Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har faktisk opgivet at kalde tingene noget, for det er åbenbart meget personligt, hvad man gi'r dem af navne..! Jeg holder mig til de tre krydser, det er vist de eneste alle er enige om! :lol:

 

Enig :5up: Jeg fatter også hat af alle de udtryk, plejer bare at kalde dem "finten" eller "baglæns" over en kam :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 942
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har det helt fint med hold undervisning :-)

Jeg har jo stort set ikke gået til træning med Caia, så jeg er virkelig nybegynder og derfor kender jeg ikke alle de smarte udtryk.

 

Alene undervisning er altid en god ting, men pt. er økonomien ikke lige til det nu da jeg går fra løn til barselsdagpenge:engel:

 

......eller ønske sig det i julegave :mrgreen: Det var også bare en ide. Både Sally og Dexter blev/bliver startet op med enetimer, har slet ikke tålmodighed til holdtræning, slet ikke i starten, der vil jeg gerne have at hundene bare koncentrerer sig om det de skal lære, og at træneren bare koncenterer sig om mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror altså lige at du må have Korvis til at tegne udtrukket "baglæns over en kam" - da er jeg ikke lige med.

 

Hahaha, jep den vil jeg godt se tegnet, Korvis! :mrgreen:

 

Det kunne godt bli' sjovt - når den ene agility-udtryks-tumpe skal forklare for den anden tumpe der skal tegne!! :sjov:

 

......eller ønske sig det i julegave :mrgreen: Det var også bare en ide. Både Sally og Dexter blev/bliver startet op med enetimer, har slet ikke tålmodighed til holdtræning, slet ikke i starten, der vil jeg gerne have at hundene bare koncentrerer sig om det de skal lære, og at træneren bare koncenterer sig om mig :lol:

Jaaa, ønske sig enetimer i julegave! :klap: Det er SÅ godt! Jeg har lige fået i 50-årsgave, og jeg blev suuuuuperglad for det!

 

Det er lidt pudsigt... Synes jo selv at Cassi løber voldhurtigt når jeg har hende på banen. Men så ser man lille Iso... Og så synes jeg jo ikke Cassi virker så hurtig... Mon det er Cassis lange stænger der får det til at se mere "langsomt" ud :hmm:

Tror helt sikker Iso ser hurtigere ud end hun er, fordi hun er så lille... :hmm: Men hun er godt nok hurtig! Hun er da kommet over 5m/sekund på en konkurrencebane.

 

----------------------------

Men nu skal I bare se hvad jeg har lavet!!! :mrgreen: Der er jo nye regler for forhindringernes udformning, som træder i kraft her i 2014. Og bl.a. skal overliggerne til springene nu være flerfarvede, i mindst 3 sektioner. Og den har jeg jo tygget lidt på... Hvordan pokker man gør det nemt og billigt, og hvor det samtidig kan holde til udendørs brug. Nu har jeg så prøvet den første løsningsmodel på én af mine egne overliggere - gaffatape! Hvis det holder, så er det dødnemt og også billigt. Og så kan man jo få prinsesse-gaffatape i dag... :mrgreen:

 

overligger.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt pudsigt... Synes jo selv at Cassi løber voldhurtigt når jeg har hende på banen. Men så ser man lille Iso... Og så synes jeg jo ikke Cassi virker så hurtig... Mon det er Cassis lange stænger der får det til at se mere "langsomt" ud :hmm:

 

Altså Karla ser ud som om hun løber amokhurtigt, fordi hun har små ben og tager små korte skridt. Altså, hun løber også hurtigt, har da haft banetider på 4.5 m /sek. Men det ser hurtigere ud end andre mellemhunde, fordi hun er så lille.

 

Johna løber også hurtigt, men hun har meget lange stænger og tager laaaaange galopspring, så hun ser meget langsommere ud. Selvom hun faktisk kan løbe fra Karla på ligeud distancer. Hun kan dog ikke vende lige så snapt som Karla, har brug for mere plads, grundet den lange skridtlængde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
......eller ønske sig det i julegave :mrgreen: Det var også bare en ide. Både Sally og Dexter blev/bliver startet op med enetimer, har slet ikke tålmodighed til holdtræning, slet ikke i starten, der vil jeg gerne have at hundene bare koncentrerer sig om det de skal lære, og at træneren bare koncenterer sig om mig :lol:

i år har vi fælles ønsker manden og jeg.. men ku ha ønsket mig det i fødselsdagsgave af manden.. fylder snart år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...