Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 942
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stillet ham ved siden af et juletræ og sat en rød sløjfe i halsbåndet. Gør alle ikke det? :lol:

 

Det er fra julen 2011 hvor vores rescue lavede et julekort med de tre ældste dobere i organisationen. Rocky var 14 og vi mistede ham kun godt to uger efter billedet blev taget. Savner den gamle ræv! :hjerte:

 

Nu har jeg lige forstørret billedet og kan dermed se hans ører... Ved første øjekast troede jeg at han på en eller anden måde havde gran på hovedet ala et pandebånd :lol: men når billedet bliver større kan jeg se, at han rent faktisk har ører og ikke ser helt så krænket ud som billedet antyder i miniature :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en nyhed jeg ikke har delt med Cassi. Jeg leder med lys og lygte efter en lille brugt bil, og så kan vi endelig gøre mere ved træningen. Ville ønske det ikke lige var væltet ind med regninger, så jeg kunne købe en nu. Men der holder en lille Peugeot i Vordingborg til 6900 kr som først skal synes i november 2015. Den er lige gået fejlfrie gennem syn. Det er en perfekt lille hundebil. Godt nok en tredørs, men med lav bagsmæk...

 

hvor kunne det være perfekt, hvis den var der 1/1-14. Men inden jeg træffer nogen beslutninger, så må min kære far nok komme med på råd...

 

Ved godt det ikke er hunderelateret, men det endelig at kunne planlægge at købe en bil, kommer til at have en kæmpe betydning for mit arbejde med Cassi(og Carla). Det betyder at jeg slet ikke er afhængig af andre :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Camilse - det ville da bare være mega fedt!

Håber virkelig for dig det lykkedes !!

 

... men vær obs på hvad du køber - for billigt kan blive en dyr fornøjelse. Især de franske biler er dyre at reparerer på, fordi alt er skruet ulogisk sammen på dem (skal jeg hilse og sige fra husmekanikkeren der har haft en engang). Har du en der ved lidt om mekanikken i biler, der kan tage med dig ud og se på den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Camilse - det ville da bare være mega fedt!

Håber virkelig for dig det lykkedes !!

 

... men vær obs på hvad du køber - for billigt kan blive en dyr fornøjelse. Især de franske biler er dyre at reparerer på, fordi alt er skruet ulogisk sammen på dem (skal jeg hilse og sige fra husmekanikkeren der har haft en engang). Har du en der ved lidt om mekanikken i biler, der kan tage med dig ud og se på den?

 

Jeg tænker... Til så få penge, så ville det være knap så skidt hvis den dør. Grunden til jeg overvejer det er at jeg skal ud og træne i at køre i bil hurtigst muligt. Så planen er lidt at den skal holde mens jeg sparer op til udbetalingen på en ny bil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker... Til så få penge, så ville det være knap så skidt hvis den dør. Grunden til jeg overvejer det er at jeg skal ud og træne i at køre i bil hurtigst muligt. Så planen er lidt at den skal holde mens jeg sparer op til udbetalingen på en ny bil.
Hvis det er holdningen er den sikkert hel fin til formålet ;-) Jeg har også købt mig en dejlig bil på afbetaling tidligere på året - en Hyundai i30 SW. Eeeeelsker min bil :lun:

Før den havde jeg en Hyundai Accent fra 2000. Nu er det blevet min kærestes ;-) Også en dejlig bil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...