Hop til indhold

Politiet fandt 30 hunde i en fryser.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Det er lidt bizart, men vi ved jo ikke om de er aflivet humant... Og hvis de er det er det ja... Bare mega bizart at have så mange hunde i sin fryser... Men det er jo ikke ulovligt?

 

Men okay når man læser mandens historie, så er det nok nogle stakler der er tale om desværre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han bruger dem efter sigende som slangefoder fordi de små hvalpe har ca. samme størrelse som rotter? :vedikke:

 

Men det er altså for sygt!!! :( Puuha!

 

 

Hvad er det at der gør det mere sygt end at han fodre dem med rotter? Hvis hvalpen er død og humant aflivet?

Økonomisk set er det en tåbelig beslutning, rotter avle hurtigere og er billigere at passe, derfor vælger folk jo mus og rotter, fremfor så meget andet...

 

Jeg ved godt at det er kynisk, men hvis de er aflivet på en korrekt måde, så kan jeg altså ikke se noget sådan.. sygt i det... Bizart, ja...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det at der gør det mere sygt end at han fodre dem med rotter? Hvis hvalpen er død og humant aflivet?

Økonomisk set er det en tåbelig beslutning, rotter avle hurtigere og er billigere at passe, derfor vælger folk jo mus og rotter, fremfor så meget andet...

 

Jeg ved godt at det er kynisk, men hvis de er aflivet på en korrekt måde, så kan jeg altså ikke se noget sådan.. sygt i det... Bizart, ja...

 

Én ting er de godt tyve små hvalpe der skal bruges til foder. Helt kynisk kan jeg også godt se at det er næring til et andet kæledyr manden har, ligesom jeg anerkende at det i asien er en reel proteinkilde for mennesker. Jeg er naiv nok til at tro på at hundene er aflivet humant.

 

Men hvad med de resterende? Mellemstore hunde og voksne foxterriere? Det synes jeg faktisk er lidt mærkeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Én ting er de godt tyve små hvalpe der skal bruges til foder. Helt kynisk kan jeg også godt se at det er næring til et andet kæledyr manden har, ligesom jeg anerkende at det i asien er en reel proteinkilde for mennesker. Jeg er naiv nok til at tro på at hundene er aflivet humant.

 

Men hvad med de resterende? Mellemstore hunde og voksne foxterriere? Det synes jeg faktisk er lidt mærkeligt.

 

Jeg synes da bestemt også at det er mærkeligt, eller i hvertfald ikke normalt.

 

Men hvis f.eks. Dexter døde om vinteren, og jeg havde haft ham for lets say 10 år siden, så tror jeg også jeg havde frosset ham til jeg kunne begrave ham... Jeg synes altså ikke det er sådan helt... Ja... Det ved jeg ikke, han kunne da have gjort værre ting ved dem, end at stoppe en død hund i en fryser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...