Hop til indhold

Zooplus ikke længere portofri


Umulia
 Share

Recommended Posts

Var lige inde på zooplus.de for at bestille hundefoder, og kunne ikke forstå hvorfor der var porto på uanset hvor meget jeg smed i kurven - plejer altid at lade mig narre af den lille besked øverst om at jeg kun liiiiiige skal købe for 12 Euro mere for at slippe for at betale 7 Euro for fragt :mrgreen:

 

Men det er slut nu. Altså bortset fra hvis man vil betale overpriserne på den danske side.

Gad vide om det er gået op for Zooplus at danskerne ikke er så dumme endda? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor snyd.

Så skal der til at regnes om det kan betale sig at købe fra den danske næste gang jeg skal have

Jeg køber ikke foder på Zooplus og så meget er der ikke at spare på alle gufferne.

 

Jeg har lige regnet på det, og det kan stadig ikke betale sig for mig. En sæk foder, af de mærker jeg bruger, er minimum 100 kr billigere på den tyske side, så det kan stadig betale sig at give en 50'er for fragten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurtigt svar som altid :mrgreen: Hvis jeg forstår det rigtigt så skal man bare bestille for over 99Euro så det fragtfrit..

Så det bare med at kom i gang med at shoppe :blink:

 

 

vielen Dank für Ihre Mitteilung.

 

Bei Lieferung nach Dänemark erheben wir 6,90 EUR Versandkosten.

Bei einer in unserem Internationalen Online-Shop aufgegebenen Bestellung liefert zooplus ab einem Bestellwert von 99.00 EUR ohne Versandgebühren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist også nødvendigt, for jeg har pt. for 135 Euro i kurven, og det er stadig ikke portofrit :vedikke:

 

Hmm det var godt nok underligt.. Skal nok smide svaret her ind når jeg får det.. Så kan du jo bare referer til det svar jeg har fået i din bestilling, hvis det skulle være fragtfrit ved over 99Euro

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Sie haben es richtig verstanden, wenn Sie Ihre Bestellung auf einer in unserem Internationalen Online-Shop aufgeben, liefert zooplus nach Dänemark ab einem Bestellwert von 99,00 EUR kostenfrei.

 

Hier ein Link für Sie, wo man Info zu Versandkosten entnehmen kann:

 

Pet Supplies, Pet Food, and Pet Products on Sale Now at zooplus.com

 

Det er svaret - og kan se sagapigen har ret. Sikke noget øv man nu skal betale fragt.

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er det nu lige meget, det jeg køber koster stort set det samme på .de som på .com, jeg skal bare købe for 30 euro mere for at få det fragtet gratis. Endnu en undskyldning for at shoppe igennem:-D

 

Ikke helt ligegyldigt for mig :hmm:

 

PRIS .de:

Bosch Adult Maxi (15 kg) einzeln 33,98 €

jetzt 29,99 €

( 2,00 € / kg)

 

PRIS .com:

Bosch Adult Maxi (15 kg) individually priced €39.89

now €35.90

( €2.39 / kg)

 

PRIS .de:

Royal Canin Giant Adult 28 sonst 59,88 €

jetzt 49,90 €

( 2,77 € / kg)

 

PRIS .com:

Royal Canin Giant Adult 28 (15 kg) individually priced €62.39

now €59.90

( €3.99 / kg)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke helt ligegyldigt for mig :hmm:

 

PRIS .de:

Bosch Adult Maxi (15 kg) einzeln 33,98 €

jetzt 29,99 €

( 2,00 € / kg)

 

PRIS .com:

Bosch Adult Maxi (15 kg) individually priced €39.89

now €35.90

( €2.39 / kg)

 

PRIS .de:

Royal Canin Giant Adult 28 sonst 59,88 €

jetzt 49,90 €

( 2,77 € / kg)

 

PRIS .com:

Royal Canin Giant Adult 28 (15 kg) individually priced €62.39

now €59.90

( €3.99 / kg)

 

 

Nu har .nl godt nok ikke giant adult, men deres adult maxi koster kun 29,90 euro for 15 kg... Det er da vildt at der er SÅ stor forskel fra land til land :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Så må det vel være fordi du har købt for under det beløb, der giver gratis fragt?
Aldrig nogensinde..Jeg tror mere på det er fordi jeg handler med momsnummer? jeg skrev engang og spurgte dem men fik aldrig noget svar..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst siam-perle

Hej jeg har handlet på zooplus i mange år har aldrig oplevet at det var gratis

men nu er prisen sat op på hvor meget du skal købe førend det er fragtfri

jeg har regnet ud at det ikke altid er billigst på den tyske side,da banken tager

et gebyr også det viste jeg ikke så skulle lige se rigtig nok,så nu handler jeg fra

den danske,der er også en del at spare der skal du kun købe for 300kr så er det

fragtfri.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Ja jeg undrede mig også lige over at der var porto på regningen idag, jeg havde ikke set det ved bestillingen. SURT! Men ja så må man vel sidde med både .de og .dk åben og sammenligne priser fremover for at se, hvad der betaler sig. Sjovt nok er næsten alle andre lande stadig portofri ved et vist beløb. "Die dumme Dänen" må jo bare til lommerne som sædvanlig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sparede stadig 10 kr. på min sidste ordre på at handle tysk :lol:

 

Det bliver den danske stat, der får gevinsten i form af moms, hvis man handler på den danske side. Zooplus mister faktisk indtægt, i hvert fald fra mig, for jeg har tit taget lidt mere i kurven for at nå op på det portofrie beløb. Det er selvfølgelig slut nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sparede stadig 10 kr. på min sidste ordre på at handle tysk :lol:

 

Det bliver den danske stat, der får gevinsten i form af moms, hvis man handler på den danske side. Zooplus mister faktisk indtægt, i hvert fald fra mig, for jeg har tit taget lidt mere i kurven for at nå op på det portofrie beløb. Det er selvfølgelig slut nu.

 

Jeg tror de mister rigtig mange penge på det. Jeg har da ofte siddet og tænkt "ahhh 130 kr mere og så er der fri porto!" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...