Hop til indhold

Cuteness Overload <3333


Eris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg fik slet ikke fortalt hvordan det gik i søndags.

Alle hvalpene styrtede hen og skulle undersøge hvem og hvad jeg var (og hvad jeg dog havde med i plastikposen) :lun:

Både mor, mormor og hvalpene ville lege, nusses og have opmærksomhed :hjerte:

Suki er bare en vinder! Hun er lige præcis som jeg har ønsket :lun:

Hun er rigtig fræk og driller de andre hvalpe, men hun er den blødeste og sødeste hvalp, når hun slapper af/er træt :lun:

Årh jeg elsker bare hvalpe, de har ikke en eneste bekymring i verden. Så nysgerrige og tillidsfulde:hjerte:

Lille Suki går selv hen til terassedøren, når hun skal ud og tisse. Det er flot i en alder af 7 uger. Håber hun kan forstå det samme princip herhjemme ;-)

Hun har heller ingen problemer med at sove for sig selv, så alenehjemme træningen kommer forhåbentligt til at gå lige så godt :-D

På søndag kommer Bali med og henter Suki :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst på tide med en update ;)

 

Suki er faldet godt til i lejligheden og i mit hjerte :hjerte: .. og på mine arme!!

Der er åbenbart ikke den store forskel fra land til by, mener Suki som ignorerer kæmpe busser og biler :lol

 

Mennesker skal bides i og hunde skal leges med, sådan ser verden ud!

Hun leger vildt og larmer lige så meget som et barn der slår på gryder :lol:

 

Jeg er enormt imponeret over, at Suki endnu ingen uheld har haft indenfor :shock:

 

Jeg er ligeså imponeret over, at hun kommer HVER gang jeg kalder, også selvom hun kigger på hunde og mennesker. Men mon ikke det går over :rolleyes::lol:

 

Sååå hengiven og kærlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal nok finde på noget :slem:

Men du må hellere mentalt forberede Rigmor, for Suki er virkelig fræk og ond :lol:

 

Ha, du har vidst ikke læst Jannis historie, om da hun og hvalpene var på hvalpekøber besøg. Fræk og ond, det beskriver vidst også Rigmor. Rigmor skubbede nemlig en af de mindre hvalpe i en dam, så den var ved at drukne :lol: Ups !.

 

Men vi vil glæde os ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...