Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Glæder du dig ;-) Ja, det gør du da vist (hi-hi). Vi glæder os til at høre, hvordan det går, og se billeder naturligvis!

 

Det gør jeg vidst, bare en lille smule, ikk :lol:

 

Glæd dig, hvis lille Rigmor har lige så meget krudt i røven som Lulu, skal du nok blive beskæftiget :lol:

 

Og husk - masser af billeder tak!

 

Det havde hun i hvert fald sidst jeg var deroppe :mrgreen:

 

Min søster skal med op og hente, så der skal nok bliver taget masser! af billeder :lol:

 

og imorgen siger du I DAG !!!!!!

 

Haha, ja det siger jeg nok. Men får sku nok ikke tid til at skrive. Skal køre kl. 6.45, gaaab. Det er en heldags rejse at skulle frem og tilbage fra KBH og Nordjylland :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigmor er bare fin.....fin blev der sagt! :mrgreen:

 

Janni fortalte mig godt, at du lige var forbi i går :mrgreen:

 

 

 

---------------------------------------------

 

Puha, endelig hjemme :lol: Man er altså lidt lettet når en køre/sejl tur på 12 timer er ovre!

 

Turen hjem gik simpelthen så godt. Over alt forventning.

Lige da vi kørte fra Janni og de andre løver, blev hun lidt urolig. Men så spiste vi da bare en af de snacks Janni havde parket til køreturen, og så var alt heeelt okay igen :mrgreen:

Hun sov det meste af vejen i bilen, enten på mig eller i hendes rejsekasse

 

image kopi.jpg

 

Vi skulle jo også ud at sejle, igen, klarede hun det bare SÅ flot. Først lidt betuttet, men det skulle da bare lige ses lidt an, og så var det da også helt okay :-D

Så der blev leget

 

image kopi 2.jpg

 

Hun var også rigtig god til at hilse på de mennesker der jo synes, hun var helt fantastisk sød :mrgreen:

Og ellers sov hun bare.

Vi stoppede 2 gange på vejen hjem, hvor hun tissede begge gange.. Flot Rigmor :klap:

 

Vel hjemme skulle lejligheden undersøges, og hun fik lidt at spise. Imens begyndte jeg at ordne og lægge alle de mange ting man får med fra Janni, væk og på plads. Pludselig høre jeg lille Rigmor pive. Hun står foran altandøren og ser ud som om, at nu er det nu. Fart på, og vi når ned på gaden, og Rigmor tisser igen.

 

Op med os igen. Pludselig er Rigmor bare fuld af energi der selvfølgelig skal bruges. Så der bliver løbet og leget med alt det nye legetøj

 

image.jpg

 

Og nu? Ja, nu er hun gået kold på sofaen ved siden af mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Er det ikke mest når en snuser er involveret??

 

:oops: Kun de store transportbure :stupid:......der er flere der har nævnt, at snuseren bør holde sig langt fra ting med hjul under :engel:....for få dage siden spurgte jeg en dame om jeg skulle køre for hende :engel:.....hun så ret skræmt ud:slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, endelig fik jeg hende hjem :hjerte: Hun er så skøn og den smukkeste lille hvalpepige!

 

 

Havde jo ventet så længe på hende, men kunne godt mærke en stor bølge af bekymring, da vi kørte fra Janni. Ikke at jeg fortrød hende på nogen måde. Men kunne JEG nu virkelig passe ordentlig på hende og være hendes alt?? :lol:

Bølgen er passeret... Selvfølgelig kan jeg det :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, endelig fik jeg hende hjem :hjerte: Hun er så skøn og den smukkeste lille hvalpepige!

 

 

Havde jo ventet så længe på hende, men kunne godt mærke en stor bølge af bekymring, da vi kørte fra Janni. Ikke at jeg fortrød hende på nogen måde. Men kunne JEG nu virkelig passe ordentlig på hende og være hendes alt?? :lol:

Bølgen er passeret... Selvfølgelig kan jeg det :cool:

ja sku da!!!! Du bliver så cool:-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...