Hop til indhold

ASlan og Djævel afkommet


Aslan
 Share

Recommended Posts

Det er en kendsgerning som mor til Sofie må jeg gerne kalde hende for djævelafkom, og i andre må ikke :mrgreen:

 

Jeg elsker den lille pige men hold da op en mundfuld nogle gange.

Hun har vist sig at være særlig sensitiv - det er et karkatertræk der bevirker nogle udfordringer for Sofie og ikke mindst hendes omgivelser.

 

 

En for hård irretsættelse kan ødelægge en HEL dag, i kid you not!!!!

 

MEN: Ja for historien omhandler jo ikke kun Sofie, vi har nemlig vores egen lille livsline herhjemme, til at hjælpe Sofie når hun har en dårlig dag.....

 

Hvis hun kommer hjem fra DP og der er sket for meget - bliver hun klynkende, ulykkelig, ved ikke hvad hun vil og derfor bliver sur........

Men så kommer Aslan, f. eks med sit legetøj og smider det foran hende, og wupti - så er hele Sofies verden forandret.

Andre gange kommer han med en bold - men bolde er Aslans ynglings, så han slipper den ikke, men går frem og tilbage foran hende - og Sofie griner og rækker ud efter bolden.

Ofte invitere Aslan hende med ud i haven for at hun skal jagte ham (:mrgreen: nå ja, optimist er han vel).

Lige for tiden er hun pisse sur om morgenen, ligegyldigt om vi har haft helveds nat eller god nat (alt efter hvor mange gange moderen har skullet ind til hende), MEN hun skal bare se Aslan - så bliver hun glad, og væsentlig mere medgørlig :blink:

Og jeg tror et eller andet sted at Aslan ved det - for han er imøde kommen når vi går ind i stuen for at sige godmorgen, hun får lige et kys på fingrende og så er alt godt.

 

Nogen gange tænker jeg lidt om barn og hvalp mon minder om hinanden, Aslan har for det meste været en super god legeonkel over for hvalpe.

 

Men i bund og grund er jeg utrolig taknemmelig for Aslan - det har jeg altid været - men er det bare lidt mere nu hvor han faktisk kan hjælpe med at gøre en dårlig morgen til en god morgen :lun:

 

IMG_8056_zps2bb93d87.jpg

 

IMG_8061_zps9af5b7e2.jpg

 

IMG_8661_zps3c81f9b8.jpg

 

IMG_8664_zps6d0c519b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Nej det bliver først til efteråret. Vi skal vist til bryllup i Tyrkiet i juli.

 

 

Så kan hun forhåbentlig gå til den tid - så må du komme fordi og se hun ikke er så stille og sød længere (jo altså for det meste sød, meeeen....)

 

Er du hjemme længe nok til en overnatning med Aslan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Nogle hunde kan bare det der med børn (og hvalpe), og andre kan ikke. Vi er heldige, vi der har/har haft sådan en :5up:

Jeg er da 100% sikker på at de udmærket godt ved, at de små kræ ikke kan gøre for det, hvis de er lidt belastende ind imellem :lol:

 

Dejlige billeder :lun:

 

Helt enig.....og billederne af Sofie og Aslan beviser jo tydeligvis alt! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er det selv og ja, det er faktisk virkelig hårdt! Ikke mindst fordi man får så dårlig samvittighed over at være så "skrøbelig" og "sart"...

Cookie hjælper også altid mig. Ligemeget hvilket humør jeg er i, så kan hun få mig glad igen eller berolige mig.

Jeg har tilbragt hele dagen på egeskov slot med en flok specialklassebørn og kan nu se frem til en 2 timers bustur i konstant larm. Det er en hård dag!

Jeg kan faktisk også godt mærke når jeg har været for længe væk fra Cookie. Der mangler en eller anden ro og tryghed..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan hun forhåbentlig gå til den tid - så må du komme fordi og se hun ikke er så stille og sød længere (jo altså for det meste sød, meeeen....)

 

Er du hjemme længe nok til en overnatning med Aslan?

 

Har ingen faste planer endnu, men ja det satser jeg på. Det var så hyggeligt sidste gang, det ville være dejligt med lidt mere tid sammen med Aslan og hans familie. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Skønne hyggelige billeder :-)

 

Det er dejligt, når barn og hund kan sammen uden større problemer.

 

Her har Siku opgivet min datter, når hun tager et hys flip. Det virker til, han ikke gider mere ballade med hende, så han enten gøer(så jeg kommer)eller går væk fra hende. Han forsøger at trøste min datter, hvis hun er faldet eller været uheldig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christina

Fantastisk fine billeder :lun:

 

Hund og sensitive unger kan være en rigtig god match :-D Det er en af mange grunde, hvorfor vi besluttede os for at få hund..... Og allerede nu, ser jeg hvilken virkning kræet har på barnet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...