Hop til indhold

Billedtråd Juni 2013


Bjæf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 209
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oluf og ozzie :lun:

 

Skipper har leget med min niece i dag, og så var han meget serviceminded og holdt øje med at Alma ikke tabte sin is :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]109089[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109090[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]109091[/ATTACH]

 

:kys: Haha dygtige Skipper, pænt af ham at han vil samle isen op for hende hvis hun skulle tabe den :mrgreen:

 

Lige lidt billeder af strandturen idag :D og et billede af Bella's nye ven

 

Nårh, elsker det første billede! Sååå sødt!! Hvad er det for en padde?

 

Jeres hunde er bare så dejlige :hjerte:

Ozzie er jo gudesmuk:lun:

 

:kys:Hvor er du sød! Masser af møs fra Ozzie!

 

Genialt billede :lol:

 

Tarrk! Men en smule bekymrende hvor ofte hun ser helt galninge-agtig ud :mrgreen:

 

Buddha tog jo portrætbilleder hos os i DAF i weekenden, og jeg ville gerne have et af mig og Tyson, hvor jeg havde mit HTM-kostume på. :-)

166013_10151959537984554_609408603_n.jpg

 

Ren kærlighed :hjerte:

395219_10151959623954554_1220545024_n.jpg

 

 

Nu fortryder jeg bare, at jeg ikke også fik taget et kun af Tyson!

 

Fede billeder af jer!! Tyson er SÅ sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hermed et studie i Dingledyrs-bade-teknik for viderekommende:

 

Step 1:

Hop så langt og højt du kan op i luften ud over vandet

 

DSC_0910.jpg

 

 

 

Step 2:

Åben munden

 

DSC_0909.jpg

 

 

 

Step 3:

Hold munden åben mens du rammer vandet og inhaler så meget vand du kan

 

DSC_0911.jpg

 

 

 

Step 1-3 gentages utallige gange indtil du enten ikke kan sluge mere vand, eller til en beder dig stoppe :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tømt min telefon, der dukkede alt muligt sjovt op:

 

 

 

Kluddermor :rolleyes:

 

020320132692.jpg

 

 

Åååååh Egon kan virkelig smelte mit hjerte nogle gange :hjerte: Det første billede er så meget et af mine yndlingsudtryk, han ser så sød, interesseret, lidt klog og lidt sjov ud. Nummer 2 betyder, har du pizza?? :lol:

 

070320132696_1.jpg

 

Optimist to the bone. Lige grave lidt i haven, op og se om der skulle falde lidt af aftensmaden af til ham som tak :lol:

 

300520132867.jpg

 

 

Benny - så blir det ikke bedre (det tror jeg virkelig tit han tænker)

 

310520132873.jpg

 

Smeltet hund (Så kunne man måske prøve at ligge sig i skyggen...?)

 

030620132879.jpg

 

 

 

Og sidste, fra i dag :lun:

 

030620132882.jpg

070320132695.jpg

310520132870.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

2013 004.jpgI fredags var jeg til begravelse , desværre. kun 52 år og virkelig en dyrenes redningsmand. Jeg havde fået kørelejlighed med en hundeven og hun skulle lige møde mine vovser.Hun har en lidt slidt ældre schæfertæve.

Hun fik et chok , da hun så vovsernes badekar i haven, jamen hvorfor skifter du ikke det vand. Jamen det gør jeg da jævnligt, men på en varm dag ser det sådan ud.

Sådan er det , når folk aldrig har haft en mudderglad spaniel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min onkel døde desværre fuldstændigt ud af det blå natten ml søndag og mandag. 48 år gammel. Og for at det ikke skal være løgn, så fik hans kone et lille hjerteanfald mandag formiddag, så hun er nu indlagt. Vi er derfor i Vejlby v Middelfart for at passe hus og deres 12 årigesøn :???:

 

Selvom anledningen er skrækkelig, så nyder hundeneat være på landet. Her er vi på aftentur, johna nyder solen og friheden i sin lange line (sidenote: hvor er det bare belastendeikkeat stole på sin hund, så hun skal have den lange line dinglende efter på steder som disse... )

image.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Min onkel døde desværre fuldstændigt ud af det blå natten ml søndag og mandag. 48 år gammel. Og for at det ikke skal være løgn, så fik hans kone et lille hjerteanfald mandag formiddag, så hun er nu indlagt. Vi er derfor i Vejlby v Middelfart for at passe hus og deres 12 årigesøn :???:

 

Selvom anledningen er skrækkelig, så nyder hundeneat være på landet. Her er vi på aftentur, johna nyder solen og friheden i sin lange line (sidenote: hvor er det bare belastendeikkeat stole på sin hund, så hun skal have den lange line dinglende efter på steder som disse... )

 

Men fy hvor forfærdeligt!! Pyha, stakkels søn, håber han er nogenlunde ok... :ae: Fint billede af Johnatøsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min onkel døde desværre fuldstændigt ud af det blå natten ml søndag og mandag. 48 år gammel. Og for at det ikke skal være løgn, så fik hans kone et lille hjerteanfald mandag formiddag, så hun er nu indlagt. Vi er derfor i Vejlby v Middelfart for at passe hus og deres 12 årigesøn :???:

 

Selvom anledningen er skrækkelig, så nyder hundeneat være på landet. Her er vi på aftentur, johna nyder solen og friheden i sin lange line (sidenote: hvor er det bare belastendeikkeat stole på sin hund, så hun skal have den lange line dinglende efter på steder som disse... )

 

Det var da forfærdeligt, kender I dødsårsagen? Og konen med hjerteanfald, det er da for vildt, går ud fra at hun er nogenlunde samme alder.

Ja, godt I kan hjælpe. Stakkels lille dreng der har mistet sin far og nu skal være bekymret for sin mor oven i købet. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...