Hop til indhold

Mine dyr og mig


Gæst gulfi
 Share

Recommended Posts

Gæst gulfi

Hej jeg er ny her .Jeg har 3 hunde Fru Jensen 9år ,Perle 8år og bette Hansen næsten 2 samt 3 katte Persen 5år,Felix 5år og Oskar 3år.Fru Jensen og Perle er dansk/svensk gårdhunde FJ med sorte aftegninger og P med brune.Bette hansen er en afrikansk dræber hund (mor mini gravhund og far pappilon) sort med hvid bryst.Persen er en blanding mellem mc og alm huskat,Felix en alm huskat og Oskar en ren mc .Mine dyr betyder alt for mig. de får mig op om morgrnen ,varmer mig om natten og trøster mig når jeg er ked af det.Og så fandt jeg ud af, hvorfor Hansen altid vækker mig ,ved at slikke på mine øjenlåg og han bliver ved ,til jeg sætter mig op i sengen, bagefter kravler han under dynen.Jeg er diabetiker og han kan mærke når jeg har for lavt blodsukker.Det er bare helt fantastisk.Ellers ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal skrive jo gearkassen er røget sig en tur i min opel øv øv .Rigtig god dag og sol til alle:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for den fine modtagelse:bighug: ,

jeg skal nok lægge billeder ind når jeg

finder ud af hvordan:hmm:.Jeg er ikke så god til pc

men jeg lærer noget nyt hverdag:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...