Hop til indhold

Her er vi


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hejsa herinde.

Nu har jeg læst herinde flere gange i min søgen om mere hundeviden og så tænkte jeg at her så hyggeligt ud og tonen virker skøn og der kan findes råd på ALT ;)

Vi har lige fået vores hund nr 2, endnu en labber :)

Meeeen det er jo 9 år siden vi fik den gamle, så på nogle punkter føler jeg mig som nybagt hundeejer :)

 

Vi har sassy på 9 år, en fantastisk hyper aktiv labber som bare vil elskes.

Vi lavede en del fejl da hun var lille, men de fleste er der rettet op på. Hun var en værre rod og dyrlægen tilbød beroligende og nogle nævnte aflivning, men bare fordi man er hyper så kan man godt være en fantastisk hund!!

I dag er hun 9 år og er endelig ved at blive voksen og er blevet så fornuftig. Har stadig MEGET energi som vi endelig ikke skal aktivere for meget for så kan hun køre i et væk. Det virker bedst at holde hende lidt i ro.

Hun elsker alt og alle og mener at alle med to hænder kun har dem for at klø hende ;)

 

Så har vi lige fået dejlige lille Luna på 8 uger

Hun er en pleaser uden lige, men hun er utrættelig.

Hun har SÅ meget kærlighed og kommer gerne og gør klart når hun trænger til kys og kram, det har jeg alligevel aldrig oplevet ved en hund.

Hun kan køre på i 2½ time uden at blive træt ( luftning i haven,. spise, lege, lufte mere, lege med sassy, finde kiks under kop/klud eller i kong, lege mere... mor siger sove, så leger jeg bare mere, mor putter sig på gulvet med mig og jeg elsker det men efter 5-10 min har jeg lige mere krudt der skal brændes af så jeg hopper på lege mere og nu er de 2½ time gået -GODNAT)

 

Hun har allerede fattet budskabet med at når man skal tisse eller pølle, så løber hun fuld drøn ud i haven og mig efter for at rose ;)

Dog er det nogle gange man sover lidt for langt fra havedøren og så kan man godt have et lille uheld.

 

 

Vi er en familie på mor, far, søn på 11 år og de to dejlige labber piger.

 

Jeg håber at I vil tage godt imod mig og at I kan hjælpe med alle mine tanker og spørgsmål.

Er der noget I vil vide, så spørg endelig.

 

Undskyld den lange præsentation, men det var da svært ikke at fortælle en masse om de to skønne vapser ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har også bare indtaget huset som havde hun boet her for altid.

Hun springer på sassy som troligt opdrager på hende og et nap skræmmer ikke Luna, nogle gange skal der to nap til før hun fatter at hun skal stoppe*GG*

Hun stjæler sassys legetøj ud af munden på sassy, meeeen så tager sassy det da bare fra hende igen ;) Dog kan jeg godt se vi skal have en kong mere. Det stresser sassy at Luna bruger den og hun ingen har.

Men de to bliver garanteret bedste venner.

Nu har den lille lort lige givet tæppet et lille puf så det gled ned af sofaen - så kunne hun jo putte på det og det dufter af knægten ;)

 

Tak for velkomstenfoto.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...