anne-lise hansen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 (rettet) Jeg ved ikke om det er her jeg skal smide tråden , men det handler lidt om sygdom så derfor gør jeg det. Ollie er generelt en rask hvalp og jeg har kun 2 gange oplevet at han var utilpas - den ene gang var da han havde orm , den anden gang var i går - da jeg kom hjem ALT hang på ham -hale og hoved var nærmest under gulvhøjde og han forsøgte at gemme sig , så selv om min entre ikke havde svømmet i dårlig ( ultra tynd ) mave , ville jeg ikke have været i tvivl om at den var rivende gal , det er kun 2. gang jeg oplever en hund opføre sig sådan , de andre hunde jeg har haft , har altid forsøgt at skjule deres sygdom , så jeg ligesom har måttet gætte mig lidt frem- men hvad gør jeres hunde ? viser de tydeligt hvis de fks har kvalme eller noget andet ? Ps : Ollie er frisk igen og har igen et kækt humør og høj haleføring ! Grunden til hans dårlige mave var at han havde haft fat i noget sødemiddel jeg havde stående - det virker afførende hvis man får for meget !!! Redigeret Juni 19, 2013 af anne-lise hansen mangel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Aya bliver ekstremt morsyg, går jeg så går hun imellem mine ben, stopper jeg lægger hun sig henover mine fødder og prøver hele tiden at kravle op på mig. Og så hænger alt også på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Maya havde nogle dage da hun var omkring de 12 uger hvor hun var rigtig skidt. Jeg var i gang med en 24 timeres eksamen og måtte både skrive opgaven og læse op omkring det faglige med en hundehvalp på skødet, fordi hun havde besluttet sig for at det var en nødvendighed. Sener hen har hun jo haft et skævt bækken - det kom til utryk ved at hun ikke gad gå ture, lege eller andet fysisk og som jeg husker det ville hun faktisk helst ligge for sig selv. Så havde hun i starten af året skæv ryg, men åbenbart en del smerter. For måden det kom til udtryk på var at hun havde en EKSTREM jort lunte overfor andre hunde (og især unge hanhunde, fordi hun måske frygtede de ville prøve at humpe hende eller blive voldsomme ) Så blev hun fikset og jeg havde verdens sødste hund igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Tja..... Futte har lige kastet op to gange i træk. Ikke af græs, bare vand nærmest Han viser slet ikke at han er dårlig. Han løber rundt og leger og pludselig "eksploderer" han i opkast... Og så gemmer han sig, ligesom han tror vi vil skælde ham ud Burde måske have luret det, da han i går ikke havde lyst til mad og hans mave larmede en del... Men her til morgen spiste han sin morgenguf som altid..... Har kun én gang set ham helt slukøret, der havde han haft tynd mave og kastet op i et døgn. Han var meget ked af når han kom til at gøre det indenfor. Men når man bor på 2. sal er det bare en lettelse at han vælger at gøre det på linolium og løse tæpper i stedet for de rå fyrregulve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Cookie har oplevet at være utilpas flere gange de sidste to måneder i forbindelse med undersøgelse af hendes lever. Det jeg kan se det på er at hun får store hængeøjne og virker meget mut derudover ligger hun for sig selv i et andet rum eller ude i haven, hvor der er ro og hun kan slappe helt af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Cookie gemmer sig og vil være i fred. Medmindre hun har mavepine, så vil hun helst sidde ved mig og smaske og få nusset mavsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Karla viser det tydeligt og opsøger mig også, for at fortælle mig, at der er noget galt. Medmindre hun er virkelig virkelig syg, så vil hun gerne ligge i fred. Johna har aldrig rigtigt været dårlig, så ved hende ved jeg det ikke... Hun har overskidt sit bur engang, men da lignede hun ikke en der havde det skidt overhovedet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2013 Luna mister glimtet i øjnene, bliver morsyg og virker i det hele taget deprimeret og tappet for energi. Jeg har flere gange kontaktet dyrlægen når hun har været sådan, og den er sikker hver gang, hun har fejlet et eller andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2013 Aslan bliver far syg, og skal putte hos far HELE natten..... total upraktisk for martin får ikke sovet, og han kan jo ikke nænne at smide hundebarnet ned :ae: (Heldigvis) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts