Hop til indhold

Hjælp til at finde et nyt hjem til pixie


guanomo
 Share

Recommended Posts

Så har jeg hentet pixie hjem i dag.

 

Hun kan desværre ikke tåle at bo i lejlighed, her tænker jeg på alle de ture op og ned af trapper :( hun har et lidt løst knæ som aldrig har givet problemer, men det begyndte at drille efter et par dage så vi blev enige om at hun skulle hjem igen.

Hun har haft en fantastisk uge hos sin "passer" som vi virkelig var glade for passede pixie.

Hendes ord "hun er en fantastisk lille hund som man kun kan knus elske" og der må jeg jo give hende ret :o)

Men selvom hun er hjemme igen, er det bedste nu for hende, cujo og mig at finde hende et skønt varmt hjem.

 

Tak for alt jeres støtte indtil videre, i er et dejligt hundefolk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, at det ikke gik :/

 

hvad vejer hun? Jeg havde oskar hos mig i en periode i sommerferien, for at se om han kunne vænne sig til et liv i byen. Det var lige den tid, hvor det var varmest, så når vi kom hjem fra vores små gåture, så var han helt flad, så han røg under armen og blev båret op til 2. sal.

 

Jeg tænker bare, ar hun er jo ikke en stor race, så det er ikke helt håbløst at bære hende op og ned :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, at det ikke gik :/

 

hvad vejer hun? Jeg havde oskar hos mig i en periode i sommerferien, for at se om han kunne vænne sig til et liv i byen. Det var lige den tid, hvor det var varmest, så når vi kom hjem fra vores små gåture, så var han helt flad, så han røg under armen og blev båret op til 2. sal.

 

Jeg tænker bare, ar hun er jo ikke en stor race, så det er ikke helt håbløst at bære hende op og ned :)

 

Nej er ikke håbløst, men det er håbløst 5-7 gange om dagen hver dag i mange år fremover :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg var så den heldige der fik lov at få Pixie på prøve. Jeg havde inden stor stormet Guanomo med sms og opringninger for informationer, kontaktet 2 kenneler og en dyrlæge. Hvad skal jeg spørge om ? hvad skal jeg være opmærksom på?( har haft hunde i næste 30 år men aldrig en Fransk bulldog) Jeg følte mig rigtig godt klædt på da familien ankom med Pixie. Hun var den smukkeste lille franske dame og det var ikke bare her er hunden , pengene osv .Nej de tog sig rigtig god tid og jeg fik spurgt om alt det jeg havde behov for. Så gik vi hver til sit i 1/2 time og fik tænkt over tingene. Heldigvis var vi enige(da vi mødes igen) om at Pixie skulle være her

Jeg var lidt nervøs da familien kørte hvordan ville Pixie reagere ? piv, rastløshed osv men igen var hun fantastisk, nå nå ja men så bor jeg åbenbart her ;-)

. Vi har fra første øjeblik STORHYGGET, i seng og sofa, på gå ture og små oplevelser gennem leg og masser af godbidder. Pixie synes ikke at man skal tisse m.m sådan i alt offentlighed så det blev til rigtig mange gå ture ( her kommer problemet) På 3 dagen begyndte Pixie at halte på V bagben når hun var gået ned fra 1 ste sal men det gik hurtig væk når hun havde fået rørt sig lidt. Men på 4 dagen ville hun slet ikke støtte på benet efter morgenturen, jeg masserede og nussede, lagde ispose på og det hjælp. Jeg var i kontakt med Næstved egnens dyrhospitalt 2 gange i forløbet og fik beskeden NUL TRAPPER. Selv efter en evt PL operation ville man fraråde trapper som en daglig belastning. Ja så var beslutningen taget. Jeg måtte fortælle Guanomo at Pixie ikke kunne få et godt liv her. Men Pixie er bare den dejligste og smukkeste, nemmeste og kærligste franske dame man overhovedet kan ønske sig, ja hun prutter og snorker men det gør de fleste mennesker også (de giver bare hunden skylden) Nu blev hun hentet i går og her er tomt for Pixie er en hund man knytter sig til 120 % fra første øjekast og selv hendes prutter bliver en mangel :-) Jeg håber af hele mit hjerte at der er en der kan tilbyde Pixie et kærligt hjem UDEN trapper og jeg lover at tilgengæld får man verdens dejligste hygge dame som er super lærenem og kan de helt basale ting, desuden en super sengekammerat men opgiv at vinde rettigheden til dynen for den går ubeskåret til Pixie. Tak for en dejlig uge lille prinsesse. .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...