Hop til indhold

Harald & feriebarnet


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Torsdag aften kom der en ung tæve som skulle på koloni her på Jernhøj - i morges hilste hun på flinke Harald gennem hegnet og kom så ind på folden til ham bagefter :-) De er simpelthen så gode sammen de to, Harald er et legebarn men alligevel tilpas voksen til at pigebarnet synes han er sådan ret wow :hjerte:

 

 

aIMG_2993_zpsb6c6ac5c.jpg

 

aIMG_3037_zps0e842f5d.jpg

 

aIMG_2851_zpsa34a0259.jpg

 

aIMG_2937_zps4be9013a.jpg

 

aIMG_2644_zpse7cf66bb.jpg

 

aIMG_2846_zps0fdedfa2.jpg

 

aIMG_2585_zps8fdd7185.jpg

 

aIMG_2784_zps3fad6e4d.jpg

 

aIMG_2869_zps6dbce9c6.jpg

 

aIMG_2474_zpsa2817e39.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

haha, du har skiftet hendes halsbånd ud, for at hun skal se bedre ud på billeder? :mrgreen:

 

Øhm nej, normalt har hundene slet ikke halsbånd på, så da jeg skulle ha' hende ud i går morges tog jeg det der var nærmest og det var et af mine egne.

Billederne er taget for at hendes familie kunne se hun har det godt og leger med en af mine, jeg tror de går mere op i det end i halsbåndet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare så fascinerende når kæmper springer rundt, totalt fjollede og alligevel sært elegante :-D

Jeg bliver også imponeret over hvor adrætte de egentligt er ift. deres størrelse. Har altid gået og troet, at de var sådan nogle lidt kluntede nogen (måske fordi den eneste grand danois jeg har kendt var ret klodset :lol:) men det ser jo bestemt ikke sådan ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver også imponeret over hvor adrætte de egentligt er ift. deres størrelse. Har altid gået og troet, at de var sådan nogle lidt kluntede nogen (måske fordi den eneste grand danois jeg har kendt var ret klodset :lol:) men det ser jo bestemt ikke sådan ud!

Nej det er ret imponerende - men jeg er måske bare miljøskadet af min retriever, som er alt andet end elegant når hun leger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...