Hop til indhold

Introducerer Ozzy!


Gæst diddjy
 Share

Recommended Posts

Gæst diddjy

Da min mand og jeg desværre ikke har hund længere, har vi besluttet os for at få en hvalp. I går var vi ude at se på et kuld hvalpe, som er halvt dansk-svensk gårdhund og halvt islandsk fårehund, og både min mand og jeg faldt med det samme for den ene af de to hanner, de havde tilbage. Han var en meget tillidsfuld lille fyr med de flotteste øjne, og når vi kiggede hinanden dybt i øjnene, føltes det bare rigtigt. Jeg forelskede mig hovedkulds, og var glad da min mand sagde, han havde det på samme måde. Vi var dog ikke sikre på, at han kunne blive vores. Ejerne havde en veninde, som også var interesseret i ham, så de ville snakke med hende først og lade os vide, om hun ville slå til eller ej. Hvis ikke, var han vores.

 

I dag fik vi så den lykkelige besked, at han var vores, hvis vi stadig var interesseret, og vi slog fast, at det ville vi i hvert fald. Så den 31. juli, hvor han fylder 8 uger, kan vi hente ham hjem! De bliver nogle lange to uger, men så kan vi nå at gøre klar til ham og få købt sele, hvalpemad osv.

 

Det bliver rart med lidt liv i huset. Når man er vant til at have hund, dur det ikke uden.

 

Han kommer til at hedde Ozzy. Har vedhæftet et billede af vores lille 'baby' :-D

Ozzy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Velkommen:vinken:

 

Hvor ser han dejlig ud:lun: Jeg glæder mig til flere billeder! Og husk at her er masser af kloge hoveder der kan hjælpe med alle de svære og skøre problemer der kommer når man har hvalp i huset. Og ikke mindst masser af folk der vil dele din glæde og de hyggelige historier:hjerte:

 

Tusind tak, og jeg vil helt sikkert bede om hjælp herinde, der skal nok komme nogle udfordringer. Det bliver dog sjovt med en helt ny i huset igen. Vores tidligere hund fik vi, da han var halvandet år, så der bliver lidt tilvænning for os også.

Tak for den gode velkomst :5up:

 

Og billeder skal der nok komme flere af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Nåhh han er sød :lun: og velkommen til - her er rigtig mange gode hundemennesker at spørge til råds... jeg har været glad for alle de gode råd jeg har fået her :-)

og billeder JA TAK!!!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Da min mand og jeg desværre ikke har hund længere, har vi besluttet os for at få en hvalp. I går var vi ude at se på et kuld hvalpe, som er halvt dansk-svensk gårdhund og halvt islandsk fårehund, og både min mand og jeg faldt med det samme for den ene af de to hanner, de havde tilbage. Han var en meget tillidsfuld lille fyr med de flotteste øjne, og når vi kiggede hinanden dybt i øjnene, føltes det bare rigtigt. Jeg forelskede mig hovedkulds, og var glad da min mand sagde, han havde det på samme måde. Vi var dog ikke sikre på, at han kunne blive vores. Ejerne havde en veninde, som også var interesseret i ham, så de ville snakke med hende først og lade os vide, om hun ville slå til eller ej. Hvis ikke, var han vores.

 

I dag fik vi så den lykkelige besked, at han var vores, hvis vi stadig var interesseret, og vi slog fast, at det ville vi i hvert fald. Så den 31. juli, hvor han fylder 8 uger, kan vi hente ham hjem! De bliver nogle lange to uger, men så kan vi nå at gøre klar til ham og få købt sele, hvalpemad osv.

 

Det bliver rart med lidt liv i huset. Når man er vant til at have hund, dur det ikke uden.

 

Han kommer til at hedde Ozzy. Har vedhæftet et billede af vores lille 'baby' :-D

Åh gud - lyserød hvalpemave... :lun: :lun: :lun: Han ser rigtig dejlig ud, tillykke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Nåhh han er sød :lun: og velkommen til - her er rigtig mange gode hundemennesker at spørge til råds... jeg har været glad for alle de gode råd jeg har fået her :-)

og billeder JA TAK!!!!!!!!!!!

 

Hvor er I dog bare dejlige herinde! Tusind tak! Jeg er glad for, I har lyst til at se flere billeder :mrgreen: Der skal nok komme en masse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Velkommen til og glædelig hvalp, han ser super dejlig ud:hjerte:

 

Har jo selv en islandsk fårehund - en meget glad hunderace;) Hvilken hund havde i før?

 

Tak :mrgreen: Har du postet billeder af din hund, for jeg vil vildt gerne se billeder!

 

Hvor ER han bare dejlig :lun: han blir en rigtig lille gø-ballade mager ham der :lun: :hjerte:
Ja, det gør han sikkert. Da vi så ham, havde de lige leget med alle hvalpene, så han faldt i søvn, hver gang henholdsvis jeg og min mand sad med ham. Så smelter man jo :lun:

 

Han ser rigtig dejlig ud, tillykke med ham :banan:

Tusind tak :vuf:

 

Velkommen til & tillykke !

 

Tak :-D

 

Stort tillykke med det kommende lille nye familiemedlem. I får næsten en lille Anton kan jeg se :-D Vores Anton er en blanding mellem dansk/svensk gårdhund, islandsk fårehund og japansk spids.

 

Tak, jeg må lige se, om jeg kan finde billeder af Anton, vil så gerne se, hvordan han ser ud (gætter på, han er voksen?) :lun:

 

Ihhh hvor er han dejlig, og velkommen til, flere billeder er uden tvivl ønsket :D

 

Tak :-D Jeg uploader flere billeder, så snart jeg har nogle! Tak fordi I alle er så skønne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Velkommen til og glædelig hvalp, han ser super dejlig ud:hjerte:

 

Har jo selv en islandsk fårehund - en meget glad hunderace;) Hvilken hund havde i før?

 

Hov, jeg fik ikke svaret på dit spørgsmål. Eddie, som vi havde før, var halvt Jack Russell, halvt dansk svensk gårdhund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han dog bare skøn :hjerte: min gamle hund, Sitto, var Dansk svensk gårdhund - en helt igennem fantastisk lille hund!

Glædelig hvalp - og lad så tiden flyve afsted, så han kan komme hjem til jer og bo! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Hvor er han dog bare skøn :hjerte: min gamle hund, Sitto, var Dansk svensk gårdhund - en helt igennem fantastisk lille hund!

Glædelig hvalp - og lad så tiden flyve afsted, så han kan komme hjem til jer og bo! :engel:

 

Tak :-D Det er de dejligste små hunde :lun: Jeg er så spændt på at se, hvordan han ser ud som voksen. Men er sikker på, han bliver en heartbreaker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Ja vores Anton er voksen, han er 5 år gammel :-D Han ligner mest en dansk/svensk, men han er større og har lidt mere pels.

 

Glæder mig til at se flere billeder når i har fået ham hjem.

 

Jeg har prøvet at se, om jeg kunne finde billeder af Anton, og jeg fandt et par, men det var svært at se hans fulde størrelse, og hvor stor han er (når man tænker på den blanding, han er). Vil du måske poste et billede her, hvis jeg beder meget pænt? :mrgreen: Men fra hvad jeg så, ser han virkelig skøn ud! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...