Belinda Skrevet Juli 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2013 Hej alle sammen Jeg vil så gerne have et par agility sko, men der er jo så mange at vælge imellem, hvad skal man gå efter og hvad skal man holde sig fra? Jeg løber pt. "bare" i almindelige fodbold støvler, men har hørt de ikke skulle være så gode som agility skoene. Jeg løber nu også bare i bare tær, hvis det er godt vejr hehe! Kan I linke til dem I evt. har, og fortælle lidt om dem, og om de er pengene værd. Tænker lidt 1000 kr er mange penge, når jeg ofte løber i bare tær alligevel :blink: hvis jeg nu ikke for dem brugt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg har disse fra Salomon: Wiggle | Salomon Ladies Speedcross 3 CS Shoes - SS13 | Offroad Running Shoes Jeg er helt vildt glad for dem, trænede i dem lige efter jeg havde pakket dem ud, og de sidder bare som støbt på foden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 De mest almindelige er nok Dita, Salomon og Innov8. Jeg har altid løbet i Dita, som jeg er virkelig glad for. De sidder godt på min fod, og så kan jeg ikke forestille mig at undvære de dutter der sidder op ad siderne (nogle modeller har dem dog ikke). Jeg købte mine hamrende billigt hos hnb.dk, som solgte ud af lageret, jeg ved ikke om de stadig har dem. Ellers kan man som regel købe alle mærker billigere online, engelske webbutikker plejer f.eks. at ha' et godt udvalg, og gode priser. Søg på hockeyshoes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Tak alle sammen! :5up: Vil kigge nærmere på dem alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Har fundet disse Dita Comfort Women's Purple Lime Green Lace Up Easy Bend Hockey Trainers New | eBay Og googlet mig frem til en dame størrelse 7 er en 41, som jeg har i løbesko normalt, er størrelserne som "normale sko" eller er de store eller små i størrelserne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg har haft 2 par Dita og været superglad for dem, men de bliver slidt i stykker for hurtigt. Har nu salomon og de er fantastiske. Tror ikke jeg vender tilbage til Dita herefter. Min faborit er nu at løbe barfodet, men i vådt græs er det for farligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Nå for søren, ja så er de måske slet ikke prisen værd :hmm:(Diva altså) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Synes det er vildt forskelligt... Mine første Dita holdt i maaaange, mange år, og de nye kører på anden (tredie..? :hmm: ) sæson uden at overhoved se slidte ud. Og de er alle blevet brugt flittigt! Flere gange om ugen, året rundt, i al slags vejr. Ved at to andre i min omgangskreds også har haft sine Dita i mange år. Og for nogle, som Amocca, holder de ikke ret længe. Ved ikke om man bare er heldig/uheldig..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Synes det er vildt forskelligt... Mine første Dita holdt i maaaange, mange år, og de nye kører på anden (tredie..? :hmm: ) sæson uden at overhoved se slidte ud. Og de er alle blevet brugt flittigt! Flere gange om ugen, året rundt, i al slags vejr. Ved at to andre i min omgangskreds også har haft sine Dita i mange år. Og for nogle, som Amocca, holder de ikke ret længe. Ved ikke om man bare er heldig/uheldig..? Ja jeg ved det slet ikke, kender intet til mærkerne eller skoene som sådan men skal have købt mig nogle, for de er helt sikkert bedre end mine fodboldstøvler, de er meget klodsede og hårde, ikke at jeg har haft problemer med dem, kun ondt i ben og fødder hvis jeg har dem på hele dagen. Men kan jo også bare taqe dem af når jeg ikke skal løbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Har forelsket mig lidt i de her: Billige Salomon Speedcroos - Køb Salomon Speedcross her med hurtig levering Nogen der kender dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Har forelsket mig lidt i de her: Billige Salomon Speedcroos - Køb Salomon Speedcross her med hurtig levering Nogen der kender dem Det er dem jeg har linket til Og jeg er helt vildt glad for dem, selvom de ikke er helt vandtætte, som jeg havde regnet med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Vi er så heldige at der i Næstved er en stor sports outlet. Sidste år var jeg derinde for at finde nye sko og købte nogle Adidas sko til løb i terrænet. Efter dem vender jeg ikke tilbage til Dita igen. De er godt nok slidt op, men jeg har også brugt dem til ALT det sidste år. Tror jeg vil se efter noget i stil med dem her til september Adidas sko når det kun er omkring 400 kr. Pr. Par sko så kan jeg sagtens leve med et nyt par hvert år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Det skal lige siges at jeg er udstyret med både små hænder og fødder og derfor er udvalget ikke så stort for mit vedkommende(bruger str. 36 i sko). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg har salomon speedcross 3 - elsker dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belinda Besvaret Juli 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2013 Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 3, 2013 Rapporter Share Besvaret August 3, 2013 Tænker at Salomon da så vidt jeg ved er med rimelig meget sål og støddæmpning, og når flere af jer nævner at I egentlig helst vil løbe barfodet. Hvorfor er det så at I ikke se mere på barfods-trail-sko??? :hmm: Er jo ret ny i det her, men fandt et par barfods-trail på www.fieldandtrek, mener det er Merrels. Men ellers så har Inno8 vidst også. Elsker i hvert fald mine, og har da været ude et par gange i regnvejr uden at falde.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 (rettet) Du kan ikke løbe i sandaler, de "svupper" jo på foden... Rikke Wriedt løber i 5 fingers, det overvejer jeg faktisk, fordi jeg holder så meget af at løbe i bare tæer Edit: dit link virker ikke, jeg slog bare Merrells op og det var sandaler, men nu ser jeg noget der hedder bare foot running shoes... Det var dog ikke nogen jeg ville turde løbe i grundet manglende grip under sålerne... edit igen: nu har jeg fundet nogle andre bare foot shoes og dem kunne jeg måske godt overveje alligevel Redigeret August 4, 2013 af Amocca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 Jeg elsker mine Fivefingers... jeg har Fivefingers classic også de lidt mere terrængående KSO trek i kængurulæder... (bamsefødder ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts