Hop til indhold

Har min hvalp hjernerystelse?

Gæst Cmgkbh
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Ved ikk om jeg har oprettet det rigtige sted men her kommer det:

min lille chihuahua,Maddi på kun 9 uger gammel hoppede ned fra min mors arme da vi skulle ud til bilen. Det lignte Maddi landede på nakken og hun lå bare i krampeagtige bevægelser - var sikker på nu sku hun dø. Hun kom dog op og stå lidt efter. Men var helt rundt på gulvet. Kunne dårligt holde sine øjne åben. Hun har nærmest sovet lige siden(det skete igår aftes) og hun spiser ikk noget. Har kun drukket en lille bitte smule. Jeg ringede straks til dyrelægen. Hun mente ikk der var noget brækket når hun sagtens ku gå og bevæge nakken ordentlig. Så, kan det være hjernerystelse?

mvh et meget uroligt kærestepar :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne altså hellere ikke holde tanken ud, så tog afsted med det samme. Han sagde det var en hjernerystelse og at hun skal holde sig i ro i nogle dage. Skulle sørge for hun fik noget vand og mad at spise. Det var rart at det "bare" var det.. Lille hund altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Jeg kunne altså hellere ikke holde tanken ud, så tog afsted med det samme. Han sagde det var en hjernerystelse og at hun skal holde sig i ro i nogle dage. Skulle sørge for hun fik noget vand og mad at spise. Det var rart at det "bare" var det.. Lille hund altså!

Godt du kom afsted :5up:

Og god bedring med vapsen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites