Gæst Cmgkbh Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Hej alle. Ved ikk om jeg har oprettet det rigtige sted men her kommer det: min lille chihuahua,Maddi på kun 9 uger gammel hoppede ned fra min mors arme da vi skulle ud til bilen. Det lignte Maddi landede på nakken og hun lå bare i krampeagtige bevægelser - var sikker på nu sku hun dø. Hun kom dog op og stå lidt efter. Men var helt rundt på gulvet. Kunne dårligt holde sine øjne åben. Hun har nærmest sovet lige siden(det skete igår aftes) og hun spiser ikk noget. Har kun drukket en lille bitte smule. Jeg ringede straks til dyrelægen. Hun mente ikk der var noget brækket når hun sagtens ku gå og bevæge nakken ordentlig. Så, kan det være hjernerystelse? mvh et meget uroligt kærestepar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Det lyder da voldsomt, stakkels lille hund....Jeg ville straks tage til dyrlægen og få den undersøgt. Uanset hvad dyrlægen sagde til dig i telefonen, så kan han/hun jo ikke udtale sig om noget uden, at have set hvalpen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Jeg ville få den undersøgt En kammerats collie slog hovedet og lavede nogle sære bevægelser og var lidt ved siden af sig selv. Om natten begyndte den at kaste blod op i sådan noget skum og kort tid efter døde den - en blødning i hjernen pga slaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cmgkbh Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Min kæreste har ikk været hjemme hele weekenden. Hun er lige kommet ind af døren. Og straks spiser hunden hele skålen op, og loger med halen og virker glad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Jeg ville nu få den tjekket alligevel. Hunde er gode til, at skjule smerte og der kan sagtens være noget, et brud f.eks eller som pivpiv skriver. Det var jo et langt fald for sådan en lille hund. Better safe than sorry. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cmgkbh Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Ja, vi tager til dyrelægen i morgen og håber ikke det noget alvorligt :! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Ja undskyld mig, men hvis der er noget alvorligt, så kan i morgen være for sent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Hvorfor ikke bare se at komme af sted til en dyrlæge - jeg ville i hvert fald ikke tøve hvis det var min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Afsted til dyrlægen, hunde er ekstremt gode til at skjule deres smerte, og det kan i sådan et tilfælde være hunden ender som død. Hunden har fået et slag, og det er så voldsomt at det skal tjekkes, hurtigst muligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Jeg siger også afsted til dyrlægen, og det skulle allerede havde været i går aftes hvis det var der det skete. God bedring lille hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cmgkbh Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Jeg kunne altså hellere ikke holde tanken ud, så tog afsted med det samme. Han sagde det var en hjernerystelse og at hun skal holde sig i ro i nogle dage. Skulle sørge for hun fik noget vand og mad at spise. Det var rart at det "bare" var det.. Lille hund altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 Jeg kunne altså hellere ikke holde tanken ud, så tog afsted med det samme. Han sagde det var en hjernerystelse og at hun skal holde sig i ro i nogle dage. Skulle sørge for hun fik noget vand og mad at spise. Det var rart at det "bare" var det.. Lille hund altså! Godt du kom afsted :5up: Og god bedring med vapsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 18, 2013 Rapporter Share Besvaret August 18, 2013 God bedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 19, 2013 Rapporter Share Besvaret August 19, 2013 jeg ville nok også lige smutte en tur forbi en kiropraktor hvis jeg var jer... godt det ikke var værre, det kunne jo have været endt fatalt med så lille en hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 19, 2013 Rapporter Share Besvaret August 19, 2013 Det lød ikke rart, men godt I kom afsted. Rigtig god bedring med den bette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 21, 2013 Rapporter Share Besvaret August 21, 2013 Godt I kom afsted - sådan nogle hunde kan altså skjule utroligt meget , Tot sprang som hvalp efter en bold og landede på den ene skulder .... længe efter blev han af anden grund røntgenfotograferet og det viste sig at han havde et brækket ribben som dog var groet sammen men stammede fra faldet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts