Hop til indhold

Hejsa


Gæst Anne P
 Share

Recommended Posts

Mit navn er Anne og jeg er en kvinde på 31 år .Jeg har desværre ikke hund lige pt, men jeg har haft tre dejlige blandingshunde i mit liv, og savnet efter en hund er stor. Desværre gør mine nuværende omstændigheder, at jeg ikke lige foreløbig kan anskaffe mig en hund. Derfor tænkte jeg at et hundeforum kunne være en mulighed i mens, også for at følge med i hvad der foregår i hundeverden :) Jeg har på det seneste opdaget hvordan hundeloven ikke kun gælder listehundene, men også går udover de lovlige racer, så i forhold til den er jeg glad for at jeg ikke har hund lige pt. Det ville jeg ikke have nerver til. Jeg har dog to marsvin, da jeg ikke kan undvære dyr i mit liv. Når tiden er inde til at jeg igen skal have hund og jeg har fundet det rette sted at bo, så kunne jeg godt tænke mig en Australsk Hyrdehund. Med min nr. 2 hund, gik jeg til hunde konkurrencer og dette er noget jeg savner en del.

Udover dyr, så betyder musikken rigtig meget for mig, og jeg komponerer/skriver min egen musik, og har lige fået udgivet min første single :) Jeg spiller klaver og synger, og går også til kor.

Der udover tegner jeg også, og med tiden kan det være jeg laver nogle opslag hvor jeg gerne vil låne jeres skønne hunde til at øve mig i :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne og velkommen til :vinken:

 

Det er heller ikke sjovt, at skulle undvære en hund, hvis man har haft hunde før og gerne vil have igen...men det lyder til, at du har gennemtænkt det hele og så er det jo bare, at vente på det rette tidspunkt dukker op, så du kan få en ny hund.:-)

 

Men hold da op...du er da godt nok et kreativt menneske :-)....må man spørge om, hvad din single hedder ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tullemus :)

Mange tak for din kommentar :) Jep, det hele er gennemtænkt. Det værste er bare ventetiden der til, men der er nogle omstændinger som skal være på plads først, og det kommer jeg ikke uden om. Jeg vil gerne kunne give den nye hund en god tilværelse og så skal jeg selv også lige være faldet helt på plads også :)

 

Ja, jeg elsker at være kreativ :) Min single hedder Changes, og jeg kunne desværre ikke vedhæfte et link til den, da man åbenbart skal have skrevet 25 indlæg først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til bland de ( hunde ) tossede :mrgreen:

Ihhhh, man bliver helt misundelig, når man selv er det familieled, hvor det kreative gen sprang over.:blink:

kan godt forstå at du føler livet uden hund er øv, men her er siden, hvor du kan blive misundelig på andres hvalpe, for i næste sekund blive mindet om, de knap så fantastiske ting som sådanne hundebasser, jo også er :hjerte:

Og sidst men ikke mindst blive total nørdet på træning, foder og en masse andre ting....såååå, endnu engang velkommen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, det er aldrig for sent at blive kreativ :) Man skal bare prøve sig lidt frem, og ikke give op alt for hurtigt :) Ja, jeg har overvejet at finde en hund i nærheden at gå tur med, men med den nuværende hundelov, så tør jeg ikke. Den skambidsparagraf er helt hen i vejret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak alle sammen. Jeg er fra Åbyhøj ved Århus, og kunne faktisk godt tænke mig at møde nogle Aussie hunde en dag, hvis der er nogle i nærheden :) Jeg har læst en del om dem, og jeg har før været vandt til aktive hunde, og så kan jeg godt lide at de også er lærenemme og ivrige efter at lære nye ting :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne:vinken: Velkomme til:-)

 

Fedt at du er så krea - det gad jeg godt at være!

 

Jeg er gift med en Åbyhøj-dreng, og svigerfamilien bor på Frodesvej:mrgreen: Hvis du en dag har lyst til en tur på engen med en anden Anne og min meget smukke schæferpige, siger du bare til!

 

Hej Anne,

Det tilbud siger jeg bestemt ikke nej tak til :) Jeg bor på Chr. Winthers Vej i Åbyhøj, og jeg synes Frodesvej lyder bekendt. Jeg flyttede hertil i Marts sidste år :) Jeg kender til Gjellerup skoven og Brabrand sø, som jeg tit tager ned til da det ikke er så langt væk fra mig af, men engen kender jeg vidst ikke? Og sikke en smuk schæferpige du har! Hun er da helt guddommelig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :) Ja, tiden føles langsom, men jeg vil gerne have at der er styr på tingene inden en ny hund kommer ind i mit liv :) Jeg besøgte den gamle hundeskov i dag - og denne gang gik jeg ind i den, det har jeg ikke kunne få mig selv til i et langt stykke tid, og hold da op. Alle de minder der kom - tror det var god terapi, at jeg endelig fik modet til at gå derind :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak alle sammen. Jeg er fra Åbyhøj ved Århus, og kunne faktisk godt tænke mig at møde nogle Aussie hunde en dag, hvis der er nogle i nærheden :) Jeg har læst en del om dem, og jeg har før været vandt til aktive hunde, og så kan jeg godt lide at de også er lærenemme og ivrige efter at lære nye ting :)

 

Det var langt væk :blink:

 

hvis du kommer til Kbh-området så sig til, så har jeg i hvert fald en lille dreng der gerne vil krammes og nusses...:lun:

 

1092071_10151731084794140_919310059_o.jpg

 

(man griber lige en hver lejlighed til at flashe ham den lille søde :hjerte::engel:)

 

 

 

velkommen til!

 

Ja, Aussier er vi jo efterhånden et par stykker som har herinde :lun: Det ER også bare den bedste race!

 

Sjovt nok er jeg enig...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var langt væk :blink:

 

hvis du kommer til Kbh-området så sig til, så har jeg i hvert fald en lille dreng der gerne vil krammes og nusses...:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]112019[/ATTACH]

 

(man griber lige en hver lejlighed til at flashe ham den lille søde :hjerte::engel:)

 

 

 

 

 

Sjovt nok er jeg enig...:mrgreen:

 

 

Ååååh hvor ser han skøn ud :) Jeg kommer til Høje Taastrup i ny og næ, men det er mest for at indspille min musik. Det er nogle lange men gode arbejdsdage, men er som regel temmelig træt efter sådan en dag :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...