Trei Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Hvordan er det nu, kan man få en sygeforsikring til sin voksne hund? Nogle der kan hjælpe med at svare på det og meget gerne hvilke selskaber, det kan lade sig gøre hos. Det drejer sig om en hund på 4-5 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Hos "min" forsikring skal der forelægges sundheds attest hvis hunden er fyldt 4 år når når man får den. Har man hunden fra de 8 uger kan den forsikres frem til det 6. år Det er dyrekassen Danmark jeg har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 hos agria kan du i hvertfald med dyrelæge attest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Jeg tror det bedste er hvis man ringer til det selskab man gerne vil ha' sin hund forsikret hos. Det kan nemlig nogle gange lade sig gøre at forsikre en ældre hund, imod en mindre afgift, selv om der står noget andet på deres hjemmeside. Især hvis man også har en ung hund, som man gerne vil forsikre. Det er både sket for mig selv, og for andre jeg kender. For de vil jo gerne ha' kunder i butikken! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Luna var lige fyldt 3 år, da hun fik sygeforsikring. Så jeg ville bare søge:-D Dyrekassen vil også have en sundhedsattest fra dyrlægen, hvis hunden er over 4 år:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Agria og dyrekassen tager ældre hunde, hvis man får en dyrlægeattest på dem fik min pige forsikret hos agria da hun var 5 år, uden problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 Mine tidligere voksne genbrugshunde er alle blevet forsikret mod fremvisning af dyrlægeattest. Den ene havde en skade, som var ført ind i attesten, så evt behandlinger vedr den skade ikke ville blive dækket. Men så var hun forsikret for alt det andet, der nu engang kan ske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Tot er forsikret hos Danske Forsikring og Ollie hos Agria , men de har begge været det fra hvalp - Hos Dyresygekassen risikerer man at blive smidt ud hvis man bliver " for dyr " for dem - så dem kan jeg ikke anbefale . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Tot er forsikret hos Danske Forsikring og Ollie hos Agria , men de har begge været det fra hvalp - Hos Dyresygekassen risikerer man at blive smidt ud hvis man bliver " for dyr " for dem - så dem kan jeg ikke anbefale . Jeg har en ven med en hund, der nåede at bruge sin sygeforsikring RIGTIG mange gange i de 8 år, hun levede og han blev ikke smidt ud:vedikke: Har jeg heller ikke hørt andre, jeg kender til, der er blevet. Og det var hos Dyrekassen. Så det er vist noget af en generalisering:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Jeg har en ven med en hund, der nåede at bruge sin sygeforsikring RIGTIG mange gange i de 8 år, hun levede og han blev ikke smidt ud:vedikke: Har jeg heller ikke hørt andre, jeg kender til, der er blevet. Og det var hos Dyrekassen. Så det er vist noget af en generalisering:genert: Det er vel også derfor de har sat en maxsum på udbetalinger pr år altså så de har en grænse for hvor meget de vil dække Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Jeg har en ven med en hund, der nåede at bruge sin sygeforsikring RIGTIG mange gange i de 8 år, hun levede og han blev ikke smidt ud:vedikke: Har jeg heller ikke hørt andre, jeg kender til, der er blevet. Og det var hos Dyrekassen. Så det er vist noget af en generalisering:genert:Det ved jeg ikke - jeg havde en hund der først brækkede benet ( ien week-end hvor det jo er rigtig dyrt ) nogen tid efter fik han konstateret allergi og efter nogen år var det ud , jeg kan ikke huske om de havde en øvre grænse den gang, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Jeg har ved Alm.Brand og de skulle alle 3 fremvise dyrlægeattest over 2 eller 3 år (dengang i hvert fald). Rosita er 5½ år nu og jeg har haft hende i 3 års tid. Da hun er døv, så dækker forsikringen ikke noget som helst, der er galt med ørerne :stupid: Jeg vil jo så mene, at hendes ører ikke bliver så slidte, som hørende hundes ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Jeg har ved Alm.Brand og de skulle alle 3 fremvise dyrlægeattest over 2 eller 3 år (dengang i hvert fald). Rosita er 5½ år nu og jeg har haft hende i 3 års tid. Da hun er døv, så dækker forsikringen ikke noget som helst, der er galt med ørerne :stupid: Jeg vil jo så mene, at hendes ører ikke bliver så slidte, som hørende hundes ører Det er da ikke alle hunde der slider deres ører lige meget - Ollies bliver ialtfald ikke brugt iøjeblikket ! han er TEENAGER ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts