Hop til indhold

Gør jeres hunde også det ?


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

:drille: Jeg har lagt mærke til at især Ollie somregel lynhurtigt lægger sig der hvor jeg

har siddet eller ligget , fks på sofaen eller når jeg står op så er jeg dårligt kommet

ud af sengen før Ollie ligger der , der er ikke plads til at de kan være i min seng når

jeg ligger i den. Engang i mellem sætter Tot sig imellem mine ben når jeg er på vej

iseng - sådan HELT tæt på og vil bare nusses ! det gjorde han igår aftes - og det er

bare SKØNT !!!! ja jeg måtte faktisk vente på at det passede ham at flytte sig så jeg kunne komme i seng ! :-)

Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

Bella elsker også min plads i sofaen. Ser det som dominans, så jeg plejer lige at pisse på puden når jeg har rejst mig:mrgreen:

 

:sjov: min gør det også - hvis jeg lige skal ud og tisse mens vi ser tv, så kan jeg være sikker på at den plads er optaget når jeg kommer retur :-)

Jeg ligger mig bare ved siden af - vi har to hjørnesofaer i stuen sat sammen som en "hestesko" så der er plads til mand, mig og to labber :-)

Det er så hyggeligt synes jeg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sadie var slem til det. :lol: Hun kunne finde på at gå hen til havedøren og pibe som om hun skulle ud, for så at fare tilbage og tage Keith's plads når han rejste sig for at lukke hende ud. :drille:

 

Jeg faldt selvfølgelig aldrig for det. :engel:

 

Chase skal helst ligge på skødet, så det er ligesom Amocca beskriver, så flyder han ned på min plads når jeg rejser mig. Leah er lidt a la Chase men ikke helt så insisterende. Greta er ret ligeglad med hvor hun ligger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Boris ligger gerne ovenpå mine ben om aftenen:lun: det er vildt hyggeligt og dejligt. Pludselig bliver det for varmt for ham, og så glider han ned under mine ben som så skal op og ligge på sofakanten...ikke tale om at jeg flytter ham ned på gulvet...så hellere ligge dårligt, for det er stadig hyggeligt:stupid:og jeg kan være helt sikker på at hvis jeg flytter mig af en eller anden grund, ja så hugger han min plads med det vuns. Jeg sætter mig så i den anden ende af sofaen når jeg kommer tilbage, til stor moro for resten af familien der synes at jeg gør aaallltttt for meget for min lille dreng:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...