Hop til indhold

Dagens hundeoplevelse


Kirsten90
 Share

Recommended Posts

:shock:

 

Vi passer lige nu svigermors tæve da hun er i løb, og absolut ikke skal have hvalpe. Da Futte jo er kastreret, og blev det ret tidligt, er det intet problem.... Tænkte jeg for 2 uger siden da vi aftalte det!!! :damn:

 

Nu er Coco højløbsk, og selv om Futte normalt ikke ved hvad han skal stille op med en tæve der bakker til har han da i hvert fald fundet ud af det. :slem:

 

Sidder her til eftermiddag i stuen. Coco er her, Lily er her. Futte er væk...? Han plejer altid at være sammen med os andre, så jeg kalder for at se hvad han laver. Kan høre at han MEGET stille kommer listende. Han kigger ind i stuen og jeg kalder endnu engang. Han kommer næsten haltende, meget stivbenet og med den største lyserøde pistol mellem benene :shock: Jeg har da før set ham opstemt, men her havde HELE tisseren ligesom vendt vrangen ud på sig selv, selv svulmelegemet nederst sad ud. :syg:

Han havde tydeligt ondt, og min første tanke var at han bare lige skulle have ro på så skulle den nok falde ned igen.... Men efter 10 minutter var den stadig lige hævet!

Jeg får fundet dyrlægens mobilnummer som vi har i nødstilfælde, tænker at dette absolut var nødstilfælde. Forestiller mig allerede hvordan han sikkert skal i narkose så det hele kan "poppes" ind igen.... Dyrlægen tager telefonen, men siger at han er nødt til at ringe tilbage om 10 minutter.

 

10 lange minutter!!

 

Men inden han ringer tilbage afhæver det hele selvfølgelig, og jeg var nærmest flov da dyrlægen ringede tilbage. Måtte forklare ham hele den pikante historie, heldigvis tog han mig meget seriøst og synes det var helt ok at jeg ringede til ham. Han beordrede ro, skarpt opsyn og adskillelse hvis hundene skulle være alene samt koldt vand hvis uheldet igen var ude.

 

Jeg lagde på med meget røde ører :genert: men samtidig tanken om at jeg bare er virkelig glad for min dyrlæge!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. af en eller anden grund tog vi tid. Nok fordi, det bare skulle overstås. Og min egen Victor også kunne trække den i laaang tid.

Hanhundeejeren er en temmelig temperamentsfuld kvinde, som jeg kender rigtig godt. Hun sad i en total akavet stilling og støttede sin hanhund. Jeg sad på en stol og støttede Debbie. Debbie gad så ikke mere og ville lægge sig, hvilket er yderst ubehageligt for hannen.

Så da de 40 min.. var gået , gik der en djævel i mig og jeg sagde, hold lige Debbie også, jeg skal lige et smut ud og ryge. Jeg vidste hun ville flane helt ud, men vi har stadig et godt forhold. Jeg kunne bare ikke lade være at provokerer, fordi hanhunden var hendes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. af en eller anden grund tog vi tid. Nok fordi, det bare skulle overstås. Og min egen Victor også kunne trække den i laaang tid.

Hanhundeejeren er en temmelig temperamentsfuld kvinde, som jeg kender rigtig godt. Hun sad i en total akavet stilling og støttede sin hanhund. Jeg sad på en stol og støttede Debbie. Debbie gad så ikke mere og ville lægge sig, hvilket er yderst ubehageligt for hannen.

Så da de 40 min.. var gået , gik der en djævel i mig og jeg sagde, hold lige Debbie også, jeg skal lige et smut ud og ryge. Jeg vidste hun ville flane helt ud, men vi har stadig et godt forhold. Jeg kunne bare ikke lade være at provokerer, fordi hanhunden var hendes.

:sjov::sjov::sjov: Hold da op det er klasse!!!
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...