Hop til indhold

Pomeranian tilbydes til avl !


Gæst Vict0657
 Share

Recommended Posts

Gæst Vict0657

Daisy og Dolph 030.jpg

Hej alle poms elskere!

Jeg har min smukke pomeranian han, Dolph - han tilbydes til avl. :-D

 

 

Dolph er 5 år gammel og er simpelthen så smuk, så smuk!

- Han er sort med grå "røvballer" og gråt skæg, super cute. Han er super rolig i temperamentet - gør dog af store hunde, da han føler sig truet - og så er han en rigtig lille kælefis! med stort K. - Hvis du er interesseret i at få din tæve parret, så smid en sms til mig på 21 44 33 77, og lad os snakke om det. Han har ikke stamtavle, men er ægte og super lækker. :slem:

Han har lavet kuld før, bla. her sidste sommer - og det blev de SMUKKESTE små basser!!!! Prisen kan vi snakke om!

 

 

VH Sabrina S. :-D

Daisy og Dolph 025.jpg

Daisy og Dolph 032.jpg

Redigeret af Vict0657
Link til indlæg
Del på andre sites

nu skriver dkwiechert måske lidt provokerende, men det er altså en meget dårlig ide at bruge ham i avl - decideret komplet uansvarligt. hans knæproblemer, patella luxation, går i arv, og der er stor sandsynlighed for, at han laver hvalpe, der skal igennem en stor operation og genoptræning + måske får slidgigt og kroniske smerter på sigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle hunde er da søde, især som hvalpe. Men hunde er da ikke tjent med at blive født, uden vi, der opdrætter dem, er meget sikre på , at der ikke ligger gemte sygdomme i anerne. Ikke engang en stambog 10 generationer tilbage kan altid forhindre, at de stakkels hvalp fødes med defekter.

Desværre aner man intet om, hvem sådan en genetisk ukendt hanhund kan parre med godt resultat.

I mine øjne dybt useriøst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt se, at jeres hund er rigtig sød og jeg kan godt forstå, hvorfor I gerne vil have hvalpe efter ham. Men desværre må jeg give de andre ret. Når I ved, at han tidligere er blevet opereret for en arvelig sygdom, ville jeg nok vælge at lade være, hvis jeg var jer. I har jo et ansvar for de hvalpe I sætter i verden og et ansvar overfor de mennesker, der køber hvalpene. Der er i min verden ikke rigtig nogen god grund til at avle på en hund, der er syg.

 

Jeg ved godt, at det er rigtig træls at høre og det virker også som om, at du har besluttet dig. Men jeg måtte alligevel lige give mit besyv med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...