Hop til indhold

Min hund kan noget din ikke kan


Lonny
 Share

Recommended Posts

Eller måske kan din også, kom med dine billeder af din hund i uforklarlige stillinger :mrgreen:

 

 

 

2013-11-01 19.02.25.jpg

 

Og ovenstående billede er så Luna der bider sig i bagbenet, hvorfor dette i hendes øjne er den letteste måde at gøre det på, ja det må guderne vide :vedikke:

 

ps. skal nok forstørres for at kunne se op og ned på hende :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, det ærgrer mig, at jeg ikke har et billede af dengang, hvor vores 45 kilo tunge hanhund rullede sig sammen og lagde sig i en kurv, der var beregnet til en lille hund på 8-10 kilo. Han burde virkelig ikke kunne være der, men hvis man ruller sig nok sammen, så... At man så ikke kan se hvad der er hoved og hale på hunden, er en helt anden sag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, det ærgrer mig, at jeg ikke har et billede af dengang, hvor vores 45 kilo tunge hanhund rullede sig sammen og lagde sig i en kurv, der var beregnet til en lille hund på 8-10 kilo. Han burde virkelig ikke kunne være der, men hvis man ruller sig nok sammen, så... At man så ikke kan se hvad der er hoved og hale på hunden, er en helt anden sag :mrgreen:

 

Som dette?

Trille på 7 kg i en flamingokasse

 

P1101938.jpg

 

Og så Lobo på 43 kg i samme kasse :-D

 

P1091937.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og så kan hendes hals også komme ud i nogle ret skøre stillinger ^^

[ATTACH=CONFIG]114025[/ATTACH]

 

 

 

Iøvrigt skønne billeder af jeres dejlige hunde :D

 

Endnu en leddeløs hund, jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved hvordan de kan finde den stilling behagelig, men jeg kan jo se i denne tråd at der er rigtig mange hunde der elsker at ligge på den måde :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...