Hop til indhold

Billeder af de store babyer :)


Gæst Mille hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Mille hunden

Hejsa

 

Nu er vores hvalpe blevet 6 uger, så jeg syns lige i skal se deres udvikling. Så her får i lige en masse billeder af de små terrorister :-D

 

1.jpg-for-web-normal.jpg

Så små var de da de var 1 døgn gamle. Det er ved at være et par uger siden. hehe. Men hold da op hvor fyldte de ikke ret meget den gang.

 

hvalpe%20007kom.jpg-for-web-normal.jpg

Og se så. Bare 6 døgn senere fylder de allerede en hel del :-)

 

hvalpe%20010kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Og så blev det tid til fællesbillede mens det stadig var muligt. Det er ikke ligefrem det nemmeste mere, som i også ser længere nede i tråden :roll:

 

hvalpe4uger%20050kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20049kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Så er de blevet lidt større og også lidt sjovere. Her er de 4 uger gamle.

 

hvalpe4uger%20028kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20025kom.jpg-for-web-normal.jpg

hvalpe4uger%20006kom.jpg-for-web-normal.jpg

Stadig 4 uger gamle. De har stjålet deres mors kurv, og det skal da nydes, så der er dømt total afslapning :lol:. Hehe

 

hvalpe4uger%20016kom.jpg-for-web-normal.jpg

Her er de på vej ud af hvalpe kassen, og det skaber ulykker. Prøv bare og se her:

hvalpe4uger%20010kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20026kom.jpg-for-web-normal.jpg

Man skal hvert fald ikke lade køkkenrullen stå fremme længere. hehe.

 

hvalpe4uger%20068kom.jpg-for-web-normal.jpg

Nu stjæler de også mors legetøj.

 

milleoverfaldetkom.jpg-for-web-small.jpg

 

Og overfalder hende :lol:

 

hvalpe4uger%20045kom.jpg-for-web-small.jpg

Hidtil bedste forsøg på fællesbillede.

 

PA180005kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Så de må samles i en kurv for at få en nogenlunde billede af dem :lol:.

 

Det var alt fra nu. Jeg håber i nød billederne. Vi har hvert fald meget glæde af de små, så jeg ville lige dele lidt med jer.

 

Hilsen Anja.

Redigeret af Mille hunden
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Det er cairn terrier. Og mange tak :-D. Vi er glade for dem

 

Vi har ikke helt besluttet om vi skal beholde en. Der er kun 2 hanner tilbage og hvis de begge bliver solgt beholder vi ikke nogen. Men hvis der stadig er en tilbage når de er 10 uger, så regner vi med at beholde ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hejsa

 

Nu er vores hvalpe blevet 6 uger, så jeg syns lige i skal se deres udvikling. Så her får i lige en masse billeder af de små terrorister :-D

 

1.jpg-for-web-normal.jpg

Så små var de da de var 1 døgn gamle. Det er ved at være et par uger siden. hehe. Men hold da op hvor fyldte de ikke ret meget den gang.

 

hvalpe%20007kom.jpg-for-web-normal.jpg

Og se så. Bare 6 døgn senere fylder de allerede en hel del :-)

 

hvalpe%20010kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Og så blev det tid til fællesbillede mens det stadig var muligt. Det er ikke ligefrem det nemmeste mere, som i også ser længere nede i tråden :roll:

 

hvalpe4uger%20050kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20049kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Så er de blevet lidt større og også lidt sjovere. Her er de 4 uger gamle.

 

hvalpe4uger%20028kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20025kom.jpg-for-web-normal.jpg

hvalpe4uger%20006kom.jpg-for-web-normal.jpg

Stadig 4 uger gamle. De har stjålet deres mors kurv, og det skal da nydes, så der er dømt total afslapning :lol:. Hehe

 

hvalpe4uger%20016kom.jpg-for-web-normal.jpg

Her er de på vej ud af hvalpe kassen, og det skaber ulykker. Prøv bare og se her:

hvalpe4uger%20010kom.jpg-for-web-normal.jpghvalpe4uger%20026kom.jpg-for-web-normal.jpg

Man skal hvert fald ikke lade køkkenrullen stå fremme længere. hehe.

 

hvalpe4uger%20068kom.jpg-for-web-normal.jpg

Nu stjæler de også mors legetøj.

 

milleoverfaldetkom.jpg-for-web-small.jpg

 

Og overfalder hende :lol:

 

hvalpe4uger%20045kom.jpg-for-web-small.jpg

Hidtil bedste forsøg på fællesbillede.

 

PA180005kom.jpg-for-web-normal.jpg

 

Så de må samles i en kurv for at få en nogenlunde billede af dem :lol:.

 

Det var alt fra nu. Jeg håber i nød billederne. Vi har hvert fald meget glæde af de små, så jeg ville lige dele lidt med jer.

 

Hilsen Anja.

 

jeg smelter :hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Det er noget helt specielt og det er bare super morsomt. Men der er ved at være noget krævende. De bider i alt de kan komme til. Møbler, tær, bukseben, strømper, tæpper, aviser osv..

 

Men i sidste ende er det jo osse meget sjovt :lol:. Hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

ååårh hvor er de søde :lun: det må være hyggeligt med også hårdt.... tænker tit om man er lettet når de endelig rejser hjemmefra? eller om man synes det er trist?

 

Vores opdrætter ville selv bære vores vaps ud til vores bil og der blev vist lige fældet en lille tåre, før jeg fik ham ind på skødet og vi kørte med ham. Jeg tror de fleste opdrættere har lidt svært ved at se de små rejse hjemmefra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Jeg har også selv tænkt på om det bliver hårdt at sige farvel, og det er jeg da helt sikker på det gør. Selvom det er en stor mundfuld lige nu, så er jeg sikker på det bliver hårdt. Mine svigerforældre har så heldigvis købt den ene hvalp, så den får vi da at se rimelig tit.

Men det bliver da hårdt at sige farvel til de små pus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen.

 

Jeg tænkte jeg lige ville ligge lidt flere billeder ind. De er jo blevet 6 uger, så i skal de lige se hvor meget de er vokset inden for de sidste 2 uger hehe.

 

 

Jamen de er altså stadigvæk dejlige :mrgreen: - lige til at spise :mums: :cool:

 

De ser enormt frække ud - Kan sagtens forestille mig at de er super sjove i den alder de har nu. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...