Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja superfine gennemløb for flere herindefra :klap: Tillykke med dm udtag :banan:

Vi var også forbi Hedensted idag. Jeg ved dog ikke helt hvad vi lavede der, for alt gik da helt op i hat og briller :damn:

En eller anden havde sat sådan nogle hvide pinde på en lang række :hmm: Det havde vi aldrig set før :vedikke:

Og felt det er noget man skal hoppe meget meget højt over :evil:

Så tre disk og 10 fejl blev de fire klasser til :( Øv bøv hjem og arbejde videre.

Fortryder da lidt at jeg har meldt os til vilhelmsborg :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja superfine gennemløb for flere herindefra :klap: Tillykke med dm udtag :banan:

Vi var også forbi Hedensted idag. Jeg ved dog ikke helt hvad vi lavede der, for alt gik da helt op i hat og briller :damn:

En eller anden havde sat sådan nogle hvide pinde på en lang række :hmm: Det havde vi aldrig set før :vedikke:

Og felt det er noget man skal hoppe meget meget højt over :evil:

Så tre disk og 10 fejl blev de fire klasser til :( Øv bøv hjem og arbejde videre.

Fortryder da lidt at jeg har meldt os til vilhelmsborg :shock:

 

Ja Buster havde vist lagt hjernen ude i bilen :mrgreen: Fiiine felter hehe.

 

Ej, sådan nogen dage er der altså bare! Bare afsted til Vilhelmsborg og klø på! Det kommer jo flere gange i kommer af sted :5up:I skal jo begge lære at løbe agilitystævner!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg også landet hjemme efter en super fin dag i det jydske!

 

Luna løb et super fint sp3, hvor vi kun havde en mindre kure på tråden, det rakte til en 2. plads. Så fik jeg hende disket i spå, da jeg vist tog en smule for let på det, ups :engel: I agå løb hun et rigtig fint fejlfrit løb, men ikke den hurtigste, det gav vist en 6. plads mener jeg det var, og selvfølgelig DMudtag. Til sidst løb hun et rigtig fint ag3 løb! Jeg holdt en lidt på felterne og det gav så en 3. plads :banan: Dygtige Luna!

 

Milo løb først et rigtig fint spå! Det gav en 6.plads og et DM udtag :banan:Super milo! Så blev han disket en 3-4 gange i agå, han styrtede rundt og tog lidt på må og få! Ej, ikke helt men føltes næste sådan! Men han var rigtig glad hele løbet, så skønt! Og han fik alle felter! Til sidst løb han ag2, og sikke han var fin igen! Det gav en 2. plads. Dygtig dygtig gammelpot :hjerte: Jeg har fået filmet lidt løb, bl.a. ag2+3 de kommer lidt senere til de nysgerrige!

 

 

Yay - tillykke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var hos VAS i søndags. Vi fik vores 3. SP2 pind på en 2. plads :genert: Pga. de nye oprykningsregler i DKK mangler vi nu 2 AG2 pinde for at få oprykning til kl. 3 ...

 

Resten er ikke værd at nævne. Nala var på og løb super hurtigt - desværre havde hun taget en ukoncentreret fører med, så det blev til 3 disk derudover. Der var desværre ikke rigtig noget der lykkedes for os.

Feltet var der ikke på balancen og der var slalomfejl for første gang i laaang tid. Det var en af de dage hvor man bare skulle være blevet hjemme under dynen og plejet sygdommen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var hos VAS i søndags. Vi fik vores 3. SP2 pind på en 2. plads :genert: Pga. de nye oprykningsregler i DKK mangler vi nu 2 AG2 pinde for at få oprykning til kl. 3 ...

 

Resten er ikke værd at nævne. Nala var på og løb super hurtigt - desværre havde hun taget en ukoncentreret fører med, så det blev til 3 disk derudover. Der var desværre ikke rigtig noget der lykkedes for os.

Feltet var der ikke på balancen og der var slalomfejl for første gang i laaang tid. Det var en af de dage hvor man bare skulle være blevet hjemme under dynen og plejet sygdommen :slem:

 

Tillykke med pinden :banan:

 

Jeg blev hjemme og plejede sygdommen. ØV!

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejede også meget slet ikke at melde til, men besluttede så bare at bruge det til træning eller et eller andet. Tage nogle superlette runder og løbe ud og belønne, hvis hun blev ved mig, og så måske i de sidste par løb prøve at løbe banen. Men nu venter vi da bare til græs, der er hun også bedst :)

 

Jeg er egentlig ret glad for, at vi "kun" nåede at få 2 pinde i spring og 2 i ag fra hun begyndte til stævner der engang sidste år, for hvis hun nu havde nået at få en enkelt mere i en af disciplinerne, var vi jo blevet tvunget i klasse 2 i begge. Og jeg tror hun har godt af nogle gode, lette løbebaner, når stævnesæsonen starter igen. Bare lige for at få motivationen helt op. Selvom vi så lige pludselig skal op og have 4 pinde mere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Camilse: Du snakkede om, at I overvejede at indføre passivt medlemskab i jeres klub. Blev det til noget? Det ser ud til, at mange af DCH-stævnerne på Sjælland falder ret godt i år ift. weekender, hvor der ikke er DKK-stævne. Jeg er flyttet lidt tættere på motorvejen, så nu ligger mange af dem 1 time væk. Det er til at overskue :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige for at slå det fast(endnu engang), man kan ikke som passivt medlem starte konkurrencer, da der jo i passivt medlemskab ligger at man ikke kan gøre brug af de tilbud klubben byder, og man har samtidigt ikke mulighed for at stemme ved fx generalforsamlinger. Et passivt medlemskab er væsentligt billigere end et ordinært medlemskab(kan ikke betragtes som andet end et støttemedlemskab).

 

Det man typisk kalder for passivt medlemskab, er det som er grundkontigentet.

 

Vi diskuterede det med passivt medlemskab, og det burde kunne lade sig gøre. I hvert fald har vi en der er medlem, som kun går med i eftersøgningstjenesten, og han betaler kun grundkontigent.

 

Man skal dog overveje om det kan betale sig. Så vidt jeg kan se ud fra indbydelserne, så er det vist kun Fakse og Jyderup der ikke har åbnet op for rød bog. Så hvis det bare handler om at skulle ud for at få noget mere rutine, så ville jeg ikke få medlemskabet. MEN i sidste weekend fik jeg en snak med en DcH-dommer, og han fortalte at man pt. arbejder på at åbne op for muligheden for at bruge sine DcH-pinde i DKK, så jeg tror at vi inden for en nær fremtid for en fælles startbog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca, jeg er ret sikker på at det du betaler er det der langt de fleste steder hedder grundkontigent, dvs. det som alle skal betale, og som bl.a. dækker de udgifter som lokalforeningen til kreds og landsforeningen(i den kreds jeg er medlem i koster et medlem 385 kr. for lokalforeningen, dvs. de penge der skal sendes videre til kreds og landsforening. Det skal der betales for alle der har et medlemsnummer) og så er resten til klubben typisk et par hundrede kroner der skal dække de udgifter lokalforeningen har til leje af arealer m.m. Dertil kommer et træningsgebyr for at træne i klubben. Det er forskelligt fra klub til klub hvad det er på. Og det er formentlig det man i nogle klubber sig at man kan slippe for at betale, hvis man bare skal være medlem for at deltage i konkurrencer, men ikke for at træne. Og så kalder man det fejlagtigt for "passivt" medlemskab. Den letteste måde at vurdere om der er tale om passivt medlemskab er om man har et medlemsnummer. Har man det, jamen så har man ret til at stemme til generalforsamlingen og man giver stemmer til lokalforeningen til årsmødet. Dvs. man har rettigheder og dermed er man reelt set(ikke teoretisk set) ikke passivt medlemskab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er grundkontingent, jeg mener. Har godt set at mange er åbne, fedt, men vil gerne kæmpe for pinde, når jeg er kørt så langt :)

Har set at i mange indbydelser står der betaling samlet gennem klubben. Hvordan foregår det?

 

Jeg har fået lov at være passiv medlem af DcH Holbæk....:engel:

 

Fedt :) Men hvorfor? Eller, jeg omformulerer lige, har du tænkt dig at gå all-in på stævner i både DCH og DKK i år? Kender du nogen, eller kontaktede du dem bare?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er grundkontingent, jeg mener. Har godt set at mange er åbne, fedt, men vil gerne kæmpe for pinde, når jeg er kørt så langt :)

Har set at i mange indbydelser står der betaling samlet gennem klubben. Hvordan foregår det?

 

 

 

Fedt :) Men hvorfor? Eller, jeg omformulerer lige, har du tænkt dig at gå all-in på stævner i både DCH og DKK i år? Kender du nogen, eller kontaktede du dem bare?

 

Aner ikke hvordan det med betaling gennem klubben foregår, har aldrig prøvet det. Er det noget i bruger meget på sjælland? Her i jylland har man altid valget og jeg kender ingen der ikke bare bruger "betal via netbank" valget... Men igen, de fleste jeg løber med er jo heller ikke "rigtige" DCH medlemmer, de er bare medlem et sted for at have en bog, ligesom jeg selv er...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Fedt :) Men hvorfor? Eller, jeg omformulerer lige, har du tænkt dig at gå all-in på stævner i både DCH og DKK i år? Kender du nogen, eller kontaktede du dem bare?

 

Okay, ja så er det også "bare" et grundkontingent jeg pt. betaler, har skam et fint medlemsnummer :mrgreen:

 

Blev inviteret med til hundeførerweekend i DcH-kredsen her på Sjælland, men det krævede at jeg var medlem.....så måtte finde en af klubberne hvor der ikke var krav om træning. (jeg overvejer dog bestemt at blive "helmedlem" senere og træne i DcH også).

Blev tippet om Holbæk og fik lov at blive medlem der, så nu skal jeg på hel weekend med masser af agility :banan:

 

Og ja, måske jeg en dag ender med at gå all-in på stævner....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor lyder det fedt!

 

Du må ikke misforstå mig, regner da bestemt med, at du går all-in, synes bare det var lidt voldsomt at starte med begge dem der ligger længst væk (som regel).

 

Jeg misforstår bestemt ikke, og er ikke blevet fornærmet (endnu) :blink:

 

Altså du tænker at DKK og DcH-stævnerne ligger langt væk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg misforstår bestemt ikke, og er ikke blevet fornærmet (endnu) :blink:

 

Altså du tænker at DKK og DcH-stævnerne ligger langt væk?

 

Fjern begge fra min sætning (ved ikke, hvor det kom fra...), så giver den mere mening :) Mente at DCH-stævnerne som regel ligger længst væk, når man bor i KBH, så man "plejer" at starte stævnekarrieren ved DKK-stævner, der ligger tættere på. Der er f.eks. ingen fra min klub, der løber DCH-stævner (endnu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Fjern begge fra min sætning (ved ikke, hvor det kom fra...), så giver den mere mening :) Mente at DCH-stævnerne som regel ligger længst væk, når man bor i KBH, så man "plejer" at starte stævnekarrieren ved DKK-stævner, der ligger tættere på. Der er f.eks. ingen fra min klub, der løber DCH-stævner (endnu).

 

SÅ giver det mere mening:mrgreen:

 

Men ja, der er ikke så mange DcH-stævner på Sjælland da det jo nærmest er en samlet kreds. Men kan sagtens være at jeg bruger mdelemsskabet mere til træning og andre arrangementer. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det med DAF stævner.. er der egentlig nogle konkurrencer, man kan melde til selvom man ikke er i DAF?

 

Gad nemlig godt et par konkurrencer mere uden slalom inden vi melder til i dch eller dkk...

 

Er der nogle fler-dages Ag konkurrencer i sommer, som er gode at melde til som nybegynder på en konkurrencebane (ligegyldigt hvilken klub)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...