Hop til indhold

Agilitytræning vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jep! Går på hold med CCC & Caia :mrgreen: Til dit forsvar, så tror jeg faktisk ikke at jeg har nævnt det herinde....:oops:

 

Eeeeeeeej, BÅDE Iso og dig :banan: Men det er garanteret i flyvefarts-ferien? Den søndag der hedder 31/5 eller 1/6 eller sådan noget!!?!?! Det er den eneste gang vi ikke kommer til træning da vi er i Stockholm...:engel:

jeps, det må være d. 31... Ej, hvor uheldigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hold nu op jeg kan mærke jeg har været igang de sidste dage. I torsdags var vi både på Kastellet og i Fælledparken(med arbejdet, og der var langt at gå:shock: Især når vi lige havde 40 unger at holde styr på) og om aftenen stod den på træning. Igår var der hele turen til Hvalsø, som jo virkelig gav bonus og så er jeg lige kommet hjem efter agilitytræning med de to trunter.

 

Begge tøser var tæskeseje. Cassi vandt igår et fint stykke legetøj, som Carla bare knuselsker. Jeg har endnu ikke fundet noget hun vil lege med i længere tid, så det er fedt at have fundet noget. Hun havde virkelig fart på. Varmen gik hende dog lidt på og på et tidspunkt fik hun et terriertrip. Hun mente bestemt ikke hun kunne finde ud af at tage en slalom og da jeg så havde lokket hende igennem de første to porte så var det som hun tænkte, nå ja, så skal jeg nok!

Jeg har besluttet at den konkurrence vi skal til her på lørdag bare bruges som træning til Carla. Hun er en ret følsom pige, hvilket jo er helt forkert i forhold til racen, så vi løber nok lidt vores egen bane, og hvis de første fem seks forhindringer går fint og jeg kan mærke hun er ved at være fyldt op, så tager jeg hende ud igen. Hun er en hund som har brug for at komme ud og opleve en masse og så finde ud af at hun skal arbejde samtidigt.

 

Cassi hjernede afsted i første gennemløb. Vi skulle tage balancen 3 gange og det gjorde hun egentlig fint. De næste to gange var hun rigtig fornuftig og de ting hun gjorde forkert var min fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, suk... Nu har vi haft to super gode dage, og nu er Cassi springhalt igen. Nu har jeg lige lavet alle de udstrækningsting med hende, som vi lavede i sin tid da hun var springhalt sidst. Håber på at det skyldes at hun har lavet noget dumt til træning(synes bare hun ikke lavede noget dumt på noget tidspunkt) og det hurtigt går over, og at det ikke er sådan at vi må døje med en gammel skade igen. Hvis det er den gamle skade der er tilbage, så er det helt slut med det agility for Cassis vedkommende.

Nu ser jeg de næste par dage an og må så vurdere om hun skal afsted til konkurrence på lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

MEGET våd træning i dag - til gengæld var vi så kun 3 :mrgreen:

 

Rigtig fint arbejde af min dejlige hundedreng. Jeg er ved at kunne genkende nogle mønstre ift. når der er noget der ikke virker og hvad der så virker i stedet......han læser rigtig fint min krop, så når jeg en dag lærer at styre den, så skal det nok blive godt:engel:

Men dejligt at føle at man rykker sig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde også skøn træning i morges. :banan:

 

Seje Leah der mest har trænet på 6 slalompinde løb lige en halv bane med pose, spring, tunnel og balance, flere spring og så sluttede hun lige af med 12 slalompinde som om hun aldrig havde lavet andet :lun:

 

Og vippen er næsten i hus - vi går såååå langsomt frem med den, men nu er der kun lige en let hånd under, når den lander. Den larmer af H til, men hun er totalt ligeglad og trækker imod den som om det er det fedeste i verden. :lol:

 

Vi arbejdede også på en kringlet springbane med en masse skift, det var rigtig godt for de to-benede!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde også skøn træning i morges. :banan:

 

Seje Leah der mest har trænet på 6 slalompinde løb lige en halv bane med pose, spring, tunnel og balance, flere spring og så sluttede hun lige af med 12 slalompinde som om hun aldrig havde lavet andet :lun:

 

Og vippen er næsten i hus - vi går såååå langsomt frem med den, men nu er der kun lige en let hånd under, når den lander. Den larmer af H til, men hun er totalt ligeglad og trækker imod den som om det er det fedeste i verden. :lol:

 

Vi arbejdede også på en kringlet springbane med en masse skift, det var rigtig godt for de to-benede!

Det lyder super! Dygtige Leah, og dygtige Dober! Håber virkelig at nogen kan filme dig en dag, vil så gerne se!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til træning i "træningskollektivet", og for fanden hvor er det bare liiiige hvad Iso og jeg trænger til!!! Supergode træningskammier! I dag løb vi en AG2-bane fra sidste Dania, og Iso og jeg blev virkelig tæsket igennem den. Vi fik virkelig terpet de steder der ikke fungerede, der var lige to steder hvor vi havde problemer. Det ene sted fik vi løst, men jeg skal stille det op herhjemme og få trænet det ordentligt. Det andet sted fik vi ikke helt has på, men det må jeg jo se om jeg kan fikse herhjemme. Iiiih, hvor er jeg bare glad for at jeg kom med i det fællesskab, og at de netop træner den ene dag i ugen hvor jeg kan... Tror det kommer at gøre en stor forskel for Iso og mig! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var sindsygt varmt i dag!

 

Vi træner meget forkryds i øjeblikket. Hold nu op hvor er det svært at have styr på sine egne bevægelse, at have styr på sin hund og samtidig rose og og og....

Vi øvede felter på a-bræt og balancen. Rigmor faldt sku ned af balancen, men kom hurtigt op på den igen. Der skete heldigvis ikke noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er en anelse misundelig, Korvis, det lyder super fedt med den træningsklub, specielt flere gange om ugen gad jeg virkelig godt!

Det er simpelthen så godt!!! Agilityfolket træner vist mere eller mindre fast én dag om ugen, men indimellem foreslår nogen så ekstra træning. Og så kan man jo bare træne selv så meget man vil. Men det har jeg mulighed for på tættere hold, så det gør jeg næppe, det er helt bestemt pga. fællestræningen jeg er gået med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...