Hop til indhold

Agilitytræning vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Var der ikke en der engang havde et agility tegne program, hvor man bare plottede ind om det var f.eks forkryds eller bagkryds man ville træne og så forslog den selv en bane man kan løbe på en 4-kant eller et 8-tal?

Nogen der har et link? :-)

 

Det er vigtigt at du finder programmet - har også det det et sted - da du har yderst vigtige ting at forberede :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suk, suk... Havde en rigtig fed omgang træning, som Cassi desværre fik ødelagt fuldstændigt.

 

Hun var top sej, tog felter, fart på i slalommen, ikke nok med det. For første gang legede jeg med blinds, og det fungerede så fint. I det hele taget løber hun rigtig fint.

 

Vi slutter af med at skal løbe en hel bane, og mens hun er i en tunnel løber jeg afsted, for at være med hende på balancen. Det er gået fint, og ja, hun har meget høj fart på. Det havde hun også denne gang, men halvvejs oppe af opgangen mister hun balancen, forbenene slår sammen under hende og hun kurre afsted og falder så ned fra toppen. jeg bliver selvfølgelig monster ked af det, hvilket resulterer i en bund ulykkelig Cassi. Heldigvis virker hun helt OK, men damm hvor bliver man altså bare bange i den slags situationer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker det er denne http://m.agilitycourses.com/en/

 

glæder mig til imorgen eftermiddag... Agility :banan:

 

LIGE PRÆCIS!!

 

Tak Camilse :klap:

 

Det er vigtigt at du finder programmet - har også det det et sted - da du har yderst vigtige ting at forberede :banan:

 

Ja netop. Kagen er nu i ovnen så nu skal der bare tegnes nogle handlingsmomenter!

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: endelig lykkedes det!!!! Og begge hunde fik ros for at være rigtig dygtige :lun: Jeg fik ikke helt så meget ros som hundene :oops::lol: Jeg havde glemt næsten alle de ting vi arbejdede med i sommer, suk. Men det var bare en rigtig god time. Sally arbejdede rigtig fint på spring, arbejdede med veninger, som jeg er en kegle til, og vi fik lagt lidt slalom ind til sidst.

Dexter fik lov at springe lidt på lille højde i dag, næste gang bliver det nok medium. Han var dygtig, og arbejdede også lidt med balance, og så fik vi hilst på slalommen for første gang, hvilket gik over al forventning. Han er bare så fed at arbejde med, den hund!!

Hvor ville jeg ønkse hun boede tættere på!! Men det var fedt at være igang igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må Boss og jeg være med her :oops::-D Vi starter nemlig agility træning op her om 2 uger.

Det har vi kun snuset lidt til og er HELT nybegyndere. Men glæder mig så meget til at prøve agility..

 

I skal da være så velkomne! Hvor fedt at i starter til agility! Jeg har haft 3 franske på mine hold, og de var superdygtige. Glæder mig til at høre om jeres oplevelser på agilitybanerne! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: endelig lykkedes det!!!! Og begge hunde fik ros for at være rigtig dygtige :lun: Jeg fik ikke helt så meget ros som hundene :oops::lol: Jeg havde glemt næsten alle de ting vi arbejdede med i sommer, suk. Men det var bare en rigtig god time. Sally arbejdede rigtig fint på spring, arbejdede med veninger, som jeg er en kegle til, og vi fik lagt lidt slalom ind til sidst.

Dexter fik lov at springe lidt på lille højde i dag, næste gang bliver det nok medium. Han var dygtig, og arbejdede også lidt med balance, og så fik vi hilst på slalommen for første gang, hvilket gik over al forventning. Han er bare så fed at arbejde med, den hund!!

Hvor ville jeg ønkse hun boede tættere på!! Men det var fedt at være igang igen.

 

PYHA!!! Jeg har altså også tænkt på dig og krydset alt hvad jeg overhoved kunne!

FEDT at det endelige lykkedes :mrgreen: Og dejligt at det var en succes!

 

Må Boss og jeg være med her :oops::-D Vi starter nemlig agility træning op her om 2 uger.

Det har vi kun snuset lidt til og er HELT nybegyndere. Men glæder mig så meget til at prøve agility..

 

Selvfølgelig! Held og lykke .. Håber også i bliver bidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih, Iso og jeg har været ude at lege lidt i agilityhaven i dag!!! :-D Græsset kan jo ikke rigtig holde til det når der er så fugtigt, og der er heller ikke græs over det hele endnu, men vi fandt et hjørne hvor vi lige kunne lege lidt. Og hold da op, Iso var glad! Men vi skal vist både på skrump og ha' gjort noget ved kondien, begge to... Eller, Iso's kondi er ikke så slem, hun skal bare tabe lidt jule-sul og komme lidt i gang igen. Det er straks værre med mig selv... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

2 x Agilityselvtræning i Herringsløse i denne weekend.

 

Lørdag lavede jeg opstart på 2o2o på balancen. Det er hun squ meget god til og jeg synes egentlig vi kom ret langt på 2 x 3 min :mrgreen:

Vi fik også trænet nogle små baner og trænede selvstændighed på tunellerne (Nala er åbenbart den eneste hund i hele verden der synes at tuneller er piv-nederen!)

 

I dag var vi afsted med Ludwig (Soegard) og Caia (CCC) for første gang. Jeg havde stået for at tegne nogle små handlingsmomenter. Vi startede med at krudte af med fremafsendelse og forhindringsdiskriminering. Efterfølgende trænede vi møller, lapturns og tilsidst stakitter. Indimellem var der også tid til lidt slalom og fortsættelse på 2o2o. De 2 Aussier var super søde og dygtige, og deres mennesker var også dejligt selskab :slem:

 

Det var nogle dejlige timer begge dage og Nala er nu tilbage på fuld tryk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom også afsted til træning i dag. :banan:

 

Leah er bare super sej, og vi har det så sjovt. Det eneste hun ikke har lært helt er vippen, men det er med vilje at min træner går ufatteligt langsomt frem, så de ikke bliver skræmt. Leah er rimeligt frygtløs, det bliver spændende når vi når dertil hvor hun skal prøve den rigtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg starter til alm. træning på torsdag, men Spilop har heldigvis en masse spændende kurser her i juleferien. Den bedste oplevelse var et 'læs banen' kursus. Jeg har intet naturligt forhold til at kunne læse en agility bane, så der er ikke andet at gøre end at træne og træne i hvor bagkryds, forkryds mm skal ligge. Det var et super kursus for mig med en masse teori og bane gennemgange. Nu tror jeg endda, at jeg er klar til konkurrencer i det små :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom også afsted til træning i dag. :banan:

 

Leah er bare super sej, og vi har det så sjovt. Det eneste hun ikke har lært helt er vippen, men det er med vilje at min træner går ufatteligt langsomt frem, så de ikke bliver skræmt. Leah er rimeligt frygtløs, det bliver spændende når vi når dertil hvor hun skal prøve den rigtigt.

 

Jaaaaaah :klap: Succes!

Er sneen ikke nået til New Orleans?

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi og jeg er meldt til hundeførerweekend på agilityholdet(håber vi får plads)... Glæder mig...

 

DcH kreds 6??? :engel:

 

2 x Agilityselvtræning i Herringsløse i denne weekend.

 

Lørdag lavede jeg opstart på 2o2o på balancen. Det er hun squ meget god til og jeg synes egentlig vi kom ret langt på 2 x 3 min :mrgreen:

Vi fik også trænet nogle små baner og trænede selvstændighed på tunellerne (Nala er åbenbart den eneste hund i hele verden der synes at tuneller er piv-nederen!)

 

I dag var vi afsted med Ludwig (Soegard) og Caia (CCC) for første gang. Jeg havde stået for at tegne nogle små handlingsmomenter. Vi startede med at krudte af med fremafsendelse og forhindringsdiskriminering. Efterfølgende trænede vi møller, lapturns og tilsidst stakitter. Indimellem var der også tid til lidt slalom og fortsættelse på 2o2o. De 2 Aussier var super søde og dygtige, og deres mennesker var også dejligt selskab :slem:

 

Det var nogle dejlige timer begge dage og Nala er nu tilbage på fuld tryk :mrgreen:

 

Jaaaaaaaaaaa, det var sjovt :banan: og fede ting du kom med....dejligt at nørde lidt med kortere moduler!

 

Og Nala er altså første lille hund der (i min verden) bare er skøøøøøøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...