Hop til indhold

Agilitytræning vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Hvem skal man spørge, hvis man gerne vil have nogle enetimer ( evt dele enetime) i agility omkring Århus ( Østjylland)

det skal være en der er god til at lære fra sig og med masse af tålmodighed ;-)

Det skal helst være i hal.

Ingen specielle problemområder, men en lidt uhandig hundefører :vedikke:

 

Har tænkt på Sannes hundecenter :confused:

 

Nogen forslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvem skal man spørge, hvis man gerne vil have nogle enetimer ( evt dele enetime) i agility omkring Århus ( Østjylland)

det skal være en der er god til at lære fra sig og med masse af tålmodighed ;-)

Det skal helst være i hal.

Ingen specielle problemområder, men en lidt uhandig hundefører :vedikke:

 

Har tænkt på Sannes hundecenter :confused:

 

Nogen forslag?

 

Absolut Sanne. No questions. Jeg deler gerne timer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem skal man spørge, hvis man gerne vil have nogle enetimer ( evt dele enetime) i agility omkring Århus ( Østjylland)

det skal være en der er god til at lære fra sig og med masse af tålmodighed ;-)

Det skal helst være i hal.

Ingen specielle problemområder, men en lidt uhandig hundefører :vedikke:

 

Har tænkt på Sannes hundecenter :confused:

 

Nogen forslag?

 

Sanne helt klart! Jeg deler også gerne gerne en enetime eller to! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige og nørdede lidt videoer i anledning af mål-tråden.

 

Jeg synes godt nok vi har rykket os meget i år. Jeg er bare så stolt af den lille hund :lun:

 

April 2013:

 

 

Oktober 2013:

 

 

Dejligt der nu er kommet styr på slalom, og at jeg tør meget mere på banen. Det er ikke kønt med alle de bagkryds!

.. Men også dejligt, at der stadig er ting at træne på!

 

Hvor kan i se at i har rykket jer i 2013? Kom gerne frisk med videoer eller beretninger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige og nørdede lidt videoer i anledning af mål-tråden.

 

Jeg synes godt nok vi har rykket os meget i år. Jeg er bare så stolt af den lille hund :lun:

 

April 2013:

 

 

Oktober 2013:

 

 

Dejligt der nu er kommet styr på slalom, og at jeg tør meget mere på banen. Det er ikke kønt med alle de bagkryds!

.. Men også dejligt, at der stadig er ting at træne på!

 

Hvor kan i se at i har rykket jer i 2013? Kom gerne frisk med videoer eller beretninger :mrgreen:

 

Mit 2013 er desværre omvendt. Vi startede året fantastisk! Vi kunne intet gøre forkert, kom hjem fra stævner med 4 fejlfrie løb, var kvalificeret til DM efter 3 stævner og Karla satte bare ikke en pote forkert! Jeg var høj, høj, høj og forestillede mig virkelig at 2013 var "vores år"!

Så blev Karla desværre skadet i april og min verden begyndte at falde fra hinanden i maj, og så kom vi faktisk aldrig op igen :-( Så ja, vi har rykket os. Men den forkerte vej :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

kommer ikke til træning i morgen, og det er virkelig trist, min træners kæreste har været forsvundet i et døgn, og de kan ikke finde ham :( Ved ikke hvad baggrunder er, har bare læst og delt på facebook. Håber virkelig han bliver fundet i god behold!

 

:shock:

 

Hvor vildt! Håber der er en harmløs forklaring og han snart er hjemme igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
kommer ikke til træning i morgen, og det er virkelig trist, min træners kæreste har været forsvundet i et døgn, og de kan ikke finde ham :( Ved ikke hvad baggrunder er, har bare læst og delt på facebook. Håber virkelig han bliver fundet i god behold!
Shit! Håber at de finder ham meget meget hurtigt.
Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige og nørdede lidt videoer i anledning af mål-tråden.

 

Jeg synes godt nok vi har rykket os meget i år. Jeg er bare så stolt af den lille hund :lun:

 

April 2013:

 

 

Oktober 2013:

 

 

Dejligt der nu er kommet styr på slalom, og at jeg tør meget mere på banen. Det er ikke kønt med alle de bagkryds!

.. Men også dejligt, at der stadig er ting at træne på!

 

Hvor kan i se at i har rykket jer i 2013? Kom gerne frisk med videoer eller beretninger :mrgreen:

 

jeg synes man kan se en enorm forskel, hun er da også begyndt at gø mindre :vedikke:

 

Jeg synes selv Cassi har rykket sig. Hun piller ikke så mange pinde som hun gjorde i starten af året, og hun er blevet en smule mere fornuftig og lydhør

 

 

Maj 2013 og hendes første SP1

[video=youtube;SCs5_-YlLsY]http://www.youtube.com/watch?v=SCs5_-YlLsYCamilla og Cassi SP1 Stevns 4/5-13

 

fra vores sidste træning

[video=youtube;UqboYjHIXYA]

Sidste Træning På Græs 2013

 

Ja, am vi laver fejl, men hun er begyndt at tjekke hvad jeg beder hende om i stedet for bare at tage initiativ til selv at lave noget, og det synes jeg er et KÆMPE plus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, nu fik jeg også kigget lidt videos fra året der er gået... Og vi har ikke rykket os en skid!! :megaked: Jo, Iso har rykket lidt, hendes slalom er blevet meget mere stabil. Og måskeeee har vi ikke fuldt så mange misforståelser rent handlingsmæssigt. Men det er hvis man absolut skal lede efter noget der måske er blevet en millimeter bedre... Det er jo lidt deprimerende, eftersom det hele er pga. mig, jeg er bare for dum, for langsom og for tumpet... :cry: Nå, men indimellem er det jo i det mindste sjovt...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes man kan se en enorm forskel, hun er da også begyndt at gø mindre :vedikke:

 

Jeg synes selv Cassi har rykket sig. Hun piller ikke så mange pinde som hun gjorde i starten af året, og hun er blevet en smule mere fornuftig og lydhør

 

 

Maj 2013 og hendes første SP1

[video=youtube;SCs5_-YlLsY]http://www.youtube.com/watch?v=SCs5_-YlLsYCamilla og Cassi SP1 Stevns 4/5-13

 

fra vores sidste træning

[video=youtube;UqboYjHIXYA]

Sidste Træning På Græs 2013

 

Ja, am vi laver fejl, men hun er begyndt at tjekke hvad jeg beder hende om i stedet for bare at tage initiativ til selv at lave noget, og det synes jeg er et KÆMPE plus.

Ja hun gøer mindre, der er ingen tvivl om at vi er blevet bedre til at læse hinanden, så der er nok mindre frustration. Hun knurre tilgengæld stadig af mig undervejs, hvis jeg bremser hende f.eks. i en tysker. hehe. Skøre hund!

 

Cassi har også virkelig rykket sig i år ja. Det sidste her ser da virkelig flot ud - meget mere kontrolleret og styrbart. Det er meget tydeligt!

Tillykke med de flotte fremskridt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit 2013 er desværre omvendt. Vi startede året fantastisk! Vi kunne intet gøre forkert, kom hjem fra stævner med 4 fejlfrie løb, var kvalificeret til DM efter 3 stævner og Karla satte bare ikke en pote forkert! Jeg var høj, høj, høj og forestillede mig virkelig at 2013 var "vores år"!

Så blev Karla desværre skadet i april og min verden begyndte at falde fra hinanden i maj, og så kom vi faktisk aldrig op igen :-( Så ja, vi har rykket os. Men den forkerte vej :roll:

 

:cry: Det er jeg ked af at høre. Jeg håber og tror på et bedre 2014 for jer! :blink:

 

... Hvad med Johna? Hun har da rykket sig den lille fis, har hun ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, nu fik jeg også kigget lidt videos fra året der er gået... Og vi har ikke rykket os en skid!! :megaked: Jo, Iso har rykket lidt, hendes slalom er blevet meget mere stabil. Og måskeeee har vi ikke fuldt så mange misforståelser rent handlingsmæssigt. Men det er hvis man absolut skal lede efter noget der måske er blevet en millimeter bedre... Det er jo lidt deprimerende, eftersom det hele er pga. mig, jeg er bare for dum, for langsom og for tumpet... :cry: Nå, men indimellem er det jo i det mindste sjovt...

Engang i mellem? Det er da altid sjovt, men det er selvfølgelig sjovest hvis man også synes man har været dygtig og samarbejdet har fungeret!

Du har været en del syg i løbet af i år, ikk?

 

Jeg er sikker på det slet ikke er så galt som du gør det til. Det er bare fordi i startede så hårdt ud i 2013, at det ikke ser ud af så meget nu. hehe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun gøer mindre, der er ingen tvivl om at vi er blevet bedre til at læse hinanden, så der er nok mindre frustration. Hun knurre tilgengæld stadig af mig undervejs, hvis jeg bremser hende f.eks. i en tysker. hehe. Skøre hund!

 

Cassi har også virkelig rykket sig i år ja. Det sidste her ser da virkelig flot ud - meget mere kontrolleret og styrbart. Det er meget tydeligt!

Tillykke med de flotte fremskridt :-)

 

Min har også lyd på af og til, og ofte i form af lidt snerren. Det skyldes hun er utilfreds med min lidt forsinkede handling.

 

men ja, hun rykker virkelig, det er også derfor det bare skal blive 22/12 så vi kan træne igen. Lige nu er det for smattet til arbejde med moduler på vores fællesplæne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Engang i mellem? Det er da altid sjovt, men det er selvfølgelig sjovest hvis man også synes man har været dygtig og samarbejdet har fungeret!

Du har været en del syg i løbet af i år, ikk?

 

Jeg er sikker på det slet ikke er så galt som du gør det til. Det er bare fordi i startede så hårdt ud i 2013, at det ikke ser ud af så meget nu. hehe :blink:

 

Træning er næsten altid sjovt! Men til de stævner er det ikke altid så sjovt synes jeg, når man bli'r disket gang på gang... Eller når kræet bare river pinde...

 

Ved ikke om jeg har været så meget syg i år, det kan jeg faktisk ikke huske? Ved at jeg blev syg lige efter vestfyn, og var knap nok blevet rask til risskov, så de to stævner løb jeg virkelig dårligt selv.

 

Og næ, vi startede virkelig ikke godt ud! :lol: Men havde et enkelt godt stævne, i Albertslund. Eller, rent faktisk var det kun den første dag, næste dag løb vi lort igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Træning er næsten altid sjovt! Men til de stævner er det ikke altid så sjovt synes jeg, når man bli'r disket gang på gang... Eller når kræet bare river pinde...

 

Ved ikke om jeg har været så meget syg i år, det kan jeg faktisk ikke huske? Ved at jeg blev syg lige efter vestfyn, og var knap nok blevet rask til risskov, så de to stævner løb jeg virkelig dårligt selv.

 

Og næ, vi startede virkelig ikke godt ud! :lol: Men havde et enkelt godt stævne, i Albertslund. Eller, rent faktisk var det kun den første dag, næste dag løb vi lort igen.

Jeg mente syg med ryggen. Har din veninde ikke løbet en del for dig her til sidst?

 

Håber 2014 bliver året hvor du knækker problemet ang nedrivningerne!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mente syg med ryggen. Har din veninde ikke løbet en del for dig her til sidst?

 

Håber 2014 bliver året hvor du knækker problemet ang nedrivningerne!!

Jo, men ryggen er først begyndt at bøvle efter stævnerne...

 

Ja, jeg har det samme ønske for 2014!! Hvis bare vi fik has på de nedrivninger, de ødelægger sq meget! Ikke bare fordi vi får fejl, men det hæmmer mig også, jeg tør ikke rigtig løbe frit fordi jeg er bange for at hun river hvis ikke jeg er stencool i mine bevægelser... Rimelig irriterende...

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: Det er jeg ked af at høre. Jeg håber og tror på et bedre 2014 for jer! :blink:

 

... Hvad med Johna? Hun har da rykket sig den lille fis, har hun ikk?

 

Jo Johna har rykket sig. især hendes slalom og fart. Har desværre ingen videoer af at hun "løber" tidligere på året. Men her er træning fra feb eller marts i år

[video=youtube_share;aQvzkOR6xMw]

 

og fra her i november

[video=youtube_share;8LKaP98eGNg]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved, om Allan Hansen er en god indstruktør? DGI udbyder et kursus med ham til foråret, men jeg aner ikke noget om ham.

 

Allan Møller Hansen? Nu Randeris? Ved ikke om det er den samme. Hvis det er, så er han en dygtig udøver, men hårdere ved sine hunde end jeg ville være.... kender ham ikke som instruktør

Link til indlæg
Del på andre sites

Allan Møller Hansen? Nu Randeris? Ved ikke om det er den samme. Hvis det er, så er han en dygtig udøver, men hårdere ved sine hunde end jeg ville være.... kender ham ikke som instruktør

 

Tænker at det er Allan Hansen fra Sjælland..? Som er dommer og som sidder i DKK's AG-udvalg? Har kun set ham som dommer og løber, har ingen anelse om hvordan han er som instruktør...

 

Tror det er Korvis' Allan Hansen. Hvordan er han som dommer og løber, Korvis?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er Korvis' Allan Hansen. Hvordan er han som dommer og løber, Korvis?

 

Jeg synes han er en meget god dommer, kender ham ikke personligt men synes han virker som en meget venlig mand. Ser ham ikke løbe så tit, men han har løbet agility i ca. 100 år, med bl.a. sheltie og belgier. Jeg ville absolut ta' chancen, kan i hvert fald ikke forestille mig at der ville kunne komme noget negativt ud af det! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...