Hop til indhold

Hjælp til navn


Siri
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for hjælp. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at min hvalp skulle hedde Lillebror. Nu er der så en anden med border collie hvalp, også en LP hund, der har valgt at kalde sin hund det samme. Lidt irriterende, især når jeg har bestilt navnetegn.

Nå men jeg synes faktisk det er lidt træls at de skal hedde det samme, så nu er jeg ved at kigge på navne. Og jeg har brug for hjælp!

 

Det skal være dansk eller svensk. Det må meget gerne være fra børnetv, bøger eller fjernsyn. Det må gerne have humor og det behøver ikke at være pænt. Har overvejet:

 

Wilmer

Åberg

Karlsson

Gubban

Loppe

 

Andre gode bud?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 198
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha ja, så kan det hurtigt blive mærkeligt.

 

Hvad med Snøvsen?

Mattis

Birk

Borka

 

Årh nu får jeg lyst til at se Ronja Røverdatter :-D

 

Synes der er så mange gode, men der er bare ikke nogen som Lillebror, der lige har "et glimt i øjet". Hvis et navn ellers kan have det.

Snøvsen er faktisk ret godt. Så kan man jo også gå fra Snøvsen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Af alle de navne der er forslået er der kun et jeg ikke får total trækninger af og det er snøvsen. Men alligevel, arrrhhh. Snøvsen er jo sådan lidt uhyggeligt, har altid synes de film var total mærkelige og småskumle.

 

Men det er svært at finde et godt navn. Rigtig svært, det skal jo passe til hunden og til ens egen forestilling om hvad der er et godt hundenavn. Og der er man jo bestemt ikke ens.

 

Jeg foreslår : Manfred, Isak, mio, tvistur, ludo, duracell og hodja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...