Hop til indhold

Se min smukke hvalp


Ragdoll
 Share

Recommended Posts

Hej allsammen..

 

Nu har jeg efterhånden luret på jer i en månedstid, så nu er det vist på tide med en introduktion af min søde hundehvalp.

 

Bonnie Lass er en greyhound hvalp og er pt 9 uger gammel. Hun er vores første hund, familien består iøvrigt af div. børn, katte, høns og fisk.

 

Men er hun da ikke dejlig.......?

L-Wurf_09_10_087.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allsammen..

 

Nu har jeg efterhånden luret på jer i en månedstid, så nu er det vist på tide med en introduktion af min søde hundehvalp.

 

Bonnie Lass er en greyhound hvalp og er pt 9 uger gammel. Hun er vores første hund, familien består iøvrigt af div. børn, katte, høns og fisk.

 

Men er hun da ikke dejlig.......?

 

Øj... Så har du luret herinde mens du ventede hende..... KOS!! hvor er hun sød. ---Hun bliver vist noget større, --noget langbenet noget, der kan lide at løbe?? :lol::lol:

Jeg håber I har god plads? Udenoms? :lol::lol:

 

---Tillykke med hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun smuk! Skal hun l¢be væddel¢b?

Mine hunde-piger er veninder med en smuk greyhound som hedder Carrie. Hun blev reddet fra væddel¢bsverdenen i Irland, og bor nu her i UK. Hun halter lidt når hun går på asfalt, fra en gammel skade, men hun ELSKER stadig at strække benene på en åben mark :mrgreen:

 

Er hun ikke dejlig med sit grå ansigt? Hun er lige blevet 8 år.

walkieswithCarrienov3rd066.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen suk, hvor er hun bare skøn!!:hjerte: Hvor er det en skam hun bor så langt væk!:(

 

Bonnie skal ikke løbe væddeløb, ikke professionelt i hvert fald:-D Bare om kap med ungerne og andre hunde under leg.

 

Men Greyhounds elsker jo at løbe, så hun skal da bestemt få mange lejligheder til at "strække ud" når hun bliver sluppet løs.

 

Jeg har selv boet mange år i England og ved godt at det er et relativt stort problem med de hunde der bliver "pensioneret" fra væddeløbsbanen. Men hvor er det skønt at Carrie har fundet et godt hjem at blive gammel i.

Og for pokker da, hvor er hun dejlig med sin grånende pels. Jeg får lyst til at springe ind i skærmen og nusse hende!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...