Hop til indhold

Denne gang var der bid!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Nuuuurj, se lige den sorte basse der ligger der og rækker tunge :lun: I guder, hvor er h*n skøn :hjerte:

 

 

vildt nuttede alle sammen! Er det mor Katla der aller nådigst fik lov også at komme med på billederne? :mrgreen:

 

ps mer katla tak

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 237
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nuuuurj, se lige den sorte basse der ligger der og rækker tunge :lun: I guder, hvor er h*n skøn :hjerte:

 

 

vildt nuttede alle sammen! Er det mor Katla der aller nådigst fik lov også at komme med på billederne? :mrgreen:

 

ps mer katla tak

 

 

Der kommer flere i dag. Ialt havde Miss_M taget 800 billeder der blev reduceret til 106 :lol: Kan bare ikke overskue at lægge dem alle op enkeltvis på én gang :)

Katla er med på billederne. Røskva og Nanna er også på nogle af billederne :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Hold da kæft de er bare lækre (undskyld mit sprog) har studeret hvert et billede, godt nok ærgerligt man ikke skal have labbe hvalp lige nu - hold da op de er dejlige har aldrig set så skønne labbe-babyer før - sikke nogle bamser!! Ville glæde mig til at studere alle 800 billeder :mrgreen:

 

Det skulle faktisk forbydes at ligge så nuttede billeder op ;-) jeg blev godt nok lige hvalpeskruk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen :bighug:

 

 

Hold da kæft de er bare lækre (undskyld mit sprog) har studeret hvert et billede, godt nok ærgerligt man ikke skal have labbe hvalp lige nu - hold da op de er dejlige har aldrig set så skønne labbe-babyer før - sikke nogle bamser!! Ville glæde mig til at studere alle 800 billeder :mrgreen:

 

Det skulle faktisk forbydes at ligge så nuttede billeder op ;-) jeg blev godt nok lige hvalpeskruk :-)

 

De er reduceret til 106 :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...