Hop til indhold

Denne gang var der bid!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 237
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis nogen af dem har brug for at blive miljøetrænet på djursland, så sender du dem bare ned til mig, jeg lover dog ikke at de alle sammen kommer tilbage igen :-)

 

Bantus

 

Hvis du boede tættere på, var det helt klart en mulighed! Manglede Banana ikke en søster? :engel:

 

sådan noget der burde være ulovligt at skrive!!

 

:slem:

 

Hun synes i hvert fald at hvalpe er lidt irriterende :lol: Vi mødte en lab hvalp på 2 måneder i går, og hun var ikke imponeret.

 

Håber de får nogle fantastiske hjem. De er satme fine! :lun:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Puha hvor er de lækre, nøj man kan næsten dufte og mærke dem gennem skærmen - uha de måtte gerne besøge mig og de kan så se hvordan man måske kommer til at se ud - jeg har jo både brun og sort :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo kun 160 km fra mig, i kan da sagtens tage dem med på sådan en lille roadtrip, de skal vel lære at køre i bil ? :-) er der nogen af tæverne som skal udstationeres? ligesom din katla?

 

Bantus

 

Ja det skal de da, men ikke så lange ture :) Ikke hvad jeg umiddelbart ved.

 

 

Ih, de bliver mere og mere NUTTEDE! Synes virkelig mindst en af dem burde komme og besøge maaaaj. :engel:

 

Tak :) Er sikker på de hvide pelstornado ville synes det var festligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Huuuummm!

 

Jeg kan ikke få hvalp om 2 uger - har konfirmation - kan sikkert ikke få ferie - og kæresten gider så nok ikke lige at 'få hvalp'

 

hummmmm!

 

 

Men kæææææft jeg gad godt nusse sådan en sød lille fed baby....

 

Jeg er SIKKER på, at opdrætter gerne holder hvalpen i fire uger ekstra, så du har sommerferie :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Måtte lige se alle billeder igen, altså hvor er de kære :hjerte:

Gad virkelig godt nusse dem, bare sidde i græsset og lade sig "overfalde" af alle bandit-drenge og -piger :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...