Hop til indhold

Epilepsi - epileptisk anfald - anfald


Buddha
 Share

Recommended Posts

De bekymringer må du prøve at lægge lidt til side til Motor er undersøgt færdigt. Vi satser jo på, at han har en hel måtte af græsfrø siddende i sine ører, som har forstyrret hans lille hjerne.. :lun:

 

Jeg kender forresten en pomeranier, der måtte i bedøvelse for at få fjernet ET! lille strittende frø helt inde ved den ene trommehinde.. Han gik og hældede med hovedet og rystede det indimellem.. ---Og dagen efter han havde været hos dyrlægen, så var han helt rask igen. Men han havde så ingen anfald..

:hmm:Det er bare underligt, at de der små frø kan finde ind i ørerne på hunde med stritører og meget pels. Men jeg har læst et sted, at de små modhager på frøet gør, at frøet kun kan bevæge sig én vej. Så hvis det først er kommet ind i pelsen i øret, så stopper det ikke før det lander ved trommehinden.

--Silke har aldrig haft frø i ørerne. Men hun har jo også hænge-flapører. Mon ikke de kraftige storme kan blæse de små bæster ind i ørepelsen på stritørede hunde.....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De bekymringer må du prøve at lægge lidt til side til Motor er undersøgt færdigt. Vi satser jo på, at han har en hel måtte af græsfrø siddende i sine ører, som har forstyrret hans lille hjerne.. :lun:

 

Jeg kender forresten en pomeranier, der måtte i bedøvelse for at få fjernet ET! lille strittende frø helt inde ved den ene trommehinde.. Han gik og hældede med hovedet og rystede det indimellem.. ---Og dagen efter han havde været hos dyrlægen, så var han helt rask igen. Men han havde så ingen anfald..

:hmm:Det er bare underligt, at de der små frø kan finde ind i ørerne på hunde med stritører og meget pels. Men jeg har læst et sted, at de små modhager på frøet gør, at frøet kun kan bevæge sig én vej. Så hvis det først er kommet ind i pelsen i øret, så stopper det ikke før det lander ved trommehinden.

--Silke har aldrig haft frø i ørerne. Men hun har jo også hænge-flapører. Mon ikke de kraftige storme kan blæse de små bæster ind i ørepelsen på stritørede hunde.....

 

Prøver også. Det er næsten godt at høre, Birgitta. Altså jeg har jo et lille håb om at det kan være det, fordi han jo har noget med sit øre - men vi har så troet at det var noget som skulle rettes, men mange gange er det bare kommet igen 1-2 dage efter retningen. Så altså, det skal jo alligevel tjekkes, kan man sige. Virkelig pokkers at vi ikke vidste det da han sidst var i narkose!

 

Mange tanker til jer og Motor og i vildskab krydsede fingre for at det er noget der let kan rettes op på!

 

Tak :bighug: Skal du forresten ikke snart opdatere din hvalpetråd med billeder? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe. Han er faktisk næsten stille! Er meget stolt :engel:

 

Hvordan går det med Noomien?

 

Det går heldigvis godt :x: Til gengæld nærmest som den eneste :genert: Min kæreste (udelukker navn da du nok ved at det er lidt specielt) mistede sin far, jeg har en cyste der skal fjernes og min mor har fået brystkræft, så Noomien har bare at holde sig rask!!!

 

Det er da lidt vildt at Motoren er stille, det tror jeg aldrig at jeg har oplevet :mrgreen: :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej shit Nollike. Det var meget på en gang :/ men cyste og brystkræft kan man kurere!

 

Ja det er sgu lidt op af bakke i øjeblikket, men det skal nok gå! Cysten skal bare væk og heldigvis lader det til at være en type kræft som plejer at respondere godt på behandlingen, så vi er fortrøstningsfulde :5up:

 

Hvad med ham Motor, hvornår tager de ham ind? Gør de andet ved ham end at kigge efter frø i dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

De har taget ham ind nu og giver noget beroligende. Men så kunne det tage et par timer før jeg får ham igen, gad vide hvorfor. Gad også vide hvorfor jeg ikke bare spurgte dyrlægen. De kigger i begge ører og så ville han måske tage et røntgenbillede af mellemøret. Suk, ved ikke engang hvorfor det er noget at tude over men det gør jeg selvfølgelig nu.

 

Den sidste prøve de sendte ind, mht skjoldbruskkirtlen var sgu normal. Det er vel både godt og skidt. Altså skidt fordi så er det ikke derfor han fik et anfald. Han skal så bare i ny og næ have blodprøve, så det bliver holdt øje med.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sgu lidt op af bakke i øjeblikket, men det skal nok gå! Cysten skal bare væk og heldigvis lader det til at være en type kræft som plejer at respondere godt på behandlingen, så vi er fortrøstningsfulde :5up:

 

Hvad med ham Motor, hvornår tager de ham ind? Gør de andet ved ham end at kigge efter frø i dag?

 

Det lyder rigtig godt! Men øv for nogle bekymringer.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har taget ham ind nu og giver noget beroligende. Men så kunne det tage et par timer før jeg får ham igen, gad vide hvorfor. Gad også vide hvorfor jeg ikke bare spurgte dyrlægen. De kigger i begge ører og så ville han måske tage et røntgenbillede af mellemøret. Suk, ved ikke engang hvorfor det er noget at tude over men det gør jeg selvfølgelig nu.

 

Den sidste prøve de sendte ind, mht skjoldbruskkirtlen var sgu normal. Det er vel både godt og skidt. Altså skidt fordi så er det ikke derfor han fik et anfald. Han skal så bare i ny og næ have blodprøve, så det bliver holdt øje med.

 

Det er vel fordi han lige skal vågne først? Jeg ved ikke hvorfor de har så svært ved at man gerne vil være der når de vågner?

Det er jo godt nok at hans skjoldbruskirtel er god når nu de finder det frø ;-)

Jeg kan godt forstå at du tuder, det er virkelig skræmmende med sådan nogle anfald, især fordi man ikke ved hvornår de kommer :megaked:

Men nu har vi besluttet at de finder et frø og så kommer der ikke flere af dem ik' os'? :ae:

 

Det lyder rigtig godt! Men øv for nogle bekymringer.

 

Ja det kunne have været sjovere :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de gør! Har titusind tanker, forestiller mig de finder svulster i hjernen og alt muligt. (Det ved jeg godt at de ikke gør)

 

De burde lave tests før man fik hund, om man kunne tåle det ;) Ok nu går det bedre.

 

Hvis de lavede den slags tests, så var det kun de idioter som er ligeglade med deres hunde som fik dem, så heldigvis findes den slags tests ikke :kys:

 

Det er da vildt skræmmende med sådan et epileptisk anfald, jeg kan sgu godt forstå hvis du er ved at gå i panik! :megaked: Men I gør alt hvad I kan for Motor og vi stemmer stadig for det frø eller noget andet banalt! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...