Hop til indhold

Rally konkurrencetråden 2014


Rams
 Share

Recommended Posts

  • Svar 364
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altså, nu er vi fem hundefører i ekspertklassen pt.(det er ihvertfald os der kommer primært og vi hygger os) og der er en som har fået oprykningen, men vil vente til efter DM med at starte i champ, så er der en der har en pind og så er vi tre der slet ikke har fået en eneste pind, så det er jo noget der ligger langt ude i fremtiden. Der kommer sjældent mere end en hund i champ(hvis der kommer nogen), og så bliver man alligevel tvunget til at starte i eksperten, men det bliver uden for konkurrence. Der er måske 5-6 champ-hunde, men de kommer ikke rigtig ud.

 

I DcH skal man starte i en officiel klasse for at resultatet i Åben klasse tæller med til DM udtagelse.

Hvis der kun er tilmeldt to i en klasse, kan arrangørerne vælge at lade deltagerne starte i en lavere klasse, så man sparer tiden med banebygning og -gennemgang, men mange arrangører vælger at gennemføre alle klasserne, selvom der måske kun er 1 deltager.

P.t. er der 8 DcH hunde på Sjælland som har været tilmeldt i Champklassen og der er et par stykker på vej fra ekspertklassen. I Jylland er det meget sjældent, at der ikke deltager 3 eller flere i championklassen, men vi startede også med kun 1 eller 2 deltagere som vi byggede bane til. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de ikke er minimum 3? 5? championhunde, så oprettes klassen ikke, og champhundene går istedet ekspertbanen udenfor konkurrence så vidt jeg har forstået...

 

 

Det nok fordi der er forskel på dkk og dch så, for i Dkk for længere tid tilbage var der tit meget få i champion men klassen blev afholdt alligevel bare uden cert i spil :-)

 

Men nu der er der vidst ingen problemer med at få champions nok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det nok fordi der er forskel på dkk og dch så, for i Dkk for længere tid tilbage var der tit meget få i champion men klassen blev afholdt alligevel bare uden cert i spil :-)

 

Men nu der er der vidst ingen problemer med at få champions nok :-)

 

Det er op til klubberne, om de vil gennemføre klasserne med under 3 (eller er det 5) deltagere.

 

Da vi rykkede op i ekspert, var der ikke særlig mange eksperter i DCH, så der startede vi indimellem øvet uden for konkurrence for at kunne komme til at gå åben og få point til DM-kvalen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arghhh, altså... Jeg havde regnet med at vi lige kunne give den gas imorgen og måske få fuld bonus på vores sidste chance for at blive udtaget til DM(tror nu ikke jeg kan komme afsted alligevel pga. arbejde)... Men da vi var ude og gøre klar, får jeg så beskeden fra rallydommeren. Han skal bruge to spring til banen imorgen :stupid: Så ved jeg ligesom godt hvor vi står henne... Nå, men i 2015 skulle der jo være en reel mulighed, hvis man beslutter at folk kun må stille med en hund :genert:...

 

Og så har jeg været meget i tænkeboks her de sidste par dage... Vi stiller først til prøve igen i slut november og det bliver i DKK... Jeg har været meget i tvivl, jeg synes hun har været ret ustabil i de to ekspertklasser jeg har stilt hende i, men altså, helt galt er det jo heller ikke. I søndags fik vi 81 point, og her var det mig der smed de 13 point væk. Så det handler jo egentlig bare om at få noget stabilitet i hende. Samtidigt er det Frank der skal dømme den ene klasse, og han trækker som regel ikke for Cassis lidt sløve sit(hans kommantar var at hunden gjorde det hele vejen rundt på banen, og derfor kan han ikke betragte det som noget der ødelagde flowet).

 

Der er to kredsprøver den dag, men selvom det giver muligheden for evt. DM-udtag, så tror jeg bare det skal handle om at kunne håndtere de lidt vanskeligere øvelser. Cassi gik sidste vinter rigtig godt indendørs, så håber lidt hun kan hjælpes lidt på vej af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til rallyprøve i dag, Tyson vandt ekspertklassen, men det var mest fordi de andre i klassen gjorde det endnu dårligere end os.

 

Det var ellers lige en bane for os, godt flow og masser af de sjove skilte, der var ikke noget på den bane, som Tyson ikke kan til perfektion. Han startede også godt og var glad og på, men omkring halvvejs begyndte han at overspringshandle lidt ved at se væk, reagere langsomt og blive uopmærksom. Og til sidst på banen begyndte han at stressgø, og det gjorde han banen ud, og dermed blev han også meget upræcis og missede nogle ting (han kan ikke fokusere ordenligt, når han stressgør). Så vi lavede tre skilte om og fik diverse fratræk for upræcisheder og forsinkede reaktioner. Endte på 80 point.

 

Jeg ved ikke, om det er fordi han har overført stressen fra Freestyle/HTM til alle konkurrencesituationer nu, eller om det simpelthen er fordi det er alt for længe siden, at vi har lavet noget, der ligner konkurrencetræning. Men jeg kan i hvert fald se, at jeg bliver nødt til at lave noget konkurrencetræning med ham, hvis vi skal til flere rallyprøver, og det gider jeg nok ikke... går jo ikke rigtig op i rally, ville bare gerne have det sidste cert, så han kunne blive champion. Men jeg tror ikke, at jeg vil have det cert så meget, at jeg gider at gøre noget ved det. :genert: For jeg har jo ellers pensioneret ham som konkurrencehund, rallyprøverne skulle kun være for, at vi stadig laver noget, hvor det er ham, der er på - men han er jo ligeglad med, om vi konkurrerer eller bare hyggetræner lidt ting for sjov (eller, som han er lige nu, foretrækker han jo nok slet ikke at konkurrere). Bare ærgerligt, når han engang var så konkurrencestærk, og når jeg ved, hvor dygtig han faktisk er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til rallyprøve i dag, Tyson vandt ekspertklassen, men det var mest fordi de andre i klassen gjorde det endnu dårligere end os.

 

Det var ellers lige en bane for os, godt flow og masser af de sjove skilte, der var ikke noget på den bane, som Tyson ikke kan til perfektion. Han startede også godt og var glad og på, men omkring halvvejs begyndte han at overspringshandle lidt ved at se væk, reagere langsomt og blive uopmærksom. Og til sidst på banen begyndte han at stressgø, og det gjorde han banen ud, og dermed blev han også meget upræcis og missede nogle ting (han kan ikke fokusere ordenligt, når han stressgør). Så vi lavede tre skilte om og fik diverse fratræk for upræcisheder og forsinkede reaktioner. Endte på 80 point.

 

Jeg ved ikke, om det er fordi han har overført stressen fra Freestyle/HTM til alle konkurrencesituationer nu, eller om det simpelthen er fordi det er alt for længe siden, at vi har lavet noget, der ligner konkurrencetræning. Men jeg kan i hvert fald se, at jeg bliver nødt til at lave noget konkurrencetræning med ham, hvis vi skal til flere rallyprøver, og det gider jeg nok ikke... går jo ikke rigtig op i rally, ville bare gerne have det sidste cert, så han kunne blive champion. Men jeg tror ikke, at jeg vil have det cert så meget, at jeg gider at gøre noget ved det. :genert: For jeg har jo ellers pensioneret ham som konkurrencehund, rallyprøverne skulle kun være for, at vi stadig laver noget, hvor det er ham, der er på - men han er jo ligeglad med, om vi konkurrerer eller bare hyggetræner lidt ting for sjov (eller, som han er lige nu, foretrækker han jo nok slet ikke at konkurrere). Bare ærgerligt, når han engang var så konkurrencestærk, og når jeg ved, hvor dygtig han faktisk er...

 

 

Arh i skal da næsten have det cert, skal i ikke? :-) Kan jo være du ikke behøver gøre meget ved det, måske om noget tid til en ny prøve han bare gør det så godt som til alle jeres andre rally prøver, så behøver du ikke gøre noget ved det :-) Er jo kun 1 prøve han har stressgøet i, i jeg synes din seje stjerne fortjener det cert hilsen hende som elsker titteler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh i skal da næsten have det cert, skal i ikke? :-) Kan jo være du ikke behøver gøre meget ved det, måske om noget tid til en ny prøve han bare gør det så godt som til alle jeres andre rally prøver, så behøver du ikke gøre noget ved det :-) Er jo kun 1 prøve han har stressgøet i, i jeg synes din seje stjerne fortjener det cert hilsen hende som elsker titteler :-)

 

Nej, ikke kun en prøve. :-) Hans præstationer har været noget ujævne til de sidste prøver (ikke at der har været så mange, men alligevel), der har både været nogle, hvor han har stressgøet, og nogle hvor han har hængt og/eller været småufokuseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det går da stille og roligt fremad. I dag fik vi 86 point i eksperten(og de tre point var for egen regning, da jeg lavede en øvelse om, som der ikke ville blive trukket for, men hey, hvis jeg vil have hun skal gøre det ordentligt, så skal hun gøre det ordentligt).

 

Selvfølgelig var der det åndssvage spring(selvfølgelig med ro!) på banen, og når hun først har set det, så kan hun bare ikke sætte sig ned :roll: Og så var hun da bare liiiidt påvirket af at der var en agilitykonkurrence, så da vi skulle laves vores sit-stå-gå rundt, så ville hun ikke rejse sig før hun havde fået to kommandoer, hun kunne nemlig fint se springbanen. Samtidigt ville mit held det at da vi skulle ligge æresplads, så var der hele to meget højlydte klubkammerater på agilitybanen, så til sidst kunne hun bare ikke blive liggende, hun hoppede op og var klar til at danse rundt om mig, men lagde sig så ned da hun fik besked på det. Heldige var vi så at tiden var gået få sekunder før vi fik den skøre ide...

 

Cassi blev nr. 2 i klassen, så vi fik en pokal :banan:

 

Så gik der ged i planlægningen, og den åbne klasse ramlede sammen med de to springklasser hun var meldt til, så jeg valgt at trække hende fra den åbne. Vi ville løbe ind i mange dumme skilte, og egentlig synes jeg hun var rigtig fin i eksperten, så vi stoppede der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det går da stille og roligt fremad. I dag fik vi 86 point i eksperten(og de tre point var for egen regning, da jeg lavede en øvelse om, som der ikke ville blive trukket for, men hey, hvis jeg vil have hun skal gøre det ordentligt, så skal hun gøre det ordentligt).

 

Selvfølgelig var der det åndssvage spring(selvfølgelig med ro!) på banen, og når hun først har set det, så kan hun bare ikke sætte sig ned :roll: Og så var hun da bare liiiidt påvirket af at der var en agilitykonkurrence, så da vi skulle laves vores sit-stå-gå rundt, så ville hun ikke rejse sig før hun havde fået to kommandoer, hun kunne nemlig fint se springbanen. Samtidigt ville mit held det at da vi skulle ligge æresplads, så var der hele to meget højlydte klubkammerater på agilitybanen, så til sidst kunne hun bare ikke blive liggende, hun hoppede op og var klar til at danse rundt om mig, men lagde sig så ned da hun fik besked på det. Heldige var vi så at tiden var gået få sekunder før vi fik den skøre ide...

 

Cassi blev nr. 2 i klassen, så vi fik en pokal :banan:

 

Så gik der ged i planlægningen, og den åbne klasse ramlede sammen med de to springklasser hun var meldt til, så jeg valgt at trække hende fra den åbne. Vi ville løbe ind i mange dumme skilte, og egentlig synes jeg hun var rigtig fin i eksperten, så vi stoppede der.

 

Pokal!!! Wuhuuu!!!!

 

Kunne vi ikke lige få et billede af skønheden?? :slem:

(altså pokalen selvfølgelig!)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

I går var vi til sidste runde af midtjyllands DGI turnering.

 

For os var det bare billig træning, eftersom alle resultaterne fra alle 3 konkurrencer bliver lagt sammen og ud fra det kåres der en samlet vinder.

Og da vi ikke har været med de andre gange (hvad sker der for at de lægger konkurrencerne hverdagsaftener??) så kunne vi ikke bruge vores resultater til andet, end at samle point til klubben, så vi med lidt held kunne blive nr. 2 samlet i klubturneringen.

 

Desværre så skulle vi jo starte ekspert og der var kun 4 startende og jeg havde jo to af de hunde der var tilmeldt = Kyle hunde ind og ud af bur og ingen opvarmning.

Absolut ikke optimalt og jeg gør det ikke igen.

Det er sgu' ikke helt fair overfor hundene, selvom de nu tog det fint.

 

Kaia fik lov at lave total meget ballade på første bane, fordi hun har været lidt for konkurrencevant på det sidste og der er bare ikke samme belønning i øvelserne, som der er for Yoda.

Så hun er kørt lidt død i det.

Så hun fik lov at tage springet maaaaange gange (-10 hver gang, men glaaaad hund) og fik bare lov at lave tosse streger og vi havde det super sjovt og fik også et smil frem hos samtlige af tilskuerne :mrgreen:

Hun gik en del bedre anden gang, men smed ærespladsen (tæppetisser dække i vådt græs - No way!!) og det betød at hun bare ikke gad mere dæk på banen - Hun havde fået så rigeligt med våd mave på ærespladsen.

Så det gav 77 point.

 

Yoda gik rigtig fint i første gennemløb, jeg kvajede mig bare i en hente/bringe øvelse, hvor jeg af mystiske årsager siger plads til min hund, mens jeg er på vej hen mod ham og han går selvfølgelig på plads.

Så den kostede en ommer.

Derudover fik han et fratræk på ærespladsen, da han flyttede sig en lille bitte smule = 96 point og vinder på dagen.

Andet gennemløb gik super fint indtil hund rundt om fører, hvor han misforstod mig og det kostede dyr, for han blev lidt usikker og vi måtte også lave dobbelt tyskeren om der kom lige bagefter.

 

Så var det Bamses tur og var meget spændt på hvad han ville sige til miljøet.

Men det tog han ikke synderlig notits af og reagerede overhovedet ikke på hunde tæt på eller telte og teenagere der spillede fodbolde bag teltene.

Vi skulle gå samme bane som begynderne, men måtte give godbidder på banen.

Den første bane gik fint og vi måtte kun lave en stå om og så fik jeg stoppet en del godbidder i hovedet på ham og han hyggede sig helt vildt.

 

Så kom en af mine nye hundefører til at sige til mig, at hun ikke synes vi var så seje på banen, som hun havde troet (sådan går det jo når man ikke kan tage det seriøst, når det ikke er noget at kæmpe om :engel:)

Og det skulle hun så aldrig have sagt.

For så skulle hun dælme have tæsk på den bane :mrgreen:

Så den gik Bamse uden godbidder og kun med en enkelt hoppe-bolds fejl og 97 point og vinder på dagen :blink:

 

Han havde det virkelig, virkelig fedt på banen og synes det var skide sjovt - Havde ellers ikke troet han kunne kapere så mange øvelser i træk, for han er jo lidt autistisk anlagt og fungere bedre med lydighedsøvelserne han kan putte i "kasser". Men det gik virkelig fint.

Så det kan godt være han skal have lov at gå en enkelt begynder klasse eller to, til en af de små konkurrencer, hvis tiden kan blive til det.

 

Men sådan så det ud:

 

[video=youtube_share;6QtHgzicptE]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hov... Cassi gik årets næst sidste konkurrence i lørdags. Endelig kunne hun lave noget fornuftigt i en åben klasse. Igen var vi plaget af langsomme sit fordi der var et spring på banen, til gengæld havde agilityhunden slet ikke fanget at der også var en tunnel på banen, den kom lige efter et skifte bagved føre under gang og hun var bare så meget på, så hun fik lige banket hovedet ind i den da hun skulle i :stupid: Hun var meget sløv i betrækket, men havde så også lige været inde og løbe to agilityløb inden, så det er nok forklaringen. Hun fik 94 point og det er jeg nu ganske tilfreds med, når jeg tænker på at vi på den her side af sommerferien max har fået 70 i den åbne klasse.

 

Og så har vi i dag modtaget invitation til at gå finalen i BCK, og den har vi selvfølgelig takket ja til. Nu er jeg så bare spændt på at se hvor mange der er i øvet, for til klubmesterskabet var vi jo eneste border collie der stillede op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, jeg hat da fuldstændigt glemt at prale af, at Karla blev landsdelsmester i DGI i sidste måned.

 

hun var kun meldt til, fordi hun skulle have lov at lave et eller andet, når lillesøster nu skulle prøve at løbe stævne i agility. Den første del af turneringen blev vi uvenner, for Karla så mig gå banegennemgang på agilitybanen og så hentede jeg Johna ud????? WTF!!!! :evil: så da jeg tog hende ud og gik forbi ag banen og op til rallybanen kiggede hun på mig, som om jeg var idiot. :lol:

ind på banen går vi, vi stiller os klar, dommeren spørger om vi er klar og jeg siger ja. Vi får værsgo' og jeg kigger ned på Karla og spørger om hun vil gå rally med mor, samtidig med at jeg taget et skridt. Til hvilket hun svarer:"du er en nar" :lol: sådan tolker jeg det ihvertfald, eftersom hun i sinrejsen sig fra sit, springer op og bider mig i armen :stupid: resten af øvet banen går hun dog uden at sætte en pote forkert, så vi kan nøjes med de 3 point i fratræk for hunde ude af kontrol? Position? Jeg ved ikke hvad den hedder. Men 97 point.

 

anden del af turneringen 14 dage senere, er banen virkelig svær. Der er en plads - sidestep - plads, som jeg aldrig har øvet, plus noget springvand og tulipan og synkronvending venstre om i højrehandling. Derudover er der en laber lille venstrespring lige oven i springet! Men lige bortset fra at plads sidestep tingen, så går min hund så fantastisk flot rally at dommeren er helt oppe at køre, da hun skal give feedback og så ked af at hun må trække hele sidestep øvelsen. Men det var helt fair, Karla bakkede væk da jeg trådte sidelæns. Så halvfems point og de andre havde haft store kvaler med banen, så vi ender med at vinde og bliver dermed også landsdelsmestre i øvet.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Efter 14 måneders fravær er Tempo og jeg nu tilbage i rally-konkurrence-ringen :bighug:. Jeg gad egentlig ikke mere efter han blev superchamp og da der kort efter blev introduceret de nye skilte, lagde jeg det på hylden. Men jeg kan godt mærke at jeg har savnet både træningen og konkurrencerne og alle de dejlige mennesker og hunde man møder begge steder.

 

Så i weekenden debuterede vi i de "nye" skilte i Herning. Vi kunne jo godt have valgt en mindre konkurrence til vores tilbagekomst, men det er altså noget helt specielt at få lov at konkurrere i Store Ring :genert:. Det var en super flot ring og stemningen var i top. Og Trine havde lavet en rigtig god bane med godt flow. Det gik også rigtig godt lige indtil de sidste 4 skilte. På det tidspunkt kom der en hund på banen lige ved siden af. Der var hegnet af, så hundene ikke kunne se hinanden, men kun høre at der skete noget. Det gjorde Tempo temmelig ukoncentreret. Jeg tror faktisk det ville have være bedre hvis han havde kunnet se ind på den anden bane. Nå men det betød at vi måtte ud i to ommere (og den ene lykkedes ikke) så vi endte på 83 point.

 

Men det viste sig at være nok til at vinde klassen da der var flere af de andre hunde, der var meget usikre på at være i ringen.

 

Så nu er vi i gang igen :banan:og næste konkurrence bliver i Sorø sidst på måneden.

 

Lige et billede af ringen (og bilen, som desværre ikke var en præmie)

ff031f1d8ba6c8e1496c58dae44ab7fd.JPG

3c7593d1c1aa86945a48f42e904aa2c5.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter 14 måneders fravær er Tempo og jeg nu tilbage i rally-konkurrence-ringen :bighug:. Jeg gad egentlig ikke mere efter han blev superchamp og da der kort efter blev introduceret de nye skilte, lagde jeg det på hylden. Men jeg kan godt mærke at jeg har savnet både træningen og konkurrencerne og alle de dejlige mennesker og hunde man møder begge steder.

 

Så i weekenden debuterede vi i de "nye" skilte i Herning. Vi kunne jo godt have valgt en mindre konkurrence til vores tilbagekomst, men det er altså noget helt specielt at få lov at konkurrere i Store Ring :genert:. Det var en super flot ring og stemningen var i top. Og Trine havde lavet en rigtig god bane med godt flow. Det gik også rigtig godt lige indtil de sidste 4 skilte. På det tidspunkt kom der en hund på banen lige ved siden af. Der var hegnet af, så hundene ikke kunne se hinanden, men kun høre at der skete noget. Det gjorde Tempo temmelig ukoncentreret. Jeg tror faktisk det ville have være bedre hvis han havde kunnet se ind på den anden bane. Nå men det betød at vi måtte ud i to ommere (og den ene lykkedes ikke) så vi endte på 83 point.

 

Men det viste sig at være nok til at vinde klassen da der var flere af de andre hunde, der var meget usikre på at være i ringen.

 

Så nu er vi i gang igen :banan:og næste konkurrence bliver i Sorø sidst på måneden.

 

Lige et billede af ringen (og bilen, som desværre ikke var en præmie)

[ATTACH=CONFIG]122268[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]122269[/ATTACH]

 

i er så seje :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så er vi i gang med øvet klasse i DKK.

 

Der var dælme godt nok ikke meget plads i hallen. Har ellers startet en del indendørs prøver, men det her var langt det mest pressede jeg har oplevet.

Men begge hunde tog det rigtig pænt!

 

Kaia var først på og jeg så nogle momenter fra hende som jeg ikke har set længe.

Hun har stadig meget ukoncentreret og vi fik en del fratræk for langsomme reaktioner. Men periodevis var hun rigtig fin og på, så det lader til det er den rigtige strategi jeg har gang i.

Vi mistede 10 point på en stop, sit, dæk, for hun har frø-ben på så glat gulv og kan ikke komme fra dæk op i sit uden at rejse sig først, når bagbenene ligger ud til hver sin side :mrgreen:

Så vi endte på 84 point - Og hun gik endda ikke i det fristende 8 tal :klap:

 

 

Yoda var glaaaaad og jeg havde liiidt svært ved at styre ham de første par skeunder.

Men så gik han rigtig fint og lavede kun lige en enkelt mystisk ting, hvor han var på vej bagom mig i en slalom.

Det kostede 1 point og ellers blev vi ikke trukket noget som helst :banan:

 

Så 99 point og vinder af klassen - Seje, seje Yoda!

Og så endda lige efter en skadespause, til en konkurrence vi ellers havde meldt afbud til :klap:

 

 

DSC_0263.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var også i Vamdrup i dag - og var på lige efter Kaia :-D

 

Maggie starter med at stikke hele snuden ned i den ene skål i det fristende 8-tal. Nå den må vi lave om.

Det blev til to ommer'e mere - en hvor hun i slalomen syntes, at hun lige skulle ud til den hund, der stod liiiige ved siden af banen (der var ikke meget plads). Men heldigvis er hendes lydighed ved at være så god, at jeg kan holde hende tilbage. Den sidste ommer var fordi damen havde besluttet sig for ikke at ville sidde ned foran ...

 

Men vi fik skrabet 90 point sammen og blev 3. vinder.

 

122487-vamdrup.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var også i Vamdrup i dag - og var på lige efter Kaia :-D

 

Maggie starter med at stikke hele snuden ned i den ene skål i det fristende 8-tal. Nå den må vi lave om.

Det blev til to ommer'e mere - en hvor hun i slalomen syntes, at hun lige skulle ud til den hund, der stod liiiige ved siden af banen (der var ikke meget plads). Men heldigvis er hendes lydighed ved at være så god, at jeg kan holde hende tilbage. Den sidste ommer var fordi damen havde besluttet sig for ikke at ville sidde ned foran ...

 

Men vi fik skrabet 90 point sammen og blev 3. vinder.

 

 

Det så rigtig fint ud det jeg så :5up:

 

Kaia synes goooodt nok Maggie var spændende - Hold kæft det holdt hårdt at få hende til at stoppe med at glo efter Maggie, tror hun synes hun var søøøøød :mrgreen:

 

 

Og der var godt nok tæt - var ret overrasket over, at ingen af de sociale hunde nåede på skødet af nogle af tilskuerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det så rigtig fint ud det jeg så :5up:

 

Kaia synes goooodt nok Maggie var spændende - Hold kæft det holdt hårdt at få hende til at stoppe med at glo efter Maggie, tror hun synes hun var søøøøød :mrgreen:

 

 

Og der var godt nok tæt - var ret overrasket over, at ingen af de sociale hunde nåede på skødet af nogle af tilskuerne :engel:

 

Det var sindsygt så lidt plads det var.

Under de betingelser var jeg meget overrasket over så fint den lille spidsmus gik.

 

Vi var mest med for at hjælpe Thea - ikke at hun havde brug for meget hjælp.

100 point og 1. vinder i begynder.

Jeg er en stolt stolt træner i dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var sindsygt så lidt plads det var.

Under de betingelser var jeg meget overrasket over så fint den lille spidsmus gik.

 

Vi var mest med for at hjælpe Thea - ikke at hun havde brug for meget hjælp.

100 point og 1. vinder i begynder.

Jeg er en stolt stolt træner i dag

 

Ja, har aldrig oplevet noget ligende - Måtte kontant vogte over buret, fordi folk nærmest brugte det til at sidde på.

Og en mand endte med at blive små-muggen på mig, fordi jeg blev nød til at bede ham rykke sig lidt, fordi jeg skulle have mine hunde ud.

Ved ikke lige hvad han havde regnet med, når han sætter klods op og ned at lågen på mit bur :vedikke:

 

Men man kan håbe på en hal uden vandskader til næste år.

 

Og hun gik virkelig godt, Thea.

Nydeligt at se på og super lækker hund, hun har :5up:

 

Edit. er i øvrigt imponeret over Yoda.

Puttede ham i buret først og hentede så Kaia, for det var jo total umuligt at have to hunde med frem og tilbage på samme tid.

Da jeg kom tilbage lå han og snorkede i buret, selvom to små børn sad og lænede sig op af det og larmede.

Man må sige han vist er ret tryg i sit bur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...