Hop til indhold

Nu rykker vi


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Nu er vi endelig ved at forstå pointen sammen mig og tacco :-D:mrgreen:

 

I hvert fald på agility banen :-)

 

Dagens træning var bare en succes, nu begynder han endelig at dreje blikket mod mig for at se hvad vej jeg dirigerer i stedet for bare at suse hovedløs over den forhindring der enten er sjovest eller tættest på :-D

 

Selv om der stod fire spring på stribe kunne jeg efter 3. spring få ham drejet 90 grader og tage et andet spring.

 

Det er altså så skønt når tingene endelig lykkedes, lige for tiden er det som om han bliver mere og mere voksen for hver dag der går :-D

 

Skulle bare lige ud med det :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er vi endelig ved at forstå pointen sammen mig og tacco :-D:mrgreen:

 

I hvert fald på agility banen :-)

 

Dagens træning var bare en succes, nu begynder han endelig at dreje blikket mod mig for at se hvad vej jeg dirigerer i stedet for bare at suse hovedløs over den forhindring der enten er sjovest eller tættest på :-D

 

Selv om der stod fire spring på stribe kunne jeg efter 3. spring få ham drejet 90 grader og tage et andet spring.

 

Det er altså så skønt når tingene endelig lykkedes, lige for tiden er det som om han bliver mere og mere voksen for hver dag der går :-D

 

Skulle bare lige ud med det :-D:mrgreen:

 

Hvor er det bare dejligt, når tingene lige pludselig lykkes !!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Tak vi kan slet ikke få armene ned :-D

 

I søndags skulle jannik så prøve at løb med ham, planen er at han skal overtage her hen over vinteren. Jeg syntes nemlig tacco lystrer mig bedre efter vi er begyndt på agility og det kunne jannik jo også få glæde af.

Træneren havde advaret os om at når man skifter fører så vil der være en tilbage gang i fremskridtene men det havde Tacco vist ikke hørt, han løb i hvert fald banen igennem første gang udenfejl sammen med Jannik :5up:

 

Så det er jo bare super :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Tak vi kan slet ikke få armene ned :-D

 

I søndags skulle jannik så prøve at løb med ham, planen er at han skal overtage her hen over vinteren. Jeg syntes nemlig tacco lystrer mig bedre efter vi er begyndt på agility og det kunne jannik jo også få glæde af.

Træneren havde advaret os om at når man skifter fører så vil der være en tilbage gang i fremskridtene men det havde Tacco vist ikke hørt, han løb i hvert fald banen igennem første gang udenfejl sammen med Jannik :5up:

 

Så det er jo bare super :mrgreen::-D

Det er altid dejligt, når hundene ikke er oplyst om den slags :-D

 

Super at det gik så godt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Tak vi kan slet ikke få armene ned :-D

 

I søndags skulle jannik så prøve at løb med ham, planen er at han skal overtage her hen over vinteren. Jeg syntes nemlig tacco lystrer mig bedre efter vi er begyndt på agility og det kunne jannik jo også få glæde af.

Træneren havde advaret os om at når man skifter fører så vil der være en tilbage gang i fremskridtene men det havde Tacco vist ikke hørt, han løb i hvert fald banen igennem første gang udenfejl sammen med Jannik :5up:

 

Så det er jo bare super :mrgreen::-D

 

 

Helt vildt godt :blink:

 

Det kan også være en fordel NOGEN gange at man glemmer at informere hudnen om de ting man får at vide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...