Gæst Gucci Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 (rettet) Selvom Thailo desværre ikke er min perle , har jeg fået lov at lægge billeder ind alligevel Det har været en super hyggelig tur i skoven med Inge og skønne Thailo - tiden gik alt for hurtig :blink: Tak for det Inge :5up: Jeg har taget 60 billeder af Thailo - men måtte hellere begrænse det lidt her i tråden Kooom nu med de guffere, mums : Thailo laver tricks: Thailo er super til at klatre på træstammer. Benet sad dog lige fast 2 sek: Vi mødte den skønneste lille tibetanske terrier tævehvalp på 10 uger. Hun var fascineret af Thailos duft og ville meget gerne sidde foran ham og kigge op på ham i forelskelse Og til sidst et pletskud af den smukke mand: Redigeret November 2, 2008 af Gucci Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 det billed hvor han får godbid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Hvor ser han dejlig ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Dejlige fotos. "Skønne Thailo" og og og... Inge? Ikke skønne Thailo og skønne Inge? Hvad siger du til det Inge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Han er søøøød Tror faktisk det er de første billeder jeg har set af Thailo :hmm: Og Mariah.. Havde du ikke hund med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Neeej hvor er han dejlig :hjerte: Dejlige billeder af en dejlig hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 det billed hvor han får godbid Ja det er sødt Hvor ser han dejlig ud :blink: Hehe yup er han også :5up: Dejlige fotos. "Skønne Thailo" og og og... Inge? Ikke skønne Thailo og skønne Inge? Hvad siger du til det Inge? Inge er på job - hun må svare senere Men tror nu at Inge er ok taknemmelig for, at jeg ikke går og kalder hende skøn mht udseende Han er søøøød Tror faktisk det er de første billeder jeg har set af Thailo :hmm: Og Mariah.. Havde du ikke hund med? Ja der er SLET ikke nok billeder af Thailo - så nu måtte det være Nej jeg er jo stadig ikke hundeejer Så jeg må låne engang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Neeej hvor er han dejlig :hjerte: Dejlige billeder af en dejlig hund :5up: Ja ham og Dumle kunne se godt ud sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Ja ham og Dumle kunne se godt ud sammen Det kunne de ihvert fald :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Sikke nogle smukke øjne det kræ har !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Ja der er SLET ikke nok billeder af Thailo - så nu måtte det være Nej jeg er jo stadig ikke hundeejer Så jeg må låne engang imellem Det kan vi hurtigt blive enige om Nåh :ae:Jeg troede bare du havde fået en lille løve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Mariah, du er da bare super god til at tage billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Mariah, du er da bare super god til at tage billeder :5up: Ja, og som et ekstra plus har hun fanget den reneste side af min frakke.......... hver gang!. :5up: Den anden er hvor godbidderne er og den er altid snasket til. Super gode billeder Mariah. Jeg synes personligt at det billede hvor han sidder næse til næse med den tibbehvalp er sødt. Gud hvor var den altså bare nuttet. Tror det er en af de sødeste hvalpe jeg nogensinde har mødt. Jeg er fuldstændig forelsket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Fine billeder!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Dejlige fotos. "Skønne Thailo" og og og... Inge? Ikke skønne Thailo og skønne Inge? Hvad siger du til det Inge? Ikke noget. Jeg er vant til det. Han får sgu også flere julegaver end mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Ikke noget. Jeg er vant til det. Han får sgu også flere julegaver end mig. Nåe... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Super gode skov billeder :5up: Thailo er en flot fyr Og enig, den lille hvalp er da alt for sød, ligner en af dine mange bamser vi har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Dejlige Thailo - men jeg er nok heller ikke den mest upartiske *GG* sort/hvid springer med korte ører..... Det lyder bekendt *GG* Og det kan godt anbefales at gå tur med både Thailo og Inge det er altid så hygsomt MVH Wivian med en lookalike Thailo i hunkøn godt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Dejlige Thailo - men jeg er nok heller ikke den mest upartiske *GG* sort/hvid springer med korte ører..... Det lyder bekendt *GG* Ja, jeg bed mærke i at Rosie også havde fået kortet lidt af længden af sidst jeg så hende. Det smitter måske. Noget andet er, at han faktisk trænger hårdt til at blive ordnet men min stakkels trimmer har fået cancer og har lukket ned for resten af året. Det ender sgu nok med at jeg selv må igang med saksen og så må jeg have Mariah til at tage nogle billeder, for det kommer sikkert til at se sjovt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Ja, jeg bed mærke i at Rosie også havde fået kortet lidt af længden af sidst jeg så hende. Det smitter måske. Noget andet er, at han faktisk trænger hårdt til at blive ordnet men min stakkels trimmer har fået cancer og har lukket ned for resten af året. Det ender sgu nok med at jeg selv må igang med saksen og så må jeg have Mariah til at tage nogle billeder, for det kommer sikkert til at se sjovt ud. Ja, korte ører kan være smitsomt eller også fik vi bare hvalp i huset Bliver han klippet med saks? Over hele kroppen? Stakkels trimmer.... Jeg springer over hvor gærdet er lavest og maskinklipper Rosie - mit liv er for kort til klipning med saks, når det drejer sig om noget andet end faner og ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Ikke noget. Jeg er vant til det. Han får sgu også flere julegaver end mig. Nøøh, det er da fordi det går efter fortjeneste :stupid: Tænk at du ikke har fanget den endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Ja, korte ører kan være smitsomt eller også fik vi bare hvalp i huset Ja, den mulighed foreligger jo også. Bliver han klippet med saks? Over hele kroppen? Stakkels trimmer.... Nej nej. Hun gør ikke noget ved pelsen på kroppen og bruger også maskine til hals og under ørerne. Jeg springer over hvor gærdet er lavest og maskinklipper Rosie - mit liv er for kort til klipning med saks, når det drejer sig om noget andet end faner og ører Mit liv er i det hele taget for kort til begge dele og derfor betaler jeg mig fra det. Poter og hale kan jeg klare selv (hvis jeg skal) men det ser bare åndsvagt ud med en halvtrimmet hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Nøøh, det er da fordi det går efter fortjeneste :stupid: Tænk at du ikke har fanget den endnu Nogle gange går det jo lidt langsomt. Men så er det jo rart at have dig til at pointere det.:pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Dejlige Thailo - men jeg er nok heller ikke den mest upartiske *GG* sort/hvid springer med korte ører..... Det lyder bekendt *GG* Og det kan godt anbefales at gå tur med både Thailo og Inge det er altid så hygsomt MVH Wivian med en lookalike Thailo i hunkøn godt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 Skal du være fræk?. Og hvorfor det store mellemrum mellem de to smileys?. Man fristes til at tro at du er fan af Kirsten Siggaard. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts