Hop til indhold

Billeder fra tur med Thailo og Inge

Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Selvom Thailo desværre ikke er min perle :megaked:, har jeg fået lov at lægge billeder ind alligevel :engel:

Det har været en super hyggelig tur i skoven med Inge og skønne Thailo - tiden gik alt for hurtig :blink: Tak for det Inge :5up:

Jeg har taget 60 billeder af Thailo - men måtte hellere begrænse det lidt her i tråden :oops::lun:

Thailonylille.jpg

Kooom nu med de guffere, mums :lol::

Thailonylille1.jpg

Thailonylille2.jpg

Thailonylille3.jpg

Thailonylille12.jpg

Thailo laver tricks:

Thailonylille13.jpg

Thailo er super til at klatre på træstammer. Benet sad dog lige fast 2 sek:

Thailonylille4.jpg

Thailonylille5.jpg

Vi mødte den skønneste lille tibetanske terrier tævehvalp på 10 uger. Hun var fascineret af Thailos duft og ville meget gerne sidde foran ham og kigge op på ham i forelskelse :lun:

Thailonylille7.jpg

Thailonylille8.jpg

Thailonylille9.jpg

Thailonylille10.jpg

Og til sidst et pletskud af den smukke mand:

Thailonylille6.jpg

Redigeret af Gucci
Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: det billed hvor han får godbid :lun:

Ja det er sødt :mrgreen:

Hvor ser han dejlig ud :blink:

Hehe yup er han også :5up:

Dejlige fotos.

"Skønne Thailo" og og og... Inge?

Ikke skønne Thailo og skønne Inge?

Hvad siger du til det Inge? ;-)

Inge er på job - hun må svare senere :lol:

Men tror nu at Inge er ok taknemmelig for, at jeg ikke går og kalder hende skøn mht udseende :cool:

Han er søøøød :mrgreen: Tror faktisk det er de første billeder jeg har set af Thailo :hmm:

Og Mariah.. Havde du ikke hund med? :-)

Ja der er SLET ikke nok billeder af Thailo - så nu måtte det være :mrgreen:

Nej jeg er jo stadig ikke hundeejer :megaked: Så jeg må låne engang imellem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mariah, du er da bare super god til at tage billeder :5up:

Ja, og som et ekstra plus har hun fanget den reneste side af min frakke.......... hver gang!. :5up: Den anden er hvor godbidderne er og den er altid snasket til. :oops:

Super gode billeder Mariah. Jeg synes personligt at det billede hvor han sidder næse til næse med den tibbehvalp er sødt. Gud hvor var den altså bare nuttet. Tror det er en af de sødeste hvalpe jeg nogensinde har mødt. Jeg er fuldstændig forelsket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige Thailo - men jeg er nok heller ikke den mest upartiske *GG* sort/hvid springer med korte ører..... Det lyder bekendt *GG*

Og det kan godt anbefales at gå tur med både Thailo og Inge :-D det er altid så hygsomt :-D

MVH

Wivian med en lookalike Thailo i hunkøn godt nok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige Thailo - men jeg er nok heller ikke den mest upartiske *GG* sort/hvid springer med korte ører..... Det lyder bekendt *GG*

Ja, jeg bed mærke i at Rosie også havde fået kortet lidt af længden af sidst jeg så hende. Det smitter måske. :lol:

Noget andet er, at han faktisk trænger hårdt til at blive ordnet men min stakkels trimmer har fået cancer og har lukket ned for resten af året. :megaked:

Det ender sgu nok med at jeg selv må igang med saksen og så må jeg have Mariah til at tage nogle billeder, for det kommer sikkert til at se sjovt ud. :shock::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg bed mærke i at Rosie også havde fået kortet lidt af længden af sidst jeg så hende. Det smitter måske. :lol:

Noget andet er, at han faktisk trænger hårdt til at blive ordnet men min stakkels trimmer har fået cancer og har lukket ned for resten af året. :megaked:

Det ender sgu nok med at jeg selv må igang med saksen og så må jeg have Mariah til at tage nogle billeder, for det kommer sikkert til at se sjovt ud. :shock::roll:

Ja, korte ører kan være smitsomt eller også fik vi bare hvalp i huset :mrgreen:

Bliver han klippet med saks? Over hele kroppen? :shock: Stakkels trimmer....

Jeg springer over hvor gærdet er lavest og maskinklipper Rosie - mit liv er for kort til klipning med saks, når det drejer sig om noget andet end faner og ører :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, korte ører kan være smitsomt eller også fik vi bare hvalp i huset :mrgreen:

Ja, den mulighed foreligger jo også. :lol:

Bliver han klippet med saks? Over hele kroppen? :shock: Stakkels trimmer....

Nej nej. Hun gør ikke noget ved pelsen på kroppen og bruger også maskine til hals og under ørerne.

Jeg springer over hvor gærdet er lavest og maskinklipper Rosie - mit liv er for kort til klipning med saks, når det drejer sig om noget andet end faner og ører :-D

Mit liv er i det hele taget for kort til begge dele og derfor betaler jeg mig fra det. Poter og hale kan jeg klare selv (hvis jeg skal) men det ser bare åndsvagt ud med en halvtrimmet hund. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites