Hop til indhold

Jeg HAR ''hundegalskab''


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Nu fylder jeg 25 år i næste måned :banan:

 

Jeg skal både holde fest for veninder og så kaffe og kage for familien.

Men når de spørger om ønsker - så tænker jeg i hundeting!

Hmmm en dummie, en bamse, et gavekort til hundepasning mm.. Har ikke rigtig ønsker til mig selv.

 

Nogle der kender det? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt for godt *GG*

Her står altid en masse hundereælateret på ønskelisten

tøj til hundetræning, bøger omkring træning og/eller racebøger, div foredrag omkring hund, liner halsbånd seler, nye tæpper til kurvene masser af legetøj/aktiveringsspil til hundene og alt i den dur.

Så jo kender det godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender det alt for godt :) fik da også en masse fine hundeting i julegave ;)

til min fødselsdag er jeg dog kaningal, har bestilt et 1600 kaninspring hjem fra Sverige som mine fødselsdags penge skal betale noget af, det passer godt med at firmaet kommer til Danmark og leverer spring to dage efter min fødselsdag hurra :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender det også. Og har heldigvis fået afrettet min familie så meget, at de giver mig de hundeting jeg ønsker mig ;-) til jul nakkede jeg endda mandens ønsker, og fortalte ham at han ønskede sig nye flexliner af sine forældre - for så passede det lige med at vi kunne få fire nye :mrgreen: stakkels mand, haha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

He he sitto.

kender det og alt for godt også her, desværre er det kun os der har hunde på både min og min mands side, så der falder ikke mange hundeting af her. Men så ønsker man sig penge også køber man selv hundetingene :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Sjov tråd :lol:

 

Jeg lider så ikke af "hundegalskab" - jeg har vist kun en gang fået en bog om hundetræning og den ønskede jeg mig ikke engang :genert:

Til fødselsdag og jul ønske jeg kun ting til mig selv :mrgreen: - Men i år er der en lille undtagelse da jeg ønsker mig et specielt skilt i smedejern til vores låge - med en beagle på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også hundegalskab.

Da jeg blev blev 40 forrige år, var min ønskeliste fyldt af ting til enten hund eller til mig, når jeg træner hund (vest m.v.)

Min far og hans kone nægter konsekvent at købe noget hunderelateret (selvom listen er udstyret med links til hvor det kan findes). Så jeg satte en SodaStream på, som jeg egentlig ikke ønskede mig helt vildt meget. Den købte de selvfølgelig til mig.

 

Dummy'er - tjek http://dummyshoppen.dk/shopdummy/

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...