Hop til indhold
tjikson

Anbefal en serie

Recommended Posts

Jeg elsker TVserier!

Lige nu ser vi:

Fringe! Elsker Walter :lun:

Derudover ser jeg Heroes, for gang nummer 100 :lol:

Lost, den er også god, men ikke de sidste sæsoner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kææææmpe serienørd og følgende er mine yndlings. Og ja, jeg har set flere :genert:

Af de sjove:

How I met your mother

Big Bang Theory

Two and a half men

Tøsede

Desperate Housewives

Grey's Anatomy

Hart of Dixie

Crime:

Criminal Minds

Breaking Bad

SVU: Special Victims unit

Dexter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh uh!! Og de 2 mini-serier: Jordens søjler (Pillars of the Earth) og Uendelige Verden (World without end) Lavet efter bøgerne af Ken Follett ^^ De er lidt tunge og komme igang med, men når man først er fanget sidder man på kanten af sofaen :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler mig som en teenager :-)

jeg ser vampire diaries , originals :oops:

og så har vi lige haft stor glæde af breaking bad :-) Ser også walking dead.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg føler mig som en teenager :-)

jeg ser vampire diaries , originals :oops:

og så har vi lige haft stor glæde af breaking bad :-) Ser også walking dead.

Breaking Bad er også for fed! Det tog mig liidt tid at blive overbevist, men serien blev bare bedre og bedre, synes jeg! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Looking

Girls

Game of Thrones

Downton Abbey

Homeland (sæson 1 og 2 - kunne ikke lide sæson 3)

Orange is the New Black

Masters of Sex

The Tudors (særligt sæson 1 og 2)

Mad Men

Selv tænker jeg, at nogle af de næste serier, jeg skal i gang med (når jeg får tid) er True Detective, House of Cards og The Borgias. Har også tænkt, at jeg skal prøve at se første afsnit af den nye serie Doll & Em, der starter i aften (amr. tid) for at se, om det er en mulig afløser, nu hvor Looking og Girls lige er slut/snart slutter for denne sæson.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Breaking Bad er også for fed! Det tog mig liidt tid at blive overbevist, men serien blev bare bedre og bedre, synes jeg! :)

Overvejer om jeg skal prøve at se videre på et tidspunkt... så de første tre afsnit og syntes da egentlig, at den var god, men den fangede mig bare ikke rigtigt, og så fik jeg aldrig set videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg var heller ikke overbevist efter de første afsnit men så skete der ting og sager og så blev den vanedannende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Overvejer om jeg skal prøve at se videre på et tidspunkt... så de første tre afsnit og syntes da egentlig, at den var god, men den fangede mig bare ikke rigtigt, og så fik jeg aldrig set videre.

ja jeg var heller ikke overbevist efter de første afsnit men så skete der ting og sager og så blev den vanedannende :-)

Jeg blev først overbevist i 2. sæson, tror jeg det var. Hvis ikke det var fordi, en kammerat fra Herning blev ved med at snakke om den serie, så tror jeg, at jeg havde givet op. Men jeg er vildt glad for, at jeg ikke gjorde! :)

True Detective har jeg også på min liste over kommende serier, tror jeg. Især fordi lækkerheden Matthew McConaughey er med :slem: Han er fandme lækker! Men har hørt, at han ikke vil være med i sæson to :hmm: Til gengæld skulle serien være sindssyg god - den scorer 9,5 ud af 10 på imdb!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

The Walking dead!!! absolut den fedeste serie de her dage :D

Ellers så kan man jo altid se scrubs, NCIS, how i met your mother og er måske også lidt sucker for vampire diaries.

Vil også gerne i gang med at se resten af games of thrones.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg blev først overbevist i 2. sæson, tror jeg det var. Hvis ikke det var fordi, en kammerat fra Herning blev ved med at snakke om den serie, så tror jeg, at jeg havde givet op. Men jeg er vildt glad for, at jeg ikke gjorde! :)

True Detective har jeg også på min liste over kommende serier, tror jeg. Især fordi lækkerheden Matthew McConaughey er med :slem: Han er fandme lækker! Men har hørt, at han ikke vil være med i sæson to :hmm: Til gengæld skulle serien være sindssyg god - den scorer 9,5 ud af 10 på imdb!

Jeg synes så ikke han er lækker - snarere klam. :lol: Men vil gerne se den alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes så ikke han er lækker - snarere klam. :lol: Men vil gerne se den alligevel.

:lol:

Det værste er, at der kun er 8 afsnit.. Det er jo hurtigt set, og så skal man veeeeente på sæson 2 :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:lol:

Det værste er, at der kun er 8 afsnit.. Det er jo hurtigt set, og så skal man veeeeente på sæson 2 :rolleyes:

Sådan havde jeg det med Looking. De kunne i det mindste lave 10 afsnit pr. sæson.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Looking

Girls

Game of Thrones

Downton Abbey

Homeland (sæson 1 og 2 - kunne ikke lide sæson 3)

Orange is the New Black

Masters of Sex

The Tudors (særligt sæson 1 og 2)

Mad Men

Selv tænker jeg, at nogle af de næste serier, jeg skal i gang med (når jeg får tid) er True Detective, House of Cards og The Borgias. Har også tænkt, at jeg skal prøve at se første afsnit af den nye serie Doll & Em, der starter i aften (amr. tid) for at se, om det er en mulig afløser, nu hvor Looking og Girls lige er slut/snart slutter for denne sæson.

Har lige set Orange is the new black. Og den er god. Ikke så god som Weeds, men god.

Vil forresten også anbefale House of Cards og Mad Men. Det er også et hit.

Vil begynde på Suits tror jeg, når jeg lige har set sidste afsnit af Orange is the new black. (Godt man har netflix, når man er syg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Chili Con Caia

Orange is the new black

og 2 tal yndlingsserie True detective!!!

Girls er også sjov

Og så ser jeg fast Greys hvide verden og hard of dixie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Chili Con Caia
Har lige set Orange is the new black. Og den er god. Ikke så god som Weeds, men god.

Vil forresten også anbefale House of Cards og Mad Men. Det er også et hit.

Vil begynde på Suits tror jeg, når jeg lige har set sidste afsnit af Orange is the new black. (Godt man har netflix, når man er syg)

Kan kun anbefale true detective på hbo. Første sæson er slut, vi fulgte den fast hver mandag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites