Hop til indhold
tjikson

Anbefal en serie

Recommended Posts

Det er kæresten, der får hbo opdateringsmails. Og jeg blev en lille smule kun meget irriteret på ham, da han ikke kunne huske datoen men kun at den startede i næste måned.

Så er det godt, jeg kan få det præcise at vide herinde :mrgreen: det er jo om meget snart! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten mht serien True blood, jeg elsker de første sæsoner, men jeg synes desværre, den ender med at lamme noget over i forsøget på at blive ved med at være overraskende. Så den taber desværre lidt tråden, synes jeg.

Der kan jeg ikke forstå at de ikke har været mere loyale overfor bøgerne, som har en meget bedre historie i sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forresten mht serien True blood, jeg elsker de første sæsoner, men jeg synes desværre, den ender med at lamme noget over i forsøget på at blive ved med at være overraskende. Så den taber desværre lidt tråden, synes jeg.

Der kan jeg ikke forstå at de ikke har været mere loyale overfor bøgerne, som har en meget bedre historie i sig.

Ja, jeg kunne også rigtig godt lide de første par sæsoner, men synes at kvaliteten er dalet en del i de senere sæsoner. Skal dog stadig se næste (og vist sidste?) sæson til sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også nødt til at følge den til dørs.

1: fordi jeg synes det er fesent at droppe en serie efter så lang tid.

2: fordi jeg gerne vil se om den slutter bare lidt ala den sidste bog gjorde :lun::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det værste ved at se serier på netflix er, at de ikke er særlig hurtige til at få de nye sæsoner...

Nu er jeg lige blevet færdig med de to sæsoner af Suits, håååber snart sæson 3 kommer!

Og hvilken serie skal jeg nu starte på, overvejer orange is the new Black.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det værste ved at se serier på netflix er, at de ikke er særlig hurtige til at få de nye sæsoner...

Nu er jeg lige blevet færdig med de to sæsoner af Suits, håååber snart sæson 3 kommer!

Og hvilken serie skal jeg nu starte på, overvejer orange is the new Black.

Lige præcis! Har set Orange is the new black, mens jeg har været syg. Den er faktisk meget god.. Så gå bare i gang :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke god til serier, men følgende 3 kan jeg godt blive noget grebet af - de er så gode til at spille deres roller i de serier, og det er nok lige så meget det jeg er bidt af!

House

NCIS

Fringe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Beaglepack

Jeg er kun til serier med indhold

Colorado sagaen

Lonesome Dove

De red mod nord (lonesome dove the series)

How The west was won (The Macahans)

Matador

Roots (rødder)

Roots next generation

Queen

Nord og Syd

Europa i flammer

En verden i krig

Krimier er

Foyles war

Barnaby

Miss Marple

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Looking

Girls

Game of Thrones

Downton Abbey

Homeland (sæson 1 og 2 - kunne ikke lide sæson 3)

Orange is the New Black

Masters of Sex

The Tudors (særligt sæson 1 og 2)

Mad Men

Selv tænker jeg, at nogle af de næste serier, jeg skal i gang med (når jeg får tid) er True Detective, House of Cards og The Borgias. Har også tænkt, at jeg skal prøve at se første afsnit af den nye serie Doll & Em, der starter i aften (amr. tid) for at se, om det er en mulig afløser, nu hvor Looking og Girls lige er slut/snart slutter for denne sæson.

Den er bare så god, elsker de forskellige figurer, især bedstemoderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Beaglepack
modsat dem, der kigger på en blank skærm :lol:

he he - jeg kan åbenbart ikke få sagt tingene ordentligt i dag - har desværre en meget syg beagle :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige genset Lykke, den er altså herlig :-D

Nu Jeanette nævner Dexter, så glæder jeg mig til at se den sidste sæson på et tidspunkt, men har hørt fra flere at de ikke kunne lide den. Nogle herinde der har set sidste sæson og i så fald - kunne I lide den? Og endelig ikke spoile, så er I søde. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige genset Lykke, den er altså herlig :-D

Nu Jeanette nævner Dexter, så glæder jeg mig til at se den sidste sæson på et tidspunkt, men har hørt fra flere at de ikke kunne lide den. Nogle herinde der har set sidste sæson og i så fald - kunne I lide den? Og endelig ikke spoile, så er I søde. :-D

Jeg har set alle sæsoner, og jeg var ikke begejstret for slutningen, men ellers kunne jeg godt lide den sidste sæson :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger med i Grey's Anatomy og så har jeg lige set Warehouse 13 (som godt kan anbefales hvis man er til det overnaturlige og lidt humor a´la 80'er serien Moonlighting med Bruce Willis).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okay så mangler jeg kun sidste sæson, håber den snart kommer på netflix :-)

Jeg har set serien 2 eller tre gange, fordi jeg synes den er sååå god :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites