Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

er jeg det eneste menneske i verden, som ikke har set frozen? :lol:

 

Det håber jeg da!!! :shock:

 

Ej, Lone (Focus' ejer) har faktisk heller ikke set den. :lol: Det er Johanna - under hvis kennelnavn hvalpene bliver registreret, og som er meget involveret i kuldet - der har fundet på hvalpekaldenavnene. I starten kunne Lone ikke helt huske, hvem der var hvem af de navne. Så Anja (der skal have den anden tæve) og jeg har aftalt, at vi på et af vores besøg tager dvd'en med og ser den sammen med hende, så navnene giver mere mening. ;-)

 

Men det er altså bare i stedet for han 1, han 2 osv., det er ikke noget de kommer til at hedde på stamtavlen, og det blive næppe heller de kaldenavne, de får af de nye ejere. Min tæve kommer i hvert fald ikke til at hedde Anna eller Elsa. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke set Frozen, men både Anna og Elsa er da fine navne!

 

Min hvalpebasse skal hedde enten Frida, Bertha, Olga, Marta eller Inga tænker jeg... Men jeg har også Bodil og Esther i spil :mrgreen:

 

hvis det bliver en dreng tænker jeg den skal hedde Orla. Medmindre jeg bestemmer mig for at lyden er for tæt på Karla, så er ikke helt sikker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...