Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

Frozen er SÅ god. Alle burde se den &#55357;

Jeg havde overset et eller andet, for først nu går det op for mig at det er tegnefilmen I taler om. Jeg troede det var hvalpenes far, farfar, morfar eller noget, der hed Frozen. Det var så nærliggende at tro at han var i familie med Frostie og hvad jeg lige rodede hende ind i sagen for,.... :stupid: og sad og tænkte hvorfor søren Sonja dog ikke bare satte et billede ind af ham når der nu var så mange der ikke havde set ham. Sommetider altså,..:oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg havde overset et eller andet, for først nu går det op for mig at det er tegnefilmen I taler om. Jeg troede det var hvalpenes far, farfar, morfar eller noget, der hed Frozen. Det var så nærliggende at tro at han var i familie med Frostie og hvad jeg lige rodede hende ind i sagen for,.... :stupid: og sad og tænkte hvorfor søren Sonja dog ikke bare satte et billede ind af ham når der nu var så mange der ikke havde set ham. Sommetider altså,..:oops::lol:

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hoooold nu kæft de er søde :lun:

Glæder mig til at se dem når de bliver lidt større.

 

Det ser ud til de får nogle rigtig fine aftegninger og en lækker, lækker farve.

 

Elsker det billede af Focus med hvalpen på poten :lun:

 

Og så er der hermed nedlagt forbud mod billeder af tri-color drengen :fyfy: Det er bare på ingen måde godt til min hvalpeskrukhed....

Tøser og merle kan jeg sådan liiiiiige med nød og næppe overleve, fordi at jeg ikke skal have piger.

Men tri-color drenge.... Ej, men FY!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er der hermed nedlagt forbud mod billeder af tri-color drengen :fyfy: Det er bare på ingen måde godt til min hvalpeskrukhed....

Tøser og merle kan jeg sådan liiiiiige med nød og næppe overleve, fordi at jeg ikke skal have piger.

Men tri-color drenge.... Ej, men FY!

 

Jeg tror han bliver mega fin, man kan allerede nu se det brune dukke op rundt om øjnene og omkring munden (lige da han blev født, havde han kun en sort plet under halen), og jeg synes også, at man er begyndt at kunne se, at der kommer brunt på kinderne. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpene bliver så store! Flere af dem er ved at åbne øjnene i dag, og de er mere aktive end nogensinde og møfler vildt hurtigt rundt oven i hinanden i hvalpekassen (får tilsendt videoer :lun:). Johanna er i dag begyndt at træne lidt kropskontrol og at gå (eller i deres tilfælde snarere møfle :lol:) på forskelligt underlag med dem ved at lade dem følge mad henover et sammenrulle håndklæde og sådan. De er såååå søde og dygtige. :hjerte:

 

Anna og Elsa :lun: :hjerte: :lun:

10338572_10203394968582262_529311580015290797_o.jpg

10353348_10203394967102225_2040590977103264304_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror han bliver mega fin, man kan allerede nu se det brune dukke op rundt om øjnene og omkring munden (lige da han blev født, havde han kun en sort plet under halen), og jeg synes også, at man er begyndt at kunne se, at der kommer brunt på kinderne. :hjerte:

 

Ej, men altså :lun:

Det er lidt sjovt at følge tri'erne ifht farver, fordi det kan ændre sig rigtig meget over de første måneder.

Så det er altid sådan lidt en overraskelse at se hvad det ender med - Lidt ligesom med øre-status indtil de endelig sidder der hvor de nu engang gør :mrgreen:

 

Hvalpene bliver så store! Flere af dem er ved at åbne øjnene i dag, og de er mere aktive end nogensinde og møfler vildt hurtigt rundt oven i hinanden i hvalpekassen (får tilsendt videoer :lun:). Johanna er i dag begyndt at træne lidt kropskontrol og at gå (eller i deres tilfælde snarere møfle :lol:) på forskelligt underlag med dem ved at lade dem følge mad henover et sammenrulle håndklæde og sådan. De er såååå søde og dygtige. :hjerte:

 

Anna og Elsa :lun: :hjerte: :lun:

[ATTACH=CONFIG]119199[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119200[/ATTACH]

 

 

Ej, men altså :lun: :hjerte::lun:

 

Smelte, smelte.....

Det går bare vildt hurtigt.

 

Lige om lidt tøffer de rundt, og pludselig så er de fuldt mobile og har helt deres egen personlighed.

Det er slet ikke til at fatte, at det går så hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fint et stamtavlenavn til en der skal hedde Lemon :lun:

 

Ja, ikke? :-) Det er så fedt, at vi selv har fået lov til at være med til at bestemme stamtavlenavnet, så det passer med det kaldenavn, vi har valgt. :hjerte:

 

Hvornår går Zuper i løbetid, så du skal have hvalp, hva', hva', hva'? :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ikke? :-) Det er så fedt, at vi selv har fået lov til at være med til at bestemme stamtavlenavnet, så det passer med det kaldenavn, vi har valgt. :hjerte:

 

Hvornår går Zuper i løbetid, så du skal have hvalp, hva', hva', hva'? :ivrig:

 

Jeg frygter at hvis hun ikke gør det meget snart, så gør hun det ikke før næste år. Hun er jo en 100% arbejdshest, så hvis jagtsæsonen først starter, så tror jeg godt hun kunne finde på at skyde sin løbetid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg frygter at hvis hun ikke gør det meget snart, så gør hun det ikke før næste år. Hun er jo en 100% arbejdshest, så hvis jagtsæsonen først starter, så tror jeg godt hun kunne finde på at skyde sin løbetid...

Ej, det skal hun altså lige lade være med :fyfy: Så må hun lade være med at komme med på jagt, indtil hun gør det hun skal :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

På besøg hos hvalpene i går. Alle undtagen Sven har åbnet øjnene (de kan dog ikke se noget endnu). Og de wobler rundt på fire ben (selvom Olaf tager sig en del rulleture :lol: - men kan kommer op på benene igen med det samme). Kristoff vejede lige over et kilo, pigerne lige under, så de er blevet store. :lun:

 

Midt under besøget var Kristoff pludselig ved at kravle ud over hvalpekassens høje kant, så vi måtte huhej hast hjælpe med at smække en hvalpegård op. :mrgreen: Så nu har de rigtig meget plads at møfle rundt på.

 

Elsa :hjerte:

Elsa.jpg

 

Anna :hjerte:

Anna.jpg

 

Anna og Elsa :lun: :lun: :lun:

Anna-Elsa2.jpg

 

Olaf og Kristoff på fire ben :hundifart:

Fire-ben.jpg

 

Hvalpebunke :lun:

Hvalpebunke.jpg

Anna-vejes.jpg

Elsa-Anna.jpg

Anna-Elsa.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor går det hurtigt!! De er jo blevet til kæmpepølsehundehvalpe! Hvad er der igen nu - 6 uger?

 

De har to ugers fødselsdag i dag, så ja, 6 uger igen (og et par dage, jeg henter først hvalp den 18. juli). Og ja, det går bare helt vildt hurtigt! :shock: Der er virkelig sket meget, siden jeg var der i torsdags. Jeg skal besøge dem igen på torsdag og så passe dem fra fredag til lørdag, så jeg glæder mig til at se, om jeg kan se forskel fra den ene dag til den anden. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De har to ugers fødselsdag i dag, så ja, 6 uger igen (og et par dage, jeg henter først hvalp den 18. juli). Og ja, det går bare helt vildt hurtigt! :shock: Der er virkelig sket meget, siden jeg var der i torsdags. Jeg skal besøge dem igen på torsdag og så passe dem fra fredag til lørdag, så jeg glæder mig til at se, om jeg kan se forskel fra den ene dag til den anden. :-)

 

Nu taler jeg jo af erfaring - eftersom jeg har skrabet hundehvalpe til mig den sidste tid - men det bliver altså bare virkelig virkelig sjovt, når de begynder at vise stærke personligheder omkring uge 5-6. Ej hvor er det fedt at følge med i at de bliver til små individer. Kan I selv vælge mellem tæverne/fordele dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu taler jeg jo af erfaring - eftersom jeg har skrabet hundehvalpe til mig den sidste tid - men det bliver altså bare virkelig virkelig sjovt, når de begynder at vise stærke personligheder omkring uge 5-6. Ej hvor er det fedt at følge med i at de bliver til små individer. Kan I selv vælge mellem tæverne/fordele dem?

 

Nej, det bliver Johanna, der bestemmer, hvem der skal have hvem, når de er 7 uger (baseret på hendes og Lones observationer og på mentaltesten). Med mindre de er så godt som ens i temperament/personlighed, så kan vi måske godt få lov til at vælge, hvis vi hver har en personlig favorit. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det bliver Johanna, der bestemmer, hvem der skal have hvem, når de er 7 uger (baseret på hendes og Lones observationer og på mentaltesten). Med mindre de er så godt som ens i temperament/personlighed, så kan vi måske godt få lov til at vælge, hvis vi hver har en personlig favorit. :-)

 

Er du selv begyndt at hælde til en? Det er vel egentlig næsten for tideligt, de er stadig så små.

 

Men ud fra dine billeder er jeg altså lidt(meget) forelsket i Elsa - awwww :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du selv begyndt at hælde til en? Det er vel egentlig næsten for tideligt, de er stadig så små.

 

Men ud fra dine billeder er jeg altså lidt(meget) forelsket i Elsa - awwww :lun:

 

Det er for tidligt, lige nu er de jo helt ens, de vil bare spise, sove og møfle rundt. :lol: Og jeg vil prøve at holde et meget åbent sind, så jeg ikke forelsker mig i den ene, og så viser det sig at være den anden, jeg får. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er for tidligt, lige nu er de jo helt ens, de vil bare spise, sove og møfle rundt. :lol: Og jeg vil prøve at holde et meget åbent sind, så jeg ikke forelsker mig i den ene, og så viser det sig at være den anden, jeg får. :-)

 

Det er fornuftigt! Det er jo også kun det ydre man kan vurdere nu. Det bliver meget sjovere når de viser mere personlighed :-D

Udover at den ene har lidt mere hvidt på forbenene, er de så ikke meget meget ens, rent udseendemæssigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fornuftigt! Det er jo også kun det ydre man kan vurdere nu. Det bliver meget sjovere når de viser mere personlighed :-D

Udover at den ene har lidt mere hvidt på forbenene, er de så ikke meget meget ens, rent udseendemæssigt?

 

Præcis. Og jo, der er meget ens i udseende. De har dog forskellige aftegninger på venstre side af ansigtet, Elsa har en sort stribe over øjet, er sort på meget af kinden og har en lille sort plet ved øjet. Anna har en større sort plet ved øjet, men har ellers ikke lige så meget sort som Elsa.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...