Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er det bare at se frem til den 18. som næste højdepunkt.

 

At få en hvalp hjem er en stor begivenhed som man skal nyde i fulde drag. De er bare så helt bedårende, bløde, lækre og duften af hvalp er, som duften af baby, uforlignelig.

 

Jeg håber du har tid til at nyde det i fulde drag. Bare sidde i stolen og se det lille liv fise rundt og opdage verden. Når den støder på noget nyt skal det undersøges...... Med tænder.... Og er det ikke lige noget som har godt af hvalpetænder, måå man op af stolen og præsentere et bedre alternativ (godt at have et lille lager af bedre alternativer).

 

Nu har vejret jo været til haven og i og med de 2 gamle er i løbetid har det været praktisk at bruge meget tid der også. Utrolig så meget tid og energi der kan bruges på en bøgekvist der bare lå fra hækkeklipningen.

 

Det er i sandhed kvalitetstid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det bare at se frem til den 18. som næste højdepunkt.

 

At få en hvalp hjem er en stor begivenhed som man skal nyde i fulde drag. De er bare så helt bedårende, bløde, lækre og duften af hvalp er, som duften af baby, uforlignelig.

 

Jeg håber du har tid til at nyde det i fulde drag. Bare sidde i stolen og se det lille liv fise rundt og opdage verden. Når den støder på noget nyt skal det undersøges...... Med tænder.... Og er det ikke lige noget som har godt af hvalpetænder, måå man op af stolen og præsentere et bedre alternativ (godt at have et lille lager af bedre alternativer).

 

Nu har vejret jo været til haven og i og med de 2 gamle er i løbetid har det været praktisk at bruge meget tid der også. Utrolig så meget tid og energi der kan bruges på en bøgekvist der bare lå fra hækkeklipningen.

 

Det er i sandhed kvalitetstid.

 

Så fint beskrevet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det bare at se frem til den 18. som næste højdepunkt.

 

At få en hvalp hjem er en stor begivenhed som man skal nyde i fulde drag. De er bare så helt bedårende, bløde, lækre og duften af hvalp er, som duften af baby, uforlignelig.

 

Jeg håber du har tid til at nyde det i fulde drag. Bare sidde i stolen og se det lille liv fise rundt og opdage verden. Når den støder på noget nyt skal det undersøges...... Med tænder.... Og er det ikke lige noget som har godt af hvalpetænder, måå man op af stolen og præsentere et bedre alternativ (godt at have et lille lager af bedre alternativer).

 

Nu har vejret jo været til haven og i og med de 2 gamle er i løbetid har det været praktisk at bruge meget tid der også. Utrolig så meget tid og energi der kan bruges på en bøgekvist der bare lå fra hækkeklipningen.

 

Det er i sandhed kvalitetstid.

 

Jeg synes pludselig at der er MEGET lang tid til at jeg skal have hvalp igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige udviklingen - 0-7 uger (desværre ikke noget billede, fra da de var 1 uge og 3 uger gamle, men ellers er det uge for uge). :lun: På første og sidste billede er det Magic til venstre og Lemon til højre, på de andre er det omvent. :-)

 

0 uger

1-MagicLemon.jpg

 

2 uger

2-LemonMagic.jpg

 

4 uger

3-LemonMagic.jpg

 

6 uger

4-LemonMagic.jpg

 

7 uger

5-MagicLemon.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså bare bedårende :lun:

 

Tyson kan da virkelig ikke andet end at elske hende - Muligvis ikke ved første øjekast, men lur mig, om ikke han ret hurtigt overgiver sig.

Nu er der jo ikke længe til, han snart skal dele hjem med skønheden!

 

Hun er i hvert fald virkelig god til hundesprog, kan ikke huske om jeg har skrevet det, men Lones voksne hanhund gider ikke rigtigt hvalpene, og hvis han knurrer af hende, sender hun bare de høfligste signaler og gør sit bedste for at vise, hvor sød og lille og rolig hun er. :5up: Det er klart en fordel i forhold til Tyson, der ikke kan døje hvalpe, der prøver at hoppe op i hovedet på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er i hvert fald virkelig god til hundesprog, kan ikke huske om jeg har skrevet det, men Lones voksne hanhund gider ikke rigtigt hvalpene, og hvis han knurrer af hende, sender hun bare de høfligste signaler og gør sit bedste for at vise, hvor sød og lille og rolig hun er. :5up: Det er klart en fordel i forhold til Tyson, der ikke kan døje hvalpe, der prøver at hoppe op i hovedet på ham.

 

Det betyder bare så meget, at ens hvalp er god til sproget og kan håndtere afstandssøgende signaler, når man har en hund der ikke synes hvalpe er det fedeste i verden.

 

Så mon ikke det kommer til at gå fint med Tyson.

Tænk sig.... Der er snart gået 8 uger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...