Hop til indhold

Olivers


Amocca
 Share

Recommended Posts

Olivers har været forbi med en levering hundefoder og godbidder... Fish bites :mums: crunchy bites :mums: politistav :mums: men training bites :roll: "tager på fis på mig mor? skulle det forestille en godbid? dem vil jeg da ikke spise"

 

Nogen godbidder jeres synes er spild af tid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Olivers har været forbi med en levering hundefoder og godbidder... Fish bites :mums: crunchy bites :mums: politistav :mums: men training bites :roll: "tager på fis på mig mor? skulle det forestille en godbid? dem vil jeg da ikke spise"

 

Nogen godbidder jeres synes er spild af tid?

 

Her godbidder (dem man køber i dyreforretningen i små poser i forskellige farver) totalt YT. Idag købte jeg "rigtige" hundekiks - og hun har da spist 1:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki snuser lige kort til: Politistave, alt andet af tørret presset oksehud og okseører for derefter at gøre sådan e025.gif

 

Almindelige købe kiks giider hun heller ikke :badr:

 

Onde tunger - specielt inden for familien :evil::roll:;-) - vil have at hun skulle været forvænt og forkælet :shock::confused::engel:

 

Hvad giver I hende så til ros/godbidder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad giver I hende så til ros/godbidder?

 

Alt mulig andet :blink: :mrgreen:

 

Til træning - primært: kogt hjerte/lever/kalkun :ivrig: pølser, suppekødboller, torskerogn, fiskeboller :mums: - Olivers training bites vil hun også godt tage, men deres fish bites e025.gif

 

Til hygge: okseben, kylligelår, lammeben :ivrig: og har hun så småt fundet ud af fidusen med Kong'er, dog ikke de frosne endnu, så sådan en fyldt en gør også damen glad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Olivers har været forbi med en levering hundefoder og godbidder... Fish bites :mums: crunchy bites :mums: politistav :mums: men training bites :roll: "tager på fis på mig mor? skulle det forestille en godbid? dem vil jeg da ikke spise"

 

Nogen godbidder jeres synes er spild af tid?

 

Da jeg gik i hvalpeforberedelse, havde Olivers deres sommertilbud, hvor man fik en af hver af alle deres godter.

 

Liva er heller ikke til training bites, fish bites var et hit i starten til træning, men de mistede hurtigt effekten. Så nu ryger de i det leverpostejsfyldte marvben, som hun får når jeg kører hjemmefra om morgenen.

 

Til træning er cocktailpølser et stort hit i øjeblikket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt mulig andet :blink: :mrgreen:

 

Til træning - primært: kogt hjerte/lever/kalkun :ivrig: pølser, suppekødboller, torskerogn, fiskeboller :mums: - Olivers training bites vil hun også godt tage, men deres fish bites e025.gif

 

Til hygge: okseben, kylligelår, lammeben :ivrig: og har hun så småt fundet ud af fidusen med Kong'er, dog ikke de frosne endnu, så sådan en fyldt en gør også damen glad :mrgreen:

 

Hvad er KONG'er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Olivers har været forbi med en levering hundefoder og godbidder... Fish bites :mums: crunchy bites :mums: politistav :mums: men training bites :roll: "tager på fis på mig mor? skulle det forestille en godbid? dem vil jeg da ikke spise"

 

Nogen godbidder jeres synes er spild af tid?

 

Ikke rigtigt..

 

Til gengæld synes jeg det er spild af penge at købe Olivers trainings bites da de stort set er identiske med Frolic (affald) som igen er identiske med Rufus fra Aldi til 23 kr for 1½ kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke rigtigt..

 

Til gengæld synes jeg det er spild af penge at købe Olivers trainings bites da de stort set er identiske med Frolic (affald) som igen er identiske med Rufus fra Aldi til 23 kr for 1½ kg.

 

og endnu mere spild af penge eftersom hun ikke gider dem :lol: frolics som godbidder er af og til et hit herhjemme... men det er heller ikke altid damen gider dem...

 

faktisk vil hun helst de hjemmelavede bidder, så der er nok ingen anden vej for mor her, end at få gang i ovnen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke rigtigt..

 

Til gengæld synes jeg det er spild af penge at købe Olivers trainings bites da de stort set er identiske med Frolic (affald) som igen er identiske med Rufus fra Aldi til 23 kr for 1½ kg.

 

Hvad ville du så foreslå:?:

Er ved at have brugt vores pose frolic, som Rollo har været nogenlunde glad for og skal nu finde på noget nyt... og er altså ikke så meget for rigtig mad, det er altså mit :oops: ved godt at det er sikkert sundt og lækkert, men menneske mad er altså noget til min mave og ikke hundens. selv om jeg indrømmer at tørstækt lever er mere til hunden end mig:mrgreen: får bare ikke tiden til at lave det...

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

Azza havde først en svaghed for øh.. Sådan Ca. alt?

MEN NU?

Hundekiks er et stort No No. Vi har en Million hundekiks og hun vil ikke have dem medmindre der overhovedet ikke er andet i hele huset i mindst en uge!

 

Såh øhh.. Er der nogen i nærheden af Ribe der mangler Hundekiks til en formue?:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ville du så foreslå:?:

Er ved at have brugt vores pose frolic, som Rollo har været nogenlunde glad for og skal nu finde på noget nyt... og er altså ikke så meget for rigtig mad, det er altså mit :oops: ved godt at det er sikkert sundt og lækkert, men menneske mad er altså noget til min mave og ikke hundens. selv om jeg indrømmer at tørstækt lever er mere til hunden end mig:mrgreen: får bare ikke tiden til at lave det...

 

Det behøver ikke at tage lang tid at lave sine egne godbidder - køb noget lever hos slagteren (eller der hvor du ellers køber ind), sæt det til at koge samtidig med at du selv laver mad.

 

Når det er færdigt lader du det bare køle af og skærer i små stykker - nemmere bliver det næsten ikke.

Og så kan du smide dem på en plade og sætte dem i ovnen hvis du gerne vil have nogen der er knap så fedtede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke rigtigt..

 

Til gengæld synes jeg det er spild af penge at købe Olivers trainings bites da de stort set er identiske med Frolic (affald) som igen er identiske med Rufus fra Aldi til 23 kr for 1½ kg.

 

Fordelen er at når de er kommet ud af den anden ende på hunden, så kan du trykke dem ud i små ringe igen og genbruge dem.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Onde tunger - specielt inden for familien :evil::roll:;-) - vil have at hun skulle været forvænt og forkælet :shock::confused::engel:

 

Hmmmm :hmm:

 

Hva' faen er det for en familie du holder dig? :scared:

 

 

 

Men jeg må vist hellere give dem ret

:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm :hmm:

 

Hva' faen er det for en familie du holder dig? :scared:

 

 

Men jeg må vist hellere give dem ret

:pift:

 

Hey Hey ikke fræk a045.gif Jacki er ikke forkælet, hun får bare efter fortjeneste :lun:

 

Ang. familien har jeg flere gange søgt om omplaceringsfamilie til den, men der er ingen, der vil have den :roll::( så jeg hænger sq* nok på den :roll:

 

:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvad ville du så foreslå:?:

Er ved at have brugt vores pose frolic, som Rollo har været nogenlunde glad for og skal nu finde på noget nyt... og er altså ikke så meget for rigtig mad, det er altså mit :oops: ved godt at det er sikkert sundt og lækkert, men menneske mad er altså noget til min mave og ikke hundens. selv om jeg indrømmer at tørstækt lever er mere til hunden end mig:mrgreen: får bare ikke tiden til at lave det...

 

Hvis ikke du vil give Rollo kød/godbidder beregnet til menneskeføde er jeg tom for ideer.

 

Diverse købte hundegodbidder er enten for proteinrige i mængder, f.eks. tørret fisk, for fedende, f.eks. hundekiks eller for umotiverende for hunden.

Så hvis Rollo ikke vil yde optimalt for sit tørfoder, kan jeg ikke hjælpe.

Til en træningslektion går der måske 50 - 100 små godbidder til i starten hvor der skal forstærkes kontinuerligt og da bliver fisk og kiks meget, især da der jo skal øves dagligt.

Ellers har Henne Pet Food nogle lækre laksegodbidder som de fleste hunde er glade for. De er sprøde, flade og lige til at dele over. De kan købes i Maxi Zoo.

 

Selv bruger jeg meget frosne suppekødboller som jeg niver over med fingrene, tynde skiver af pølser, kogt kalkunbryst/kylling, kogt lever og hjerte og den slags.

 

Da man kan diskutere lødigheden af indholdet i pølser (om de overhovedet er egnet til menneskeføde) var det måske en mulighed for dig.

 

Din er kun i vores hoved, der er en opdeling af hundemad - menneskemad :-) hvad regner du med bliver resultatet ved at give Rollo menneskeegnede godbidder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt mulig andet :blink: :mrgreen:

 

Til træning - primært: kogt hjerte/lever/kalkun :ivrig: pølser, suppekødboller, torskerogn, fiskeboller :mums: - Olivers training bites vil hun også godt tage, men deres fish bites e025.gif

 

Til hygge: okseben, kylligelår, lammeben :ivrig: og har hun så småt fundet ud af fidusen med Kong'er, dog ikke de frosne endnu, så sådan en fyldt en gør også damen glad :mrgreen:

 

hehe, det lyder som om hende ogs sheila har samme smag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...