Hop til indhold

Mana - BC vaps


Trixie83
 Share

Recommended Posts

Nu har lille Mana boet hos os i snart 4 uger - og sikke tiden går hurtigt! :shock: Vil gerne dele lidt billeder fra den første tid med hende.

 

IMG_2863.jpg

 

IMG_2867.jpg

 

IMG_2908.jpg

 

IMG_2933.jpg

 

IMG_3092.jpg

 

IMG_3133.jpg

 

IMG_3279.jpg

IMG_3306.jpg

 

IMG_3398.jpg

 

IMG_3450.jpg

 

Jeg er jo selvfølgelig selv fuldstændig skudt i hende - synes hun er fantastisk! Men det skal jeg jo også helst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

guuuuuud hvor er hun dejlig! De øjne altså:hjerte:

 

Jeg plejer ikke blive solgt til border hvalpe- men hende der er da bare skøn!

 

Tak - synes også selv hun er drøncharmerende. Og hun ser bare altid lidt betuttet ud!

 

:hjerte: Bli'r spændende at se hvad pels hun får.

 

Haha spændende tja, tjo - hun bliver højst sandsynlig korthåret med bølger - maaaajet smukt :mrgreen:

 

Hold da helt op....hun er da bare for lækker :hjerte:

 

Tark :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin! Hun bliver da helt klart korthåret.

Blev de alle i kuldet det? For faren var da langhåret.

Hun ligner godt nok sin mor i udtryk!

 

Jeps, korthåret den er sikker. Men det passer mig ganske fint - langt hår er smukt, men kort er mere praktisk :mrgreen:

 

Der var 2 som klart bliver langhåret og så 5 med kort pels, hvor Mana klart havde kortest. Så der er et par stykker som er uvisse.

 

Og ja, hun ligner sin mor rigtig meget - men hun har jo også totalt arvet hendes ører :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, korthåret den er sikker. Men det passer mig ganske fint - langt hår er smukt, men kort er mere praktisk :mrgreen:

 

Der var 2 som klart bliver langhåret og så 5 med kort pels, hvor Mana klart havde kortest. Så der er et par stykker som er uvisse.

 

Og ja, hun ligner sin mor rigtig meget - men hun har jo også totalt arvet hendes ører :lol:

 

Ja det er TOTALT hendes ører :blink:

Jeg troede jo også jeg skulle have korthåret, men endte så med den eneste langhårede ud af 4 hvalpe. Havde helt indstillet mig på korthåret og glædet mig til alle de fine halsbånd og bandaner han skulle have på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er TOTALT hendes ører :blink:

Jeg troede jo også jeg skulle have korthåret, men endte så med den eneste langhårede ud af 4 hvalpe. Havde helt indstillet mig på korthåret og glædet mig til alle de fine halsbånd og bandaner han skulle have på :mrgreen:

 

Jaa, går allerede og planlægger hvad hun skal have af "pynt" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

smuksakker alle tre - ordensfacisten i mig kan godt lide når hunde passer sammen farvemæssigt :5up:

 

Tak - ja hun passer fint ind i rækken :blink:

 

elsker korthårdede collier, og hvis ørene så lige kommer helt op at stå, er alt jo bare perfekt :mrgreen: (altså bortset fra farven, men jeg kan godt fornemme at jeg er i mindretal herinde, med min mening om det :lol:) Sød og dejlig ser hun ud :hjerte: skønne skønne øjne :lun:

 

Tak - og ørerne skal nok komme helt op, og blive oppe! Ingen fare for andet der :blink: (Hvad er der "galt" med farven? )

 

:hjerte: det vrimler med lækre hf hvalpe for tiden

 

Jeps - hf'ere kan bare det med at få de skønneste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er bare mest til sort/hvide collier, andet er der ikke i det :lol:

 

Haha, okay på den måde! Må jo indrømme, at sådan en rigtig "fæ-hunden" border også lidt er en hemmelig drøm :blink:

 

Stort tillykke med din nye hvalp! Hun er godt nok en dejlig én. :lun:

 

Jeg elsker, hvordan hun passer så godt til DSG'erne! :-D

 

Tak :-D Ja, det er egentlig ret fint - bortset fra at folk spørger om jeg nu er sikker på det er en border og ikke en DSG for den ligner jo.... eller nowet...

 

Det er jeg reelt set også, men har ikke en helt rigtig en endnu :blink:

 

Det kommer nok en dag :blink: Jeg satser også på sådan en "fæ-hund" skal bo hos mig en dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Tak :-D Ja, det er egentlig ret fint - bortset fra at folk spørger om jeg nu er sikker på det er en border og ikke en DSG for den ligner jo.... eller nowet...

 

Åh, nogle folk altså. :roll: Det ville ikke være så godt, hvis du i virkeligheden var blevet snydt - selvom det nu kunne være ret sejt med sådan en gårdhund i kæmpe størrelse. :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...