Hop til indhold

små racer til agility


NickiA
 Share

Recommended Posts

Hey ville lige rive op i denne her tråd igen :mrgreen: jeg har besluttet at næste hund bliver en sheltie :mrgreen: og jeg er kommet på hvalpeliste til et kuld der kommer næste år :lun: så nu må vi krydse for at der er en lille tæve til mig :engel:

Spændende :-D...

 

Må vi se forældre og kennel?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej en hanhund er udelukket.... for det første så har jeg en ikke neutraliseret tæve og gider ikke det ræs med løbetider, for det andet så tiltaler tæver mig generelt meget mere end hanner.

 

Det er hos kennel Shenaja, tæven jeg har forelsket mig i hedder Mercedes, og hun skal parres med en han af deres opdræt der hedder Luka.

Tør ikke sige alt for meget om det, for det er jo slet ikke sikkert at der er en hvalp til mig, skal også over og besøge dem først når vi kommer tættere på. Men Mercedes træner ude i samme klub som mig, og hun er virkelig bare skøn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej en hanhund er udelukket.... for det første så har jeg en ikke neutraliseret tæve og gider ikke det ræs med løbetider, for det andet så tiltaler tæver mig generelt meget mere end hanner.

 

Det er hos kennel Shenaja, tæven jeg har forelsket mig i hedder Mercedes, og hun skal parres med en han af deres opdræt der hedder Luka.

Tør ikke sige alt for meget om det, for det er jo slet ikke sikkert at der er en hvalp til mig, skal også over og besøge dem først når vi kommer tættere på. Men Mercedes træner ude i samme klub som mig, og hun er virkelig bare skøn!

Det ER denne her kennel ikk? For jeg kan hverken finde mor eller far :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ :engel: men nu må vi se om der overhovedet er en til mig.... ellers må jeg jo holde øje med hvad der ellers er derude, må nok indrømme at jeg er så pokkers kræsen, det er virkelig de færreste hunde der virkelig siger mig noget :oops: altså jeg synes alle hunde er vidunderlige, men betyder ikke at jeg vil have en hvalp efter dem :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også helt vildt :lun: men skal lige vænne mig til tanken med to hunde, for pyldrermor her vil jo ikke have at Aya skal føle sig overset :engel: selvom jeg har hørt fra mange at det ikke bliver et problem :genert:

@HelleJG Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at se ham live :oops: men har lovet mig selv at det skal der laves om på... har hørt rigtig meget godt om ham :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også helt vildt :lun: men skal lige vænne mig til tanken med to hunde, for pyldrermor her vil jo ikke have at Aya skal føle sig overset :engel: selvom jeg har hørt fra mange at det ikke bliver et problem :genert:

@HelleJG Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at se ham live :oops: men har lovet mig selv at det skal der laves om på... har hørt rigtig meget godt om ham :hjerte:

 

de vil jo også få stor glæde af hinanden.. Næsten tillykke med vinterhvalp :lun:, hvor mange står før dig til hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

de vil jo også få stor glæde af hinanden.. Næsten tillykke med vinterhvalp :lun:, hvor mange står før dig til hvalp?

Ingen idé og der er ikke noget der hedder førstevælger, så vidt jeg har forstået så skal jeg over og hilse på dem og så vurderer de ud fra de interesserede hvem der passer til kuldet :-) så der er ingen garanti for noget før hvalpene kommer, men krydser og håber da :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også helt vildt :lun: men skal lige vænne mig til tanken med to hunde, for pyldrermor her vil jo ikke have at Aya skal føle sig overset :engel: selvom jeg har hørt fra mange at det ikke bliver et problem :genert:

@HelleJG Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at se ham live :oops: men har lovet mig selv at det skal der laves om på... har hørt rigtig meget godt om ham :hjerte:

 

Åååårrhh, jeg skal nok trøste dig, når DU bli'r overset... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hannerne vi kigger på :hjerte: Glæder mig rigtig meget til at møde dem. Desværre er det jo først når de er 7 uger vi får endelig afklaring - der er LÆNGE til :shock:

 

Ja det er der, men krydser for jer:pray: det er også derfor jeg ikke tør at råbe for højt omkring at skulle have en hvalp fra det andet kuld, for det er jo slet ikke sikkert at jeg får en, men jeg krydser virkelig fingre. Mercedes har simpelthen stjålet mit hjerte hver gang jeg har set hende og hun passer perfekt i forhold til hvilken type hund jeg leder efter, og har kun hørt godt omkring Luka :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er der, men krydser for jer:pray: det er også derfor jeg ikke tør at råbe for højt omkring at skulle have en hvalp fra det andet kuld, for det er jo slet ikke sikkert at jeg får en, men jeg krydser virkelig fingre. Mercedes har simpelthen stjålet mit hjerte hver gang jeg har set hende og hun passer perfekt i forhold til hvilken type hund jeg leder efter, og har kun hørt godt omkring Luka :lun:

 

Luka er en rigtig lækker hund og smuk :lun: Er Mercedes lille eller mellemhund? Og hvilken str regner de med hvalpene bliver? Det er skønt når man kan få en hvalp efter en hund man er rigtig vild med :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...