Hop til indhold

Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?


Maria84
 Share

Recommended Posts

Det har været forholdsvis mildt her i det Østjyske i dag, så whipperne og jeg har været ude på en lang gåtur, hvor de det meste af tiden kunne gå uden snor og uden dækken :-) Jeg ved ikke hvad de nyder mest, jeg har nogle "underlige" whipper, de bryder sig absolut ikke om at have dækken på og selv om de glemmer det lidt, når først vi er ude, er der et helt andet tempo på og en anden glæde, når de kan undvære det.

 

Lige nu sover de, men om lidt kører vi til ringtræning, Ghini behøver det egentlig ikke, men hun elsker det og udfordringen de næste træningstimer er, at få Cala til at opføre sig anstændigt, selv om hendes mor (Ghini) også er i "ringen".

De par gange det har været aktuelt på en rigtig udstilling har hun fuldstændig mistet fokus og været ret ustyrlig og fjollet, hun er ung, så jeg har ikke gjort det store ved det før, hellere en glad hund end en trykket :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 281
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dagen har budt på en muddertur i skoven efterfulgt af en tur på musemarken. Der var helt fantastisk på marken. Solen kom frem og fik marken til at dampe. Fuglene forårskvidrede - OG Lina var lydig. Jeg havde nemlig udskiftet de tørre godbidder med pølsestykker :-D

 

Senere fik Fie en alenetur ned til legekammeraterne på engen. Den tog manden sig af. Jeg gik så en villavejstur med Lina og Kela.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo har haft den længste alene-hjemme dag i lang tid - alt for længe for min smag - så det har jeg forsøgt at gøre godt igen ved en dejlig gåtur i eftermiddags med indlagt søg. Så fik han en kong med vådfoder og vi hyggede lidt i sofaen. Så legede vi med bold, os to-benede fik aftensmad og så fik Bobo aftensmad. Jeg er begyndt at prøve at lære ham hvad klikkeren betyder igen igen igen, så det arbejdede vi lidt med, inden han fik resten af aftensmaden serveret.

 

Og nu mishandler jeg ham lidt ved ikke at give ham mere aftensmad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover de sædvanlige gåture har Bobo i dag været ude på en lidt lang, lidt stressende køretur for at komme ud og blive trykket på af den gode Christian. Det er åbenbart virkelig hårdt, så jeg havde en noget stille hund med hjem og om lidt, når han er færdig med at spise, forudser jeg, at han bare går i seng :lol:

 

Vi vejede ham også lige derude og han har sørme tabt sig igen, så jeg er en meget glad, tilfreds hundemor i dag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover de sædvanlige gåture har Bobo i dag været ude på en lidt lang, lidt stressende køretur for at komme ud og blive trykket på af den gode Christian. Det er åbenbart virkelig hårdt, så jeg havde en noget stille hund med hjem og om lidt, når han er færdig med at spise, forudser jeg, at han bare går i seng :lol:

 

Vi vejede ham også lige derude og han har sørme tabt sig igen, så jeg er en meget glad, tilfreds hundemor i dag :banan:

 

Tillykke med hans vægttab :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...