Hop til indhold

Nome halsbånd hundens hus


Gæst Sima
 Share

Recommended Posts

Overvejer at bestille et halsbånd fra hundens hus til max, er der nogen der har erfaringer med dem ??

 

hvordan med det fleece bliver det ikke ret hurtigt nusset og og grimt ??

 

nu er max en flittig svømmer så er lidt nervøs for om det kan klare at han går i vandet med det...

 

Håber i kan hjælpe lidt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay tak :)

 

jeg har et ezydog halsbånd men synes bare det er lige smalt nok ... Men så kan han jo have det til når vi skal på stranden og et nome til normalt brug .. Havde ikke lige tænkt på at det kan vaskes

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et fra Docha halsbånd, de er foret med lamme nappa. Bella er i vandet hver dag om sommeren og jeg skyller det bare op i vand. Det kan holde til saltvand og mudder :-D Du kan finde hjemmesiden på facebook.

 

Øj, de ser lækre ud... Tak for tip. Sådan nogle tror jeg mine må eje på et tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også et Docha synes bare de er for smalt, da jeg ville have det i hvid kunne det kun laves i 2,5 cm og det er lige lidt synes jeg.. Men ja ellers er det lækre halsbånd Dorte laver.. Har også en ag Line fra hende ..

 

 

tror jeg tager chancen og bestiller et fra hundens hus.. Tak for jeres feedback

 

 

billeder af mine Docha ting :)

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh ikke for at spamme din tråd, men hvor fedt at jeg lige så de der Doche halsbånd. For har ledt længe efter en agility line hvor der ikke var fleece på. For det fungerer bare ikke for Aya med fleece, det bliver for voldsomt til hende.

Så nu venter jeg bare på at min Doche agility line kommer hjem :D glæder mig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh ikke for at spamme din tråd, men hvor fedt at jeg lige så de der Doche halsbånd. For har ledt længe efter en agility line hvor der ikke var fleece på. For det fungerer bare ikke for Aya med fleece, det bliver for voldsomt til hende.

Så nu venter jeg bare på at min Doche agility line kommer hjem :D glæder mig :D

 

Det gør skam ikke noget :)

Jeg er også super glad for mig ag line fra Docha, og halsbåndet er i super kvalitet og nemt at holde.. desværre er jeg bare en besværlig kunde der gerne vil have et bredt halsbånd i hvidt og det kunne ikke lade sig gi sig, tænkte skidt vi prøver 2,5 cm men det var for smalt som jeg også havde forudset men sådan er det ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør skam ikke noget :)

Jeg er også super glad for mig ag line fra Docha, og halsbåndet er i super kvalitet og nemt at holde.. desværre er jeg bare en besværlig kunde der gerne vil have et bredt halsbånd i hvidt og det kunne ikke lade sig gi sig, tænkte skidt vi prøver 2,5 cm men det var for smalt som jeg også havde forudset men sådan er det ...

 

Ja det er også 2,5 cm. jeg har bestilt til min cavalier så kunne forestille mig at det var meget for smalt til din border :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det dit jeg har set hjemme ved Dorte Sima, det er så pænt i det hvide med max i klar blå.

Men jeg ved at hun kikker efter nylongjord i 3 cm bredde i andre farver end dem hun har på lager. Så finder i det nogle steder, vil hun gerne have en pb.

Hvad farver har du valgt NickiA ?

Skal nok vise hende det i har skrevet her inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry for off-topic, men synes ikke jeg ville starte en ny tråd når nu denne har bevæget sig over imod at være en docha-tråd. Hvor bredde har I valgt at få jeres Docha-halsbånd? Jeg sidder og overvejer om ikke min mors to hunde skulle have sådan nogle i julegave, men jeg er i tvivl om hvilken bredde der ville passe bedst. Den ene er en Jack Russell Terrier, og her tænker jeg 2 cm nok ville være en fin bredde, den anden en Springer Spaniel, her tænker jeg 2½ cm. Men hvad synes I, burde jeg vælge at få dem bredere?

Link til indlæg
Del på andre sites

He he NickiA jeg må nok snart ud til Dorte og kikke, det kan da ses hvis du taber den i græsset.

Jeg mener de kloge siger at det skal dække 3 nakkehvivler, så du må igang med at mærke og tælle Flore.

Jeg talte på en bokser nakke er det min 2,5 men syntes det ser bedst ud med 3 cm og så er jeg da sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså min cavalier har fået 2½

Trine det er også lidt med vilje, for jeg er konstateret rød/grøn farveblind og har generelt et nedsat farvesyn, så pangfarver gør at jeg ikke skal bruge mit hoved for meget for at finde tingene eller fokusere på hvor de er. Alternativet var helt hvidt men min hund er primært sort og hvid så synes farver kunne være sjove.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik max sit nye halsbånd fra hundens hus, og er faktisk ganske tilfreds ville dog have ønske at det turkise var mere lyst som det heg har fra Docha men ellers er det super lækkert :)

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...