Hop til indhold

Idéer til kennelnavn


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Super gode forslag - tak!

 

 

Og jeg tager naturligvis ikke en fremmed hund ind, som ikke er vant til at komme i hjemmet og flytter den ind når den skal have hvalpe. Tæven skal bære vant til at komme hos mig og mine hunde. Er det af eks geografiske årsager ikke muligt, så kan man snakke om at lave en aftale om at tæven er hos fodervært. Det er dog ikke mit ønske i første omgang, fordi jeg ønsker at præge hvalpene og finde de rette hjem. Det kræver jo at jeg kender den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Katla er udstationeret hos os og har været hos opdrætter 10 dage inden fødsel og så indtil hvalpene flyttede hjemmefra til nye familier. Katla er kommet hos opdrætter hele livet, gennemsnitlig 1 dag ud af 10. Der er også der hun er passet i weekender, hvis vi skulle noget, osv.

Hun satte overhovedet ikke spørgsmålstegn eller anden frustration ved at skulle være dernede. Hun var heller ikke trist når jeg tog afsted eller andet. Kun imens hun havde dårlig mave efter fødslen (virkelig dårlig!!) var hun lidt ked når jeg kørte.

Det var i hvert fald en succes :5up:

 

 

Det et er det samme jeg oplever med de udstationeringstæver jeg kender. Gode historier om trygge hunde og ingen stress.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Katla er udstationeret hos os og har været hos opdrætter 10 dage inden fødsel og så indtil hvalpene flyttede hjemmefra til nye familier. Katla er kommet hos opdrætter hele livet, gennemsnitlig 1 dag ud af 10. Der er også der hun er passet i weekender, hvis vi skulle noget, osv.

Hun satte overhovedet ikke spørgsmålstegn eller anden frustration ved at skulle være dernede. Hun var heller ikke trist når jeg tog afsted eller andet. Kun imens hun havde dårlig mave efter fødslen (virkelig dårlig!!) var hun lidt ked når jeg kørte.

Det var i hvert fald en succes :5up:

 

Og det er sådan det skal være hvis det skal være..... jeg havde osse en tæve i udst. på de betingelser, for man tager ikke en tæve ind i sit hjem og forlanger hun skal føde og give sine hvalpe tryghed, hvis hun ikke føler det er "hendes hjem".

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D

 

det et er totalt sejt! Står øverst so far

 

Vær lige opmærksom på (sådan mener jeg ihf det er) at det kun er det første bogstav i et ord der bliver skrevet med stort, så hvis der søges om Sirious i et ord, vil o'et ikke figurere som stort på tavlerne og hundeweb. Der i ihf. noget du bør tjekke op på inden du går den vej, så ikke du bliver overrasket hvis det rent faktisk hænger sådan sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær lige opmærksom på (sådan mener jeg ihf det er) at det kun er det første bogstav i et ord der bliver skrevet med stort, så hvis der søges om Sirious i et ord, vil o'et ikke figurere som stort på tavlerne og hundeweb. Der i ihf. noget du bør tjekke op på inden du går den vej, så ikke du bliver overrasket hvis det rent faktisk hænger sådan sammen.

 

Arh det giver total meget mening! Så er det derfor at Bonus hedder High Working B C og ikke High Working BC - det er for at få begge bogstaver med stort! Hvilket er lidt fjollet, for det er jo reelt set en fejl.

 

sirious er også sejt uden stort O :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær lige opmærksom på (sådan mener jeg ihf det er) at det kun er det første bogstav i et ord der bliver skrevet med stort, så hvis der søges om Sirious i et ord, vil o'et ikke figurere som stort på tavlerne og hundeweb. Der i ihf. noget du bør tjekke op på inden du går den vej, så ikke du bliver overrasket hvis det rent faktisk hænger sådan sammen.

 

Mem logoet bliver fedt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig har du det!! :mrgreen:

Kan du ikke vente til hvalpen kommer til verden, så kan du pr. dags dato overtage Bonus - bare du sender ham retur, når de sidste tænder er ude!

 

Hahah.. jeg tror.. måske.. jeg hopper over. Ikke at han ikke er nuttet! Men du ved.. byggerod + hvalp = hund der skider rawplugs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...