Hop til indhold

Da da daaaa - Chihuahua Karla!


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Ja så skal der altså flashes lille chihuahuahvalp :-D Er hun ikke bare det sødeste!

Hun er lige flyttet hjem til mine forældre, men har allerede vist sig som en pige med kæmpe mod.. Alt skal "dødes" og i et hvalpeflip står hun og løfter hjørnerne på kludetæppet (hvis man vejer under et kilo er det altså også meget)..

 

1 - Karla hos far

2 - Karla vil have opmærksomhed

3 - Karla og Tweety

4 - Karlas OLDEmor på 12 år (mest vindende chihuahua to år i træk og vandt Show of Winners veteranklasse.. og det ved hun altså godt selv ;) )

5 - Duuuut Tweety

Redigeret af Tweesa
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sjovt - for nu har vi fire styks af samme race, en race som tit (altid) bliver skåret over een kam..

Men de er bare så forskellige - det er helt utroligt at se dem sammen!

 

Bitten forsøger at lære Karla om "dit og mit" - og hun gør det bare så fint, desuden sørger hun for at Tweety ikke stresser helt ihjel.. Da Tweety knurrede lidt af den lille, lå Bitten ved siden af og svarede Tweety igen.. Og så var der ro..

Bitten fulgte Karla hele tiden - lige i numsen.. Dolph er ligeglad med hende, hun kan ikke leges med endnu...

 

Og vi andre synes bare flokken er fuldendt :-) Tre tæver, een Alfa (Bitten) oooog hingsten Dolph..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er da bare FOR kær, det lille nor, men skal sådan en tingest ikke være langhåret ? Eller det er måske en anden race. Ja-ja, men hvad ved jeg om hunde ? Intet...:-D

 

Hi hi - du ved da en masse! Men en chihuahua kommer både i langhåret og korthåret udgave.. Karlas mor er korthåret, men der er langhåret i hvert led.. Så får hun hvalpe med en langhåret han, vil de nok blive langhåret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser hun dejlig ud, selvom jeg normalt synes langhårede er kønnest, synes jeg hende her har det smukkeste ansigt jeg endnu har set på en korthåret.

Og jeg kan se at Tweety har fået lidt mere sul på kroppen, dejligt:)

 

Stort tillykke til dine forældre, ja og til dig og alle hundene:))

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi - du ved da en masse! Men en chihuahua kommer både i langhåret og korthåret udgave.. Karlas mor er korthåret, men der er langhåret i hvert led.. Så får hun hvalpe med en langhåret han, vil de nok blive langhåret...

 

Ok, det kaster jo lige som lys over sagen og letter lidt på forvirringen i mit hoved. Tak for forklaringen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...