Hop til indhold

Hvor og hvordan finder jeg det rigtige dækken.


esmadsen
 Share

Recommended Posts

Jeg skal have købt et dækken til Fie, og hvordan gør man så lige det?

 

Hun har ikke vist tegn på, at hun fryser, men den megen pels er jo altså mest til pynt. Ja, og her til januar starter vi på udendørs træningshold, hvor man jo også kommer til at stå lidt mere stille, tænker jeg.

 

Det, jeg synes er svært, er at finde ud af, hvad man skal gå efter. Jeg vil jo egentlig helst, at hun kan prøve den på først, men udvalget i de fysiske butikker er jo begrænset.

 

Så hvad skal jeg gå efter/være opmærksom på i den forbindelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er dte vigtigt at dækkenet ikke begrænser bevægelsesfriheden, at det har en god pasform og at det dækker de store muskelgrupper i lår og rumpe.

 

det har taget ca 324 dækkener for mig at finde de rigtige :lol: og de forhandles desværre ikke længere i DK :stupid: de grågrønne pigerne har på herunder er min absolutte favorit. De er fra ObTrack, men kan devsærre ikke længere skaffes i DK og folk har desværre dårlige erfaringer med den svenske webshop :-( eneste minus ved dem, er at de ikke holder hundene tørre i hård regn eller meget dyb sne.

 

De tykke Hurtta dækkener har jeg solgt igen. Er vild med kvaliteten, men pasformen var dårlige til mine. Tænker dog jeg skal prøve Hurttas Ultimate Warmer, eller den nye vintermodel på dem. De brune fleecedækkener er nogle billige modeller fra Hööks. De er ok som overgangsdækkener, men er for tynde til vinterbrug og har ingen mavevarmer heller.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de ser lækre ud, Amocca og det er lige det jeg frygter, at man skal igennem tonsvis af dækkener, før man finder det rigtige. Tror måske vi starter med at prøve Hurtta og se om vi ikke er heldige der.

 

Vi bor i Silkeborg, så der er et par butikker at gå i. Måske har Maxi Zoo Hurtta, man kan prøve? - Der er dog lidt langt til Nørrebro SL, men tak for tilbuddet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er det her, eller ligner det i hvert fald til forveksling: http://www.alttilhundogkat.dk/toej-hurtta?/Generelt/HUNDE/T%D8J%20/%20D%C6KNER/T%F8j%20Hurtta/Hurtta%20Outdoors%20Ultimate%20Warmer%20hunded%E6kken.%20Koksgr%E5%20SPAR%20200,-%A0/&showitem=13363

 

jeg er i silkeborg (alderslyst) d. 26.-30. december, hvis du har tid og lyst til at prøve det på, kan du bare skrive til mig herinde, så finder vi ud af noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...