Hop til indhold

Vaccination - hvor ofte?


Sitto
 Share

Recommended Posts

Så er der bestilt tid til leptospirose vaccination samt sundhedstjek (det skal gøres for at de må vaccinere, men det er også ok) - kennelhoste vaccinen har jeg valgt fra.

 

Vi har jo fornyligt valgt at skifte fra vores dyrlæge gennem 10 år - og så har vi været hos én anden dyrlæge for at få klippet negle på Liva - dem kontaktede jeg så med henblik på leptospirose vaccinen - men de kører bare med den gamle version af den, måske kunne de skaffe den hjem til mig, men det ville blive pebret sagde hun - det gider jeg altså ikke. Jeg ser ikke lige den store grund til at vaccinere fortsat med en vaccination som kun dækker 2 ud af 4 stamceller ind?!

 

Så jeg ringede til det andet dyrehospital vi havde med i overvejelserne at bruge som vores nye dyrlæge - og de vaccinere med den nye leptospirose vaccine, og var simpelthen så søde at snakke med. :5up: Så dem blev det. Når der er en ny vaccine, så skal de sørme også have den da!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vaccinere hvert år, pånær rabies.

 

Jeg har det bedst med hvert år fordi vores er på udstillinger og sammen med andre hunde.... På udstillinger kommer der jo nogen gange hunde fra andre lande osv. og så har jeg det bare bedst med at være 100% sikker på at de er dækket godt ind.

 

Vores får også kennelhoste vaccine hvert år.

 

Vi modtog forresten et separat brev fra vores dyrlæge omkring den nye vaccine, som blev tilbudt til halv pris. Heldigvis faldt det sammen med at vores skulle vaccineres :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...